Vi som temper(Ny)

Gratulerer Eluna med positiv test :-D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ingen god dag hos gynekologen, min faste måtte på operasjon, så fikk en annen. Eneste han kunne tilby oss var ivf, fikk ikke prøve pergotime flere ganger og crinone hadde han aldri hørt om

Ingen god dag hos gynekologen, min faste måtte på operasjon, så fikk en annen. Eneste han kunne tilby oss var ivf, fikk ikke prøve pergotime flere ganger og crinone hadde han aldri hørt om
Hvorfor må noen bare være så teite, de har jo en legebok dem kan lese i!
Da ville jeg ha bestilt en ny time :)

Snakket med legen min idag og blir henvist videre til gyn.avd på sykehuset (siden vi har bikket året). Har bestemt meg for å kjøpe monitor. Er det ikke typisk at det skjer noe med en gang man legger ut mye penger? :p

:-( Så teit. Tror jeg ville prøvd å bestilt meg en ny time hos han du har vært hos tidligere!!

Enig med Molly, du må få en time hos han som kjenner til deg. En lege som ikke har hørt om crinone? Det er jo grunn nok til å få ny time!

Kjære vene. Så utrolig frustrerende å møte på slike inkompetente folk. :( En gyn som ikke har hørt om crinone engang... :eek: Kan du ikke prøve å få time hos han du pleier å bruke?

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Snakket med legen min idag og blir henvist videre til gyn.avd på sykehuset (siden vi har bikket året). Har bestemt meg for å kjøpe monitor. Er det ikke typisk at det skjer noe med en gang man legger ut mye penger? :p

Da får vi håpe at monitoren gir dere god valuta for penga før dere begynner med videre utredninger. ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Gratulerer Eluna med positiv test :-D

Tusen takk :) kan nesten ikke tro det <3
Masse lykke til alle sammen, vet hvor frustrerende det er når tr kommer... Men det klaffer nok for dere også snart. Tvi tvi!

Omg!! Kvalm som fy (mest sannsynlig fordi jeg har en 3 åring som kasta opp i morgest), halsbrann og hodepine. Føler meg syk :( Klamrer meg til håpet at det er en spire som får meg til å føle meg uvel :p

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Takk jenter :) han gyn jeg var til skulle få han andre til å ta kontakt med meg

Jeg er veldig spent på tempen din i morgen, FruUndercover!

Back
Topp