Vi som temper(Ny)

Dette er jo første gang jeg temper så kan jo absolutt ingenting om dette (bortsett fra hvordan jeg gjør det). Men ser min graf riktig/grei ut. Og skal den nå holde seg så lav i 3 dager for så å stige for at jeg skal ha el om 3 dager ca?

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Jeg syntes grafen din ser helt fin ut, FruUndercover.
Før EL ser den ikke særlig spennende ut, men etter EL stiger tempen ganske markant, så du ser tydelig forskjell på før og etter EL.

Da er det en dag igjen til legetime :O

Etter jobb blir det rett å skrive ned spørsmål jeg skal stille legen. Bør jeg forresten ha med urinprøve? Skal sjekke hormonbalanse osv.

Blir nok blod, ikke urin

Jada, blod her også gitt!

9 dpo og jeg spotter. Kan jeg være 11 dpo? I så fall er spotting tidlig men har skjedd før. 10 eller 11 dpo er det tidligste det har skjedd, pleier være 12 eller senere.

9 dpo og jeg spotter. Kan jeg være 11 dpo? I så fall er spotting tidlig men har skjedd før. 10 eller 11 dpo er det tidligste det har skjedd, pleier være 12 eller senere.
Kanskje en festeblødning??

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Kan være. Men har aldri hatt det før. Spotter alltid før ikm. Ikke de tre gangene jeg testet positivt, men ellers.

Jeg synes det ser ut som du kan ha hatt el på cd14... Det stemmer ikke helt med den positive el-testen på cd16, men du har vel hatt litt lite samarbeidsvillige el-tester tidligere også...?

Da har æ fått time mandagen, for da kan jeg være til mamma i helgen ^^
Spennende, jeg skal printe ut grafene, noe jeg bør spørre gu'n om?
Jeg hadde vertfall printa ut grafene mine for å vist ;-) Så kan du jo høre om crinone eller pergo ville hjelpt deg?

Ja det var lurt Molly ^^

Jeg synes det ser ut som du kan ha hatt el på cd14... Det stemmer ikke helt med den positive el-testen på cd16, men du har vel hatt litt lite samarbeidsvillige el-tester tidligere også...?

Jo, jeg har jo det.

Så jeg mistenker 11 dpo, og håpet ute før jeg begynte å tenke på det.

Jo, jeg har jo det.

Så jeg mistenker 11 dpo, og håpet ute før jeg begynte å tenke på det.

Uff, så kjedelig. :( Håper i det lengste på festeblødning, eller at spottinga for en gangs skyld er helt uskyldig, og ikke tyder på at tr er rundt hjørnet.

Vi får se på tempen i morgen, og om det fortsetter. Vente og se.

Men jeg innstiller meg på ny pp

Vi får se på tempen i morgen, og om det fortsetter. Vente og se.

Men jeg innstiller meg på ny pp
Men vi skulle jo bli gravid denne pp Sara! Håper tempen din gjør et hopp imorgen :-D

Vi skulle jo det, men DU skal i alle fall fortsatt det.

for min del er ikke temphopp i morgen nok til at jeg tror på det, for det har jeg gått på før på en smell.

Men, nei, jeg innstiller meg på mens, men antakelig ikke før til helga da, så bare temper jeg, og ser hva som skjer i mellomtiden.

Vi skulle jo det, men DU skal i alle fall fortsatt det.

for min del er ikke temphopp i morgen nok til at jeg tror på det, for det har jeg gått på før på en smell.

Men, nei, jeg innstiller meg på mens, men antakelig ikke før til helga da, så bare temper jeg, og ser hva som skjer i mellomtiden.
Da får du komme etter til Oktober da :-)<3 Jeg skal vente på deg der!

Hvis jeg ikke blir gravid denne pp'en (noe som i utgangspunktet er svært lite sannsynlig) får jeg termin i begynnelsen av oktober. Hvis neste syklus blir like kort som denne, og det klaffer da,får jeg termin i slutten av oktober.

Fordelen med korte pp'er er EL to ganger i mnd :D

Vil helst styre unna november, for i vår familie er det mange bursdager da. I november har vi bursdagsfeiringer hver helg, så trenger jo ikke å skvise inn enda en bursdag da :)

Jeg er ny her.. hva er tempe? :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vi måler temperaturen hver morgen, helst med et termometer med to desimaler. Da kan vi ha kontroll på når EL er:) Hvis du ser på den første siden her, vil du se mange grafer. Vi lager alle hver vår, så følger vi med og heier på hverandre :D

Har man variabler i temperatur rundt eggløsning? :p har jeg aldri tenkt over.. jeg er som sagt ny her-så alle begrep og forkortelser her er litt gresk for meg enda :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp