Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neeei!!!! Det var jo alt for tidlig :-( Har du prøvd crinone?Hell****te da kom hu som et brak! Ny PP da..
Hell****te da kom hu som et brak! Ny PP da..
Evt el i dag synes jo ikke på grafen før i morgen (indikasjon) og egentlig etter tre dager (definisjon)
Neeei! Jeg hadde sånn troen på deg denne runden! Skikkelig kjipt...Hell****te da kom hu som et brak! Ny PP da..
Nei, legen har ikke villa gitt meg noe siden det er ikke så lenge siden vi har prøvd 1 årNeeei!!!! Det var jo alt for tidlig :-( Har du prøvd crinone?
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Jeg trodde jo at det var det som måtte til med min lutealfase. Vi har jo "bare" prøvd rett over et halvt år, og selv om gynekologen først sa at jeg ikke fikk hjelp før vi hadde prøvd et år, fikk jeg alikvel! Og siden jeg tok innvendig ultralyd under eggløsning, så mente hun at det ikke var progesteron krem jeg trengte, men pergo for å kicke i gang eggløsningen. Det kan jo være et alternativ for deg også, ta innvendig ultralyd under eggløsning, og se om forholdene ligger til retteJa er vell det, har ikke lest så mye om det
Takk for tips, må ringe på mandagen å bestille meg timeJeg trodde jo at det var det som måtte til med min lutealfase. Vi har jo "bare" prøvd rett over et halvt år, og selv om gynekologen først sa at jeg ikke fikk hjelp før vi hadde prøvd et år, fikk jeg alikvel! Og siden jeg tok innvendig ultralyd under eggløsning, så mente hun at det ikke var progesteron krem jeg trengte, men pergo for å kicke i gang eggløsningen. Det kan jo være et alternativ for deg også, ta innvendig ultralyd under eggløsning, og se om forholdene ligger til rette
Ja! Dersom det ikke skjer noe med lutealfasen denne pp med pergo, skulle jeg ta kontakt med gynekolog igjen. Ikke vits å ta flere kurer, hvis det ikke hjelper. Å nå bare krysser jeg ALT jeg har for normal lutealfase. Da hadde jeg blitt SÅ GLAD!!Alternativt det ja, dersom det er eggløsningen som er problemet.
Men NOE hjelp i alle fall (muligens ideelt sett både pergo og progesteron, dersom ikke det blir bra lengde på denne syklusen for deg, Molly?)
Ja! Dersom det ikke skjer noe med lutealfasen denne pp med pergo, skulle jeg ta kontakt med gynekolog igjen. Ikke vits å ta flere kurer, hvis det ikke hjelper. Å nå bare krysser jeg ALT jeg har for normal lutealfase. Da hadde jeg blitt SÅ GLAD!!
Har jo hatt mye kraftigere eggløsningssmerter.. Føltes som det var mange egg som løsnet, hehe. Hodeverk, tissetrengt. Tempen min er jo høyere enn den har vært tidligere i dpo land, så hvis den er høy i morgen også, er det et veldig positivt tegn for lengre lutealfase. Hvis dere ser på mine tidligere grafer, så har ikke tempen vært høyere enn 36,50.. "Høy 1,2,(3) dpo, så synker den på 4 dpo og blødning 5dpo som regel. Takk for at dere krysser fingrene for meg, dere er gode <3Krysser fingrene for en normal sykluslengde!! Kjenner du noen forskjell fra tidligere, annet enn underlivssmerter?