Vi som temper(Ny)

Sniker litt fra ferien min :-D Oi så fin graf Liisjja!! :-) Når skal du teste igjen? Krysser alt for deg nå. Også så lang lutealfase denne pp;-) Crinone har gjort susen:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Blæ! Her kommer nok mensen i morgen tenker jeg. Håper ikke det går lenger tid, i alle fall...

Så kjedelig da! Syntes tanten har kommet for ofte på besøk i denne tråden!

Sniker litt fra ferien min :-D Oi så fin graf Liisjja!! :-) Når skal du teste igjen? Krysser alt for deg nå. Også så lang lutealfase denne pp;-) Crinone har gjort susen:-)

For en gangs skyld synes jeg at den er fin jeg å :p om jeg får meg ivei å kjøper tester idag så blir det enten i morgen eller mandagen. Blir sikkert i morgen siden jeg er så utålmodig :p
Crinone <3 sier jeg bare ;)
Når forventer du EL da?

I dag fikk jeg positiv el-test, så da ser det kanskje ikke ut som om el var på torsdag, selv om tempen steg litt.

Se der, @ToneMarie81 ! Nå har du fått et kryss som stemmer bra, og en skikkelig tempøkning. Spent på hvor lang lutealfasen din er. Håper jo at det bare var EL som var forsinket denne måneden, og at du har lang nok lutealfase...
Det håper jeg også! Det skal sies at det ble tre glass med rødt i går, så da stiger vel tempen ytterligere, men det har nok med at EL er over ja for den har aldri vert SÅ høy før. Blir spennende å se med TR :) har som sagt hatt stabil syklus, men i desember kom TR faktisk 5 dager for sent, kanskje det var av samme årsak som (kanskje) nå :)

Det håper jeg også! Det skal sies at det ble tre glass med rødt i går, så da stiger vel tempen ytterligere, men det har nok med at EL er over ja for den har aldri vert SÅ høy før. Blir spennende å se med TR :) har som sagt hatt stabil syklus, men i desember kom TR faktisk 5 dager for sent, kanskje det var av samme årsak som (kanskje) nå :)
Ja, vi får jo se hva som skjer denne runden i alle fall:) Vinen har sikkert hatt sitt å si, men ikke nok til at EL ikke har vært... Hos meg pleier tempen å stige ca 0,2 pga alkohol.

For en gangs skyld synes jeg at den er fin jeg å :p om jeg får meg ivei å kjøper tester idag så blir det enten i morgen eller mandagen. Blir sikkert i morgen siden jeg er så utålmodig :p
Crinone <3 sier jeg bare ;)
Når forventer du EL da?
Jeg har vært bortreist siden torsd.. kommer hjem i morgen. Så håper ikke jeg har gått glipp av eggløsning mens jeg har vært borte. Har jo ikke tempet eller testet, så spent på tempen på mandag :-D Tipper eggløsning rundt cd17-19 :-) Håper det!! Skal hjem i morgen å legge inn aksjer. Litt fruktbart utflod idag da :

Jeg har vært bortreist siden torsd.. kommer hjem i morgen. Så håper ikke jeg har gått glipp av eggløsning mens jeg har vært borte. Har jo ikke tempet eller testet, så spent på tempen på mandag :-D Tipper eggløsning rundt cd17-19 :-) Håper det!! Skal hjem i morgen å legge inn aksjer. Litt fruktbart utflod idag da :

Da sier jeg, happy humping :D

Min temp bekreftet det jeg antok, den i går skyldes ikke el, men varm unge i senga

Ææææææææ.... Liisjja! Det er jo noe på det redigerte bildet! Åh, som jeg håper for deg!

Oj, Liisjja, jeg hvisker nesten gratulerer, for på den redigerte versjonen var det ganske tydelig resultat!

Gleder meg til å se en sterkere test i morgen!

Ser ingenting på testen nå :/ skulle vell ha kastet den :p har en test til i morgen også har jeg bestillt meg 10 tester som forhåpentligvis kommer Onsdagen.
Redd det er bare skyggestrek har fått det før også. Men 12 DPO er kanskje tidlig enda?
Ble foresten tante i går til en liten gutt :D

Gratulerer med nevøen!

12 DPO er tidlig, og det er jo ikke alle som får positiv test da.

Jeg krysser fingrene for deg, Liisjja!

Håper for deg. 12 dpo er tidlig,i alle fall for en cb. Lykke til med videre testing.

Back
Topp