Vi som temper(Ny)

Sant, men med min flaks så har det ikke kommet noen svar :p å må vente til i morgen..

Nei, det har de ikke lov til nå som vi er såååå mange som venter på det svaret. :D Men nå har du billigstrimler igjen, favoritt-testen min (testetøsa i hjertet <3). Eller er det langt til svigers for å hente posten?

Nei de er kanskje ikke helt gode, får bare vente på blodprøven :)
Det er bra :) men er jo flere som spotter å det går bra, kontakte legote]

Ja, jeg skal dra og ta blodprøve nummer en i morgen, og den neste til uken... Nå har jeg spottet i åtte dager, så jeg synes det burde gi seg snart. Kjenner at jeg blir mer og mer pessimIstisk for hver dag som går...

Nei, det har de ikke lov til nå som vi er såååå mange som venter på det svaret. :D Men nå har du billigstrimler igjen, favoritt-testen min (testetøsa i hjertet <3). Eller er det langt til svigers for å hente posten?
Hehe, jeg er ei testetøs jeg også :p men har nektet meg selv å kjøpe.
Neida bare 7 min kjøring, så det er ikke noe stress :) holder på å spekulerer om jeg skal gå på di nå eller holde meg i noen timer til.

Hent testene. Hold deg så lenge du klarer. Uten drikke. Test. Ring legen. Ny test i morgen.

Dette tipper jeg blir din dag i dag?

Hent testene. Hold deg så lenge du klarer. Uten drikke. Test. Ring legen. Ny test i morgen.

Dette tipper jeg blir din dag i dag?
Hehe, nesten mer gira enn meg du ;)
Testene hentet. Holder meg enda, gått 1,5 time. Tester når jeg ikke klarer å holde meg mer. Ringer legen 14.50. Ny test om jeg får et positivt svar.

Holde deg litt lenger, ja.

Ivrig jeg. Min egen syklus er jo bare døll.

Første jeg gjorde nå når jeg kom hjem fra jobb var inn å sjekke hvordan det var gått med deg Liisjja. Rart hvor engasjert en blir over andres graviditet :-P Altså jeg håper du er gravid! Så spent på blodprøvene nå. La det være noe der..

Artig at dere følger med :D ja man blir litt opphengt i andres graviditet ;) 35 min til jeg ringer
Virkelig lyst til å gå på do, men skal klare å holde meg litt til!

Artig at dere følger med :D ja man blir litt opphengt i andres graviditet ;) 35 min til jeg ringer
Virkelig lyst til å gå på do, men skal klare å holde meg litt til!
Om det er vanskelig å komme gjennom som hos legen min ville jeg kanskje ringt før? De har garantert fått svaret nå. Ring :p

Da har æ ringt å den var negativ :( nå skjønner jeg ingenting. Hvorfor er tempen så høy? Er det crinone som gjør det?

Neei:( så dårlig gjort at den var negativ.
Men kan være crinonen som gir høy temp. Det er jo progesteron støtte, og er progesteronet som får tempen høy.

men tanta har ikke kommet , så det er håp enda :)

Vet ikke om den var +-5, spurte ikke. Felte noen tårer så fikk ikke tenkt så langt.
Venter bare på tanta nå :)

Neei:( så dårlig gjort at den var negativ.
Men kan være crinonen som gir høy temp. Det er jo progesteron støtte, og er progesteronet som får tempen høy.

men tanta har ikke kommet , så det er håp enda :)
Bare syntes det var så rart at tempen hoppet opp sånn dpo13 å da fikk jeg en suuper svak positiv.

Back
Topp