Vi som temper(Ny)

POSITIV SANT?! SPENT :-D

Vedlegg

• 20140108_185544.jpg
    20140108_185544.jpg
    880,8 KB · Visninger: 46
Last edited:
Ok. Nå begynner jeg med spørsmålene mine :)
Skal begynne i morgen å tempe. Har termotetet klart, vekkeklokken på 6.30 og opprettet FF. Hvordan får jeg grafen min hit?

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Ok. Nå begynner jeg med spørsmålene mine :)
Skal begynne i morgen å tempe. Har termotetet klart, vekkeklokken på 6.30 og opprettet FF. Hvordan får jeg grafen min hit?

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Det ligger fengsel oppskrift på det innlegg nummer tre (tror jeg det var) i denne tråden... Det er i alle fall på første side der... Du sender linken på pm til Liissja. Blir gøy å følge deg også!

Det ligger fengsel oppskrift på det innlegg nummer tre (tror jeg det var) i denne tråden... Det er i alle fall på første side der... Du sender linken på pm til Liissja. Blir gøy å følge deg også!

Hehe trenget ikke oppskrift på hvordan komme i fengsel :p
Men takk for tilbudet :p :D

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Hvor stort slingringsmonn har man i forhold til tidspunktet på tempingen for at den skal bli korrekt?

Hvor stort slingringsmonn har man i forhold til tidspunktet på tempingen for at den skal bli korrekt?
Usikkerheten mtp rett temperatur bli større jo mer tiden varierer. Vet at en del her inne regner med at tempen stiger ca 0,05 pr halvtime etter minimum fire timers søvn. Det beste er uansett å tempe til samme te hver dag, men om man plutselig våkner en time før, må man jo bare tempe da... Da kan man enten regne seg frem til "riktig" temperatur, eller legge den inn som den var og til den tiden man tok den. Da blir det sannsynligvis bare en litt mer hakkete graf. Du får vel bare prøve deg frem og se hva som fungerer for deg :)

Ok.. Det var ikke voldsomt sprik på 1 times forskjell.. Var 0,03 lavere i dag enn i går.. Står opp til ulike tider hver dag (senest 7), og orker ikke ha på klokken på 05.45 hver dag.. Men får følge med hvordan det blir, hvis den blir for hakkete...

Da tenker jeg det er natt her.

I morgen satser jeg på å få tempet igjen, og håper at dagen går fort (as if, 12 timers arbeidsdag igjen) '
Deretter er det fredag, og så helg. Den tiden vil jeg jo nyte sammen med ungene, men om den flyr avsted, så er det neste uke, og det er den delen av dpo-dagene da det er spennende å kjenne etter symtpomer og telle dager til testing.

Da blir det kvelden her også. Har fortsatt feber, så da blir det vel en ny søvnløs natt med svetting, frysing og at jeg brenner meg på meg selv... Og tempen i morgen går sannsynligvis fløyten... Ja, ja. Dagene går, i alle fall:)

Håper tiden flyr for deg, Sara!

Da blir det kvelden her også. Har fortsatt feber, så da blir det vel en ny søvnløs natt med svetting, frysing og at jeg brenner meg på meg selv... Og tempen i morgen går sannsynligvis fløyten... Ja, ja. Dagene går, i alle fall:)

Håper tiden flyr for deg, Sara!
Ikke noe gøy å være syk :-( Masse god bedring Medusa <3

God bedring Medusa :)

Jeg kan tempe når som helst, bare jeg har sovet minst 3 timer. Ser i allefall ikke ut til å påvirke tempen.

Men for meg stemmer 0,05 pr halvtime bra. En blir kjent med egen kropp etterhvert.

Morgen :) tempen går iallefall rett veien, nå går ikke dagene fort nok.
Så spennende graf Liisjja :-D Jeg tror jeg er 1dpo idag :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp