Vi som temper(Ny)

Hell****te da kom hu som et brak! Ny PP da..

Hell****te da kom hu som et brak! Ny PP da..
Neeei!!!! Det var jo alt for tidlig :-( Har du prøvd crinone?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Evt el i dag synes jo ikke på grafen før i morgen (indikasjon) og egentlig etter tre dager (definisjon)

Ved første måling i går var tempen på 36,22, men jeg målte en del ganger til, for syntes den var så lav. I morges var den 36,60 ved første måling, men jeg målte på nytt etter 30 min, og fikk lavere temp.

Kan jo hende at jeg bør endre dagens og gårsdagens temp til det termometeret viste først. Klarte ikke å koble at EL kunne ha vært så tidlig, så derfor måtte jeg ta mange nye målinger.

Jeg får se hva tempen blir resten av helgen, så endrer jeg evt på mandag.

Men med SÅ kort lutealfase MÅ det jo være fornuftig med prgesteronstøtte!?!

Ja er vell det, har ikke lest så mye om det
Jeg trodde jo at det var det som måtte til med min lutealfase. Vi har jo "bare" prøvd rett over et halvt år, og selv om gynekologen først sa at jeg ikke fikk hjelp før vi hadde prøvd et år, fikk jeg alikvel! Og siden jeg tok innvendig ultralyd under eggløsning, så mente hun at det ikke var progesteron krem jeg trengte, men pergo for å kicke i gang eggløsningen. Det kan jo være et alternativ for deg også, ta innvendig ultralyd under eggløsning, og se om forholdene ligger til rette :)

Jeg trodde jo at det var det som måtte til med min lutealfase. Vi har jo "bare" prøvd rett over et halvt år, og selv om gynekologen først sa at jeg ikke fikk hjelp før vi hadde prøvd et år, fikk jeg alikvel! Og siden jeg tok innvendig ultralyd under eggløsning, så mente hun at det ikke var progesteron krem jeg trengte, men pergo for å kicke i gang eggløsningen. Det kan jo være et alternativ for deg også, ta innvendig ultralyd under eggløsning, og se om forholdene ligger til rette :)
Takk for tips, må ringe på mandagen å bestille meg time :)

Alternativt det ja, dersom det er eggløsningen som er problemet.

Men NOE hjelp i alle fall (muligens ideelt sett både pergo og progesteron, dersom ikke det blir bra lengde på denne syklusen for deg, Molly?)

Alternativt det ja, dersom det er eggløsningen som er problemet.

Men NOE hjelp i alle fall (muligens ideelt sett både pergo og progesteron, dersom ikke det blir bra lengde på denne syklusen for deg, Molly?)
Ja! Dersom det ikke skjer noe med lutealfasen denne pp med pergo, skulle jeg ta kontakt med gynekolog igjen. Ikke vits å ta flere kurer, hvis det ikke hjelper. Å nå bare krysser jeg ALT jeg har for normal lutealfase. Da hadde jeg blitt SÅ GLAD!!

Ja, jeg krysser absolutt fingrene for det altså. du skal henge i uke 4 sammen med meg, og vente.

Ja! Dersom det ikke skjer noe med lutealfasen denne pp med pergo, skulle jeg ta kontakt med gynekolog igjen. Ikke vits å ta flere kurer, hvis det ikke hjelper. Å nå bare krysser jeg ALT jeg har for normal lutealfase. Da hadde jeg blitt SÅ GLAD!!

Krysser fingrene for en normal sykluslengde!! Kjenner du noen forskjell fra tidligere, annet enn underlivssmerter? :)

Krysser fingrene for en normal sykluslengde!! Kjenner du noen forskjell fra tidligere, annet enn underlivssmerter? :)
Har jo hatt mye kraftigere eggløsningssmerter.. Føltes som det var mange egg som løsnet, hehe. Hodeverk, tissetrengt. Tempen min er jo høyere enn den har vært tidligere i dpo land, så hvis den er høy i morgen også, er det et veldig positivt tegn for lengre lutealfase. Hvis dere ser på mine tidligere grafer, så har ikke tempen vært høyere enn 36,50.. "Høy 1,2,(3) dpo, så synker den på 4 dpo og blødning 5dpo som regel. Takk for at dere krysser fingrene for meg, dere er gode <3

Krysser alt jeg har, virkelig!

Vel, ikke beina da, *krysser ut igjen* jeg har en sånn følelse av begynnende bekkenløsning... det rakk jeg få før jeg mistet i juni, og siden den gang har jeg egentlig fått en svak sånn irritasjon i bekkenet i dpo-land. Kjekt, sant, nei?

Ånei, det høres ikke mye godt ut!! :-/ Blæ. Håper det blir bedre. Hadde du bekkenløsning med dine to første?

Nå skal jeg og mannen snart se film! Tror det blir ringenes herre, vi fikk så lyst å se de om igjen. Så nå skal jeg finne frem godisen og snacks, å nyte resten av kvelden!

Back
Topp