Medusa_83
Forumet er livet
Ha haEr på ringelisten til GU så venter bare på tlf fra hun nå
Redd den grafen bare er fin for at jeg bruker crinone, lenge leve opptimisten meg
Har mer trua på dere enn meg selv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha haEr på ringelisten til GU så venter bare på tlf fra hun nå
Redd den grafen bare er fin for at jeg bruker crinone, lenge leve opptimisten meg
Har mer trua på dere enn meg selv
Da har jeg snakket med GU, hun sa jeg kunne slutte med crinone når jeg skal, å viss det viser seg at jeg er gravid så kan jeg bare begynne på igjen![]()
Har bestillt på apoteket, så er siretJeg tror du bare kan ta og kjøpe mer, for nå syntes jeg at du skal ha en spire!
Hei, velkommenEr ny her. Har begynt å tempe nå i januar så er ganske nytt for meg dette. Er i dag på 11dpo og tempen er fortsatt høy. Veldig spent om det kan være noe der. Tok en G.test på onsdag som var negativ. Hvordan ser jeg temperatur grafene deres? Greit å sammenlikne litt![]()
Jeg sier meg enig med FF men rart at du fikk positiv etter temphopp?Når dere ser på grafen min, er det på CD21 eller CD22 EL var? Hadde positiv ELtest på CD 22 og bare den dagen.
Legg inn EL-testene i grafen og se hva som skjer da... Ligger under "Tests"' og heter OPK. Det er ikke uvanlig å ha tempfall før EL, og tempen din 1 DPO (sånn det er krysset av nå), er jo ikke særlig høyere enn før tempfallet... Husk å legge inn både positiv test, og negativ test dagen før og etter (om det var sånn det var...)Når dere ser på grafen min, er det på CD21 eller CD22 EL var? Hadde positiv ELtest på CD 22 og bare den dagen.
Jeg fikk en beskjed om at FF ikke lenger kunne fastslå når EL hadde vert (eller noe sånt) og krysset forsvantLegg inn EL-testene i grafen og se hva som skjer da... Ligger under "Tests"' og heter OPK. Det er ikke uvanlig å ha tempfall før EL, og tempen din 1 DPO (sånn det er krysset av nå), er jo ikke særlig høyere enn før tempfallet... Husk å legge inn både positiv test, og negativ test dagen før og etter (om det var sånn det var...)
Det er ikke så rart, for FF fastslår ikke EL-dag før du er 3dpo (tre dager på rad med høye temperaturer), og nå har den justert seg til også å ta med testene i betraktningen. Så om/når du får høy temp i morgen også, kommer krysset sannsynligvis på den dagen du hadde positiv EL-testJeg fikk en beskjed om at FF ikke lenger kunne fastslå når EL hadde vert (eller noe sånt) og krysset forsvant![]()
AhaaDet er ikke så rart, for FF fastslår ikke EL-dag før du er 3dpo (tre dager på rad med høye temperaturer), og nå har den justert seg til også å ta med testene i betraktningen. Så om/når du får høy temp i morgen også, kommer krysset sannsynligvis på den dagen du hadde positiv EL-test![]()
Det er jo ganske så sannsynlig at du har hatt EL for to dager siden, da. Men FF vil alltid se at det ikke var en forbigående temperaturstigning, og dermed EL faktisk har vært...AhaaSå da vet jeg fortsatt ikke når EL har vert sånn egentlig? Bah! Gleder meg til å prøve monitoren neste PP
![]()
Blæ! Her kommer nok mensen i morgen tenker jeg. Håper ikke det går lenger tid, i alle fall...Tempen sank og tanta braka inn her i morgest. Kjedelig, men forventet
Starter på pp9.
Taster på appen
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013