Vi som temper(Ny)

Det er mange spennende grafer her nå for tiden! Håper dette er siste pp her for FruJohnson, Jente0709 og Fruktplukker :)

Tør nesten ikke tenke det. Men nå er jeg kvalm og har vondt i magen, men jeg har stikking og sånt i magen etter hver eneste el..
Du har nydelig graf fru johnsen. Håper håper håper. Å skulle ønske vi bare kunne trykke på en knapp så ble vi gravide. Tenk så greit det hadde vært..

Du har nydelig graf fru johnsen. Håper håper håper. Å skulle ønske vi bare kunne trykke på en knapp så ble vi gravide. Tenk så greit det hadde vært..
Ja det hadde ikke gjort noe! Håper jo litt jeg også, selv om jeg prøver å la være.. :P

Jeg ser at jeg vanligvis har et lite tempfall rundt 4- 5 dpo. Jaja time will show

Flere fine grafer her nå, håper det klaffer for dere alle :D

Etter jeg har begynt med Crinone nå så murrer det kraftig ned i livmoren, jeg håper mye denne pp'n..
Men er i skyene fortiden siden gu kunne bekrefte en EL som har vært etterlenget.
Redd jeg går på en smell om det ikke blir noe graviditet nå...

Trifasisk er at den først stiger ved el,, altså et nivå før el, et høyere nivå etter el. og deretter et enda høyere nivå i andre halvdel av dpo, FF definerer det som at den stiger 7-10 dpo. Med eller uten "festedip", som egentlig handler mer om noen hormongreier som skjer ei ukes tid etter el, helt uavhengig.

Må bare spørre.. Er dere enige med FF om at jeg hadde el på syklusdag 17? Grunnen til at jeg spør er fordi det kjennes ut som om mensen er på vei..

Ja, jeg ser også at den 14 passer godt mtp tempstigningen. Men den dagen fantes det nesten ikke strek på el-testen min. Og slimet som kom ved positiv el-test var skikkelig skikkelig tøyelig.. Likevel er jeg skeptisk.. Er nemlig enig med 14.. Er bare ingenting av det andre som passer inn..

Ja, jeg ser også at den 14 passer godt mtp tempstigningen. Men den dagen fantes det nesten ikke strek på el-testen min. Og slimet som kom ved positiv el-test var skikkelig skikkelig tøyelig.. Likevel er jeg skeptisk.. Er nemlig enig med 14.. Er bare ingenting av det andre som passer inn..
mensmurringer kan komme pga graviditet også. Men ja jeg ser også at cd14 kan være en mulighet for at eggløsning fant sted.. Men hvis du fikk pos test på cd16, er det vel mer sansynlighet at du hadde det på cd17. Håper ikke det er mensen du kjenner.

Tja, slim og temp ser jo gaske så enige ut, sammen med testen, så... ja, inntil videre vil jeg si at jeg er enig med FF der.

Men, det er litt sånn "vent og se" igjen.

Ble det ikke postet det jeg mente i sted?

Jeg verifiserer jo selv ofte el-dagen når mensen kommer, teller dagene tilbake...

Må bare spørre.. Er dere enige med FF om at jeg hadde el på syklusdag 17? Grunnen til at jeg spør er fordi det kjennes ut som om mensen er på vei..
Det kan godt hende at FF hadde valgt dag 14 om du ikke hadde lagt inn den andre informasjonen... Det er det som er så bra med FF;) Den ser litt på helheten. Jeg er nok også enig med FF, og krysser samtidig fingrene for at det du kjenner ikke har noe med mensen å gjøre:p

Hjelp! Jeg fikk positiv test etter 1 minutt, men ca 3 min etter forsvant streken igjen :(

Back
Topp