Vi som temper(Ny)

Nå er jeg lev av skyggestreker.. Første test 8dpo (svaaak skygge), og idag 10dpo (like svak, kanskje svakere?) Nå mistet jeg litt håpet. Venter med digital til tidligst mandag og krysser alt jeg har. Leste på pakken, og der sto det -4 dager før mens (51% sjangse for riktig svar), -3 dager før mens (80%). Så det øker betraktelig for hver dag. Jeg må bare være sterk.

Forvirra... når jeg tok tempen idag tidlig tenkte jeg "igår hadde jeg el". FF mener jeg er 4 dpo! Og den ble helt sikker når jeg la inn hvordan tilstand på væske hadde vært down under de siste dagene... jeg tror fortsatt det var igår :p Vi får se..

- Taster med appen -
Sånn har skjedd med meg før også, og så etter noe dager, ble krysset flyttet til den dagen jeg trodde... Får vel vente og se, da?

Har dere alle kjøpeversjonen av FF? Hvis jeg får mensen om 10 dager, så tenker jeg kanskje å kjøpe.. Er det store forskjeller?

Men ut i fra tempstigningen ser det nesten ut som om FF har rett? Eller? Blir uansett spennende å se i dagene som kommer hva FF kommer frem til :)

Jeg har bare gratisversjonen. Synes det holder, men det er litt mer oversiktlig med betalversjonen. Du får mer i formasjon på grafen, og mer informasjon inne på detaljer...

Har dere alle kjøpeversjonen av FF? Hvis jeg får mensen om 10 dager, så tenker jeg kanskje å kjøpe.. Er det store forskjeller?
Jeg bestilte VIP for et par pp siden. Synses det er gøyere for da kan en se pregnancy poeng i dpo land og legge inn flere ting :-D Jeg synes det var verdt pengene, kostet ikke mye.

Men hva tester du med, Molly? Jeg tenker på Lykkeliten sine tester. De var vel ikke akkurat tydelig? Syns strimlene er dårlige på å være tydelige før IKM, og at de krever et trent øye (noe jeg ikke har) og stor grad av fortolkning for å bli sett.. Men jeg krysser fingrene for deg! :) Og jeg har fortsatt trua for at dette er din mnd :)

Men hva tester du med, Molly? Jeg tenker på Lykkeliten sine tester. De var vel ikke akkurat tydelig? Syns strimlene er dårlige på å være tydelige før IKM, og at de krever et trent øye (noe jeg ikke har) og stor grad av fortolkning for å bli sett.. Men jeg krysser fingrene for deg! :) Og jeg har fortsatt trua for at dette er din mnd :)[/quote/
Å tusen takk for at du har troa <3 Jeg tester med strimmlene til billige tester.. Jeg har en digital (gravid/ikke gravid) og en clearblue plus liggende. Så jeg skal ta en mand og en tirsd. (12dpo mandag, 13dpo tirsd). Da bør jeg få utslag hvis jeg er gravid! Har allerede begynt å håpe at jeg er det. Kikker på vogn, og utstyr på nett hele tiden. Haha. Men dette har jeg allerede gjort i flere mnd altså. Bestemt meg for vogn allerede. Jeg er gal.

Å tusen takk for at du har troa <3 Jeg tester med strimmlene til billige tester.. Jeg har en digital (gravid/ikke gravid) og en clearblue plus liggende. Så jeg skal ta en mand og en tirsd. (12dpo mandag, 13dpo tirsd). Da bør jeg få utslag hvis jeg er gravid! Har allerede begynt å håpe at jeg er det. Kikker på vogn, og utstyr på nett hele tiden. Haha. Men dette har jeg allerede gjort i flere mnd altså. Bestemt meg for vogn allerede. Jeg er gal.

Sånn har skjedd med meg før også, og så etter noe dager, ble krysset flyttet til den dagen jeg trodde... Får vel vente og se, da?
Ja, jeg tar utgangspunkt i 1 dpo jeg. Jeg kjenner kroppen min bedre enn FF, liker jeg å tro..

- Taster med appen -

Men ut i fra tempstigningen ser det nesten ut som om FF har rett? Eller? Blir uansett spennende å se i dagene som kommer hva FF kommer frem til :)
Jeg har alltid temp fra 36.40 til 37.00 etter el, ikke 36.23 og 36.30 :P Høres ut som flisespikkeri men.. Vi får se :)

- Taster med appen -

:wtf
image.jpg

Er det ikke på tide at denne LH-toppen gir seg?

Dette var jo veldig rart! Har du pleid å ha positiv test flere dager på rad i tidligere sykluser?
Nei, jeg har hatt en gang hvor jeg har hatt to dager med tester som var ekstremt nære å være positive, så da tolket jeg det som positiv to dager på rad (stemte bra med tempen også). Men dette er helt nytt for meg. Alle tre dagen har det vært klart positive tester! Hvis det ikke blir negativt i morgen, tror jeg det klikker for meg:confused: Trenger et temphopp nå også, synes jeg...

Her er testene fra og med CD 10 (øverst) til og med CD 15 (nederst):
image.jpg

Jeg fikk brev i posten fra gynekolog i dag om at blodrpøven viste sikker eggløsning. Tok også noen andre prøver. Og den ene stoffskifteprøven var rett utenfor normalverdien. :-S Synes det var rart hun ikke skrev noe mer om det var høyt eller lavt.. Hjelp. :-( Men hun vile kontrollere den om en måneds tid, så skal tilbake i slutten av jan, beg av feb.

Blod på papiret. Og det murrer. Og nå ble jeg kjempe hormonell å måtte grine litt på bade. Mannen skjønner ikke hvorfor jeg blir så lei, og sier at jeg ikke kan forvente det skal skje med engang. Vel nå har jeg prøvd i 8 pp, og er LEI. Sitter å ser på testen som fortsat viser en svak svak strek (8dpo) nå 10 dpo ingenting.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hvis det er små avvik på blodprøven, kan jo det være grunnen til at du ikke fikk nærmere beskjed, men forstår godt at du gjerne skulle visst om du lå litt over eller litt under normalverdiene...

Lavt stoffskifte kan henge sammen med reproduksjonsproblemer, overvekt, lav kroppstemperatur, slapphet, dårlig matlysten og hudproblemer. Høyt stoffskifte er mer at man går ned i vekt selv om man spiser mer, rastløshet, høyt blodtrykk osv. Vet ikke om noe av dette passer for deg? Og så er det jo ikke sikkert du har noen av symptomene når din verdi bare ligger rett utenfor normalområdet... Ring legen på mandag og spør!

Blod på papiret. Og det murrer. Og nå ble jeg kjempe hormonell å måtte grine litt på bade. Mannen skjønner ikke hvorfor jeg blir så lei, og sier at jeg ikke kan forvente det skal skje med engang. Vel nå har jeg prøvd i 8 pp, og er LEI. Sitter å ser på testen som fortsat viser en svak svak strek (8dpo) nå 10 dpo ingenting.

Er det sikkert at det er mensen som kommer, da, eller kan det være andre ting som gjør at det murrer og at du har fått litt blod? Skjønner godt at du blir fortvilet, men jeg håper så veldig for deg! Vil at dette skal gå! Mange klemmer og masse håp herfra.

Nei, nei, nei! :(
Jeg skjønner deg så innmari godt! Denne prøvinga er ufattelig frustrerende, og når man attpåtil får en kjemisk... :( Jeg synes nesten det er bedre å gå pp etter pp uten spor på testene, enn å få noen dager med svake tester og stigende håp. Eneste bittelille trøsten er vel at da har i hvert fall egget og spermen klart å møte hverandre. :rolleyes:
MEN, nå vet vi jo at pergo gjorde underverker for syklusen din... Tror jeg ville tatt en prat med gyn om å få prøve crinone også jeg. Pergo for å optimalisere el og crinone for å forlenge lutealfasen, samt holde på en evnt spire.
Fortsetter i det lengste å krysse fingra for deg, selv om jeg skjønner godt at du er lei deg nå. Trøsteklem! :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp