Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har æ ringt å den var negativ nå skjønner jeg ingenting. Hvorfor er tempen så høy? Er det crinone som gjør det?
Huff, er så dårlig gjort at den ikke er positiv når vi har heis så mye. Må alltid huske å spørre om tall. Veldig viktig. De i skranken ser f eks på 6 som negativ, mens for oss er 6 et håp. Alt under 5 blir ikke målt engang, så det er jo greit... Skummelt å håpe enda?Vet ikke om den var +-5, spurte ikke. Felte noen tårer så fikk ikke tenkt så langt.
Venter bare på tanta nå
Beklager for dårlig svar. Var ikke det jeg håpet på. Men ikke gi opp! Vi er her for å heie deg frem til målet. En dag sitter den!Ringte igjen å spurte nå å tallet var 0... Så da er jeg ikke gravid
Bare begynne å tenke på en ny PP
Ringte igjen å spurte nå å tallet var 0... Så da er jeg ikke gravid
Bare begynne å tenke på en ny PP
Ånei så dumt!! Har gledet meg til å logge inn etter jobben å sjekke (leste på forumet i dag tidlig). Jeg henger ikke helt med og husker alt og alle her inne enda, men hvilken PP skal dere til på nå? Krysser fingre for deg Liisjja!!!Tusen takk jenter! Noen tårer til nå så er jeg fit for fight igjen
what doesn't kill you makes you stronger..
Det var kjempe dumt! Uff, så trist! Det verste med sånne falske håp er nedturen etterpå.Tusen takk jenter! Noen tårer til nå så er jeg fit for fight igjen
what doesn't kill you makes you stronger..
Nedturen er tung, men må bare prøve å se det som er positivt framoverDet var kjempe dumt! Uff, så trist! Det verste med sånne falske håp er nedturen etterpå.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Takk! satser på neste PPNeeiii Liisjja!! Nå var jeg helt sikker på å få se et jubelinnlegg fra deg her inne...
Sender deg en stooor trøsteklem! Nå har du i hvert fall fått prøve ut crinone, med godt resultat, så neste pp sitter den!!