Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei igjen jenter. Holdt meg for meg selv siste månedene. Så er litt lite oppdatert på dere. Men ser noen "kjente" har fått positivt test. Gratulerer! Lurer litt på om vi også endelig har klart det. Dette er en billige-tester strip, clearbluen blir brukt i morgen for å bekrefte. Er bare 11dpo, men hatt en tempøkning som fikk meg til å teste. Og så måtte jeg dele med dere først. ;-)
Sent from my ST27i using BV Forum mobile app
Men nå når tempen er steget vil det si at el er over, at jeg har el nå eller at el er i morgen?
Taster på appen
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Da har jeg vært til gu. Hun skrev ut resept på crinone uten at jeg sa noe som helst. Viste henne grafene mine. Også tok hun ultralyd inni der, å det så kjempe fint ut. Hu sa at jeg har EL idag eller i morgen er så letta nå!
Takk håper du også får det!!Gratulerer Mammelammen. Hurra hurra hurra! :-D Det trengte vi, en positiv test.
Og hurra Liisjja for crinone. Håper det gjør susen for deg :-D Håper jeg får det også. Skal ringe gynekolog i morgen å høre ang blodprøvene mine.. Og nevne crinone.
Så el er over hos meg da? Temoen steg idag men kanskje ikke så mue som jeg hadde trudd den skulle. Vil det ikke ha noen "betydning" å ha sengekos idag??Tempen stiger når el er over
Så el er over hos meg da? Temoen steg idag men kanskje ikke så mue som jeg hadde trudd den skulle. Vil det ikke ha noen "betydning" å ha sengekos idag??
Taster på appen
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Thanks for includingNår jeg først er i gang kan jeg jo tagge @ToneMarie81 inn i tråden også
Er du akkurat ferdig med mensen? Min gikk litt ned den dagen jeg sluttet å blø skikkelig, men vet ikke om det er noe typiskDa får jeg skrive det her da. Skrev bare på den som lå øverst jeg.
Jeg har tatt tempen de siste dagene og den har vært 36,7 hver gang. I kveld var den 35,8. Hva forteller det meg? Jeg har stort sett tatt tempen på dagtid.