Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ligger fengsel oppskrift på det innlegg nummer tre (tror jeg det var) i denne tråden... Det er i alle fall på første side der... Du sender linken på pm til Liissja. Blir gøy å følge deg også!Ok. Nå begynner jeg med spørsmålene mine
Skal begynne i morgen å tempe. Har termotetet klart, vekkeklokken på 6.30 og opprettet FF. Hvordan får jeg grafen min hit?
Taster på appen
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Så bra! Nå skal lutealfasen din bare være lang nok til at spiren sitter Superspent på dette, altså!Danmark. Billige tester! Fikk de i dag :-D OG positiv test!!!
Det ligger fengsel oppskrift på det innlegg nummer tre (tror jeg det var) i denne tråden... Det er i alle fall på første side der... Du sender linken på pm til Liissja. Blir gøy å følge deg også!
Ha ha! Her inne kan vi hjelpe med det meste! Bare å spørre om hva det skal væreHehe trenget ikke oppskrift på hvordan komme i fengsel
Men takk for tilbudet
Taster på appen
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Hvor stort slingringsmonn har man i forhold til tidspunktet på tempingen for at den skal bli korrekt?
Usikkerheten mtp rett temperatur bli større jo mer tiden varierer. Vet at en del her inne regner med at tempen stiger ca 0,05 pr halvtime etter minimum fire timers søvn. Det beste er uansett å tempe til samme te hver dag, men om man plutselig våkner en time før, må man jo bare tempe da... Da kan man enten regne seg frem til "riktig" temperatur, eller legge den inn som den var og til den tiden man tok den. Da blir det sannsynligvis bare en litt mer hakkete graf. Du får vel bare prøve deg frem og se hva som fungerer for degHvor stort slingringsmonn har man i forhold til tidspunktet på tempingen for at den skal bli korrekt?
Ikke noe gøy å være syk :-( Masse god bedring Medusa <3Da blir det kvelden her også. Har fortsatt feber, så da blir det vel en ny søvnløs natt med svetting, frysing og at jeg brenner meg på meg selv... Og tempen i morgen går sannsynligvis fløyten... Ja, ja. Dagene går, i alle fall
Håper tiden flyr for deg, Sara!
Så spennende graf Liisjja :-D Jeg tror jeg er 1dpo idagMorgen tempen går iallefall rett veien, nå går ikke dagene fort nok.