Vi som temper(Ny)

Syns min graf er som en berg-og-dalbane. Opp og ned.

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Synes ikke den er så gal, jeg... Det er ikke uvanlig at det svinger litt. Er alt rundt tempingen stabilt? Tidspukt, søvndybde osv? Hvis du trykker på grafene til oss andre, får du se noen av våre gamle grafer også, så ser du at mange viser det samme.

Synes ikke den er så gal, jeg... Det er ikke uvanlig at det svinger litt. Er alt rundt tempingen stabilt? Tidspukt, søvndybde osv? Hvis du trykker på grafene til oss andre, får du se noen av våre gamle grafer også, så ser du at mange viser det samme.
Temper til samme til hver dag kl5.30. Søvndybden varierer vel noe. Våkner noen ganger rundt 2 og noen ganger rundt 4 men gløtter bare på øynene og ser på klokka og sovner innen 1 minutt igjen. Rører med knapt. Kan det spille inn? Etter jeg fikk barn og er vant til å våkne om natten sover jeg aldri i ett fra jeg legger meg til klokka ringer.

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Nå er jeg veldig glad her! Alt var fint og flott hos gyn i dag. Hun var superhyggelig, og syntes det var helt topp med grafene mine:) Livmorslimhinnen hadde normal tykkelse, og jeg hadde mange flotte follikler! Ingen polypper, muskelknuter eller annet tull.

Det beste av alt, nesten, er at jeg fikk en forklaring på hvorfor jeg har så mye småblødninger mellom mens og el! Etter ks blir det en liten utposning, eller hva man skal kalle det pga stingene. Der kan det samle seg blod som tømmes litt dann og vann etter mensen:)

Sååååå lettet nå! Så nå ser jeg lyst på prøvingen igjen:) Og fortsatt negativ el-test, forresten.

Nå er jeg veldig glad her! Alt var fint og flott hos gyn i dag. Hun var superhyggelig, og syntes det var helt topp med grafene mine:) Livmorslimhinnen hadde normal tykkelse, og jeg hadde mange flotte follikler! Ingen polypper, muskelknuter eller annet tull.

Det beste av alt, nesten, er at jeg fikk en forklaring på hvorfor jeg har så mye småblødninger mellom mens og el! Etter ks blir det en liten utposning, eller hva man skal kalle det pga stingene. Der kan det samle seg blod som tømmes litt dann og vann etter mensen:)

Sååååå lettet nå! Så nå ser jeg lyst på prøvingen igjen:) Og fortsatt negativ el-test, forresten.

Det hørtes veldig bra ut da! Spiren sitter sikkert straks!

Jeg er også veldig fornøyd med legebesøket mitt i dag:)
Jeg forklarte legen at jeg ville ta blodprøver for å sjekke hormonbalansen, siden vi ikke hadde blitt gravid ennå. Hun var også fornøyd med grafene, og mente at de så helt normale ut.

I tillegg til hormoner, mente legen at jeg også skulle sjekke stoffskiftet, alle slags forskjellige vitaminer og mineraler og alt annet som kan sjekkes. Hun skal ta kontakt med meg når blodprøvene er ferdig, og om alt var i orden, mente hun at det neste var at mannen skulle ta sædprøve.

Fikk ikke høre noe om at vi ikke har prøvd i ett år ennå, så var veldig glad for det :)

I tillegg fikk jeg resept på en krem til denne elendige huden min, så kanskje jeg blir kvitt kvisene nå.

Dette ble en ganske bra dag! :D

Temper til samme til hver dag kl5.30. Søvndybden varierer vel noe. Våkner noen ganger rundt 2 og noen ganger rundt 4 men gløtter bare på øynene og ser på klokka og sovner innen 1 minutt igjen. Rører med knapt. Kan det spille inn? Etter jeg fikk barn og er vant til å våkne om natten sover jeg aldri i ett fra jeg legger meg til klokka ringer.

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Jeg vet ærlig talt ikke hvor nye det har å si... Tror egentlig ikke det er så viktig heller. Når du får en oppsving etter el, kommer nok grafen, helhetlig sett, til å se mer strukturert ut uansett.

Det hørtes veldig bra ut da! Spiren sitter sikkert straks!

Jeg er også veldig fornøyd med legebesøket mitt i dag:)
Jeg forklarte legen at jeg ville ta blodprøver for å sjekke hormonbalansen, siden vi ikke hadde blitt gravid ennå. Hun var også fornøyd med grafene, og mente at de så helt normale ut.

I tillegg til hormoner, mente legen at jeg også skulle sjekke stoffskiftet, alle slags forskjellige vitaminer og mineraler og alt annet som kan sjekkes. Hun skal ta kontakt med meg når blodprøvene er ferdig, og om alt var i orden, mente hun at det neste var at mannen skulle ta sædprøve.

Fikk ikke høre noe om at vi ikke har prøvd i ett år ennå, så var veldig glad for det :)

I tillegg fikk jeg resept på en krem til denne elendige huden min, så kanskje jeg blir kvitt kvisene nå.

Dette ble en ganske bra dag! :D
Så bra! Hvilken krem fikk du? Greit å få sjekket opp alt med blodprøver, da, så har du utelukket mye, i alle fall:)

Så bra! Hvilken krem fikk du? Greit å få sjekket opp alt med blodprøver, da, så har du utelukket mye, i alle fall:)

Skinoren heter den. Må bruke den to ganger daglig, men det går greit, så lenge den tar knekken på kvisene.

Jeg vet ærlig talt ikke helt hvor jeg er i syklusen jeg nå... Tempet som vanlig på morgenen i dag, men har ikke lagt den inn for den var så høy (36,62). Venter til jeg ser hvordan morgendagens temp er.
I følge den tempen jeg fikk i dag skulle el ha vært i går, men det får jeg bare ikke til å stemme! Jeg tok to el-tester i går, den som ble tatt til "riktig tid" var sterk, men ikke helt positiv. Den som ble tatt på ettermiddagen var mye svakere. :rolleyes:
El-slimet hadde begynt å tørke opp litt, men er tilbake for full styrke i dag, MEN el-testen er enda svakere enn i går...
Skjønner ingenting jeg nå... Det er vel bare å vente og se igjen da. :rolleyes:

Her blir vi eksperter på å vente, om ikke annet. Hvordan passer det med aksjene hvis el var i går, da?

Hatt en del utflod i dag. Eggehvite/kremete. Noen som pleier ha det etter eggløsning? Kan det være tegn på at egget har festet seg (lov å håpe) :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja, venting blir vi gode på. :p Vi startet "annenhver dag-regimet" før helga, så det skal nok ikke være noe problem i forhold til aksjer i hvert fall.
Smører meg med tålmodighet en stund til. :rolleyes:

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Hatt en del utflod i dag. Eggehvite/kremete. Noen som pleier ha det etter eggløsning? Kan det være tegn på at egget har festet seg (lov å håpe) :-)

Jeg har hatt det alle de gangene jeg har vært gravid i hvert fall. ;)

Jeg har hatt det alle de gangene jeg har vært gravid i hvert fall. ;)

Oiii der fikk jeg et lite håp :-) Er så spent nå..

Oiii der fikk jeg et lite håp :) Er så spent nå..

Når ryker første test, da? :) Nå setter testegalskapen snart inn for noen av oss :P

Oiii der fikk jeg et lite håp :-) Er så spent nå..

Tror det er mange her inne som er veldig spente på deg nå. :D Når begynner testinga? ;)

Hei jenter! Har ikke fått tempa denne måneden da ff ikke lot meg taste inn temperatur uten Internett (var en uke på hytta). Men tenker at jeg kommer sterkere tilbake neste måned.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Masse lykke til alle sammen! Håper vi får noen positive tester her inne:)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Tror det er mange her inne som er veldig spente på deg nå. :D Når begynner testinga? ;)

Når ryker første test, da? :) Nå setter testegalskapen snart inn for noen av oss :p
Skal prøve å holde meg til torsdag, da er jeg 8 dpo. Men kan hende jeg svir av en test i morgen også :-O Jeg vil spole frem til helgen nå.. Dagene går SÅ sent. :-D

Skal prøve å holde meg til torsdag, da er jeg 8 dpo. Men kan hende jeg svir av en test i morgen også :-O Jeg vil spole frem til helgen nå.. Dagene går SÅ sent. :-D

Er grafen din veldig lik Lykkeliten sin da hun var gravid, eller bare meg som syns det? Jeg er jo rimelig fersk på dette.. :P ;)

Back
Topp