Vi som temper(Ny)

Men kan være for tidlig med svar enda. kan være at kroppen din produserer hcg litt tregere .

Vet ikke om den var +-5, spurte ikke. Felte noen tårer så fikk ikke tenkt så langt.
Venter bare på tanta nå :)
Huff, er så dårlig gjort at den ikke er positiv når vi har heis så mye. Må alltid huske å spørre om tall. Veldig viktig. De i skranken ser f eks på 6 som negativ, mens for oss er 6 et håp. Alt under 5 blir ikke målt engang, så det er jo greit... Skummelt å håpe enda?

Ikke den oppdateringen jeg håpet på det, nei!

Ringte igjen å spurte nå å tallet var 0... Så da er jeg ikke gravid
Bare begynne å tenke på en ny PP

Det var leit Liisjja :( hadde så trua når temp grafen var så fin å ingen tr i sikte. Håper virkelig det klaffer for deg neste gang.

Så trist at hcg var 0 :( Men da skal vi begge inn i november :)

Her har jeg kommet til cd5 alt og disse 5 dagene hat gått kjempefort. Planen denne pp var å ikke teste etter el, ha sex minimum annahver dag og tempe så jeg hvertfall vet når el har vært. Men plutselig var det falt inn en bestilling på 21 eltester og 2 g test staver hos billigtester :p Her snakker vi selvkontroll på høyt nivå :p

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Beklager for dårlig svar. :( Var ikke det jeg håpet på. Men ikke gi opp! Vi er her for å heie deg frem til målet. En dag sitter den! :D

Så utrolig kjedelig. :( Og rart med den CB+ testen. Håper du får full klaff i ny pp.

Tusen takk jenter! Noen tårer til nå så er jeg fit for fight igjen ;)
what doesn't kill you makes you stronger..
Ånei så dumt!! Har gledet meg til å logge inn etter jobben å sjekke (leste på forumet i dag tidlig). Jeg henger ikke helt med og husker alt og alle her inne enda, men hvilken PP skal dere til på nå? Krysser fingre for deg Liisjja!!! ;)

Neeiii Liisjja!! :( Nå var jeg helt sikker på å få se et jubelinnlegg fra deg her inne... :(

Sender deg en stooor trøsteklem! Nå har du i hvert fall fått prøve ut crinone, med godt resultat, så neste pp sitter den!! ;)

Neeiii Liisjja!! :( Nå var jeg helt sikker på å få se et jubelinnlegg fra deg her inne... :(

Sender deg en stooor trøsteklem! Nå har du i hvert fall fått prøve ut crinone, med godt resultat, så neste pp sitter den!! ;)
Takk! :) satser på neste PP ;)

Så trist å lese Liisjja :( Hadde virkelig håpa du hadde fått et annet svar når jeg gikk inn her for å lese. Stor klem til deg og bedre lykke neste PP :)

0, da er det ikke håp nei. Det var dumt, veldig, veldig dumt.

Du får bli med inn på november da, dit sikter jeg. Jeg siktet opprinnelig på slutten av oktober, men ettersom el lar vente på seg, så blir det starten av november jeg sikter på.

Sikter på november nå ja :) kan ikke gi opp nå! Men blir godt å hente kattungen min snart så får jeg noe annet å tenke på.
Men Sara, har du noen gang hadd stabil syklus?

Back
Topp