Klem! Se framover mot ny og ubrukt ppTakk, søte dere!
Ja vi alle skal inn på november nå!
Må si også at dere hjelper meg med å holde mote oppe!
Crinone gjorde tempen min høy og stabil og lutfasen ble lengre. Men NEg test da.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klem! Se framover mot ny og ubrukt ppTakk, søte dere!
Ja vi alle skal inn på november nå!
Må si også at dere hjelper meg med å holde mote oppe!
Jeg kjenner så til det. Det er så mange rundt oss nå som bare venter på at vi skal offentliggjøre at jeg er gravid. Vi har giftet oss i sommer, vi har hus, bil og jobb. Vi mangler bare familien. Får lyst å skrike til de: "VI PRØVER FOR HARDE LIVET", de skulle bare vist. Istedenfor smiler jeg og sier: "Vi har god til vi, vi vil nokk vente litt". Men tror nokk flere av vennene våre har mistanke om at vi prøver, for jeg har alltid sagt at først bryllup, så baby rett etterpå. Synes det er kjempe tungt. Spesielt siden vi ikke har noen fra før av som hjelper oss til å holde mote oppe.
Av og til havner man på bristepunktet. av og til må man faktisk gråte litt, har jeg erfart. Noen kvelder ligger jeg i fosterstilling i senga og lar tårene trille mens kroppen rister, og mannen ligger der og trøster meg, så krabber jeg inn i armkroken hans når jeg klarer å roe meg nok til å gjøre det.
Det skjer ikke så ofte, ikke mer enn et par ganger siden vi begynte jakten på nr tre, tror jeg. (utenom den kvelden jeg var utrøstelig, da jeg hadde sa)
Så biter jeg tennene sammen, og ser frem mot neste el, neste ikm.
For meg er det lettere denne gangen, siden jeg har to fra før. Vi prøvde i totalt 18 mnd på eldste, og kom igang med infertilitetsutredning. Det var vondt, det var tungt, det var vanskelig. Jeg leste meg opp på ivf og på adopsjon, og har den dag i dag et øye på adopsjonsmiljøet, selv om jeg vet det ikke blir løsningen for oss, så føler jeg med dem som står i de lange, lange køene. Det har forandret seg så mye siden vi prøvde på eldste. Det fungerer ikke på samme måten lenger.
Jeg kan skrive mye mer, men nå må jeg ordne kveldsmat, kveldsstell og legging av ungene mine.
Jeg kan bare love dette; Det ER verd det. Disse to... de er grunn til å leve, rett og slett. Jeg elsker dem.
.
Taster på appen
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Du er kjempe heldig som har to flotte, og håper at ønsket deres om nr 3 snart blir oppfylt. Jeg kjenner meg igjen i å søke opp ifh til både adopsjon og ivf osv.. Jeg er så redd for at jeg ikke kan få barn, selv om vi ikke har prøvd SÅ lenge, og det ser jo ut som om alt er ok inni der. Men det har alltid vært min største frykt å ikke kunne få egne barn av noen grunn, pga ønsket er SÅ stort. Og ønsket har allerede vært der i mange år allerede, derfor føler jeg at vi har prøvd enda lengre enn vi egentlig har. Men 9 pp er lenge synes jeg. Synes det burde klaffe for alle innen 6mnd punktum.
Nå ble jeg fryktelig nysgjerrig på hva du skulle skrive
Jada, jeg kjenner at panikken for å gå glipp av en dag temping ikke er like stor som de første to ukene. Har også erfart at tempen min omtrent ikke rokker seg om jeg temper umiddelbart eller etter et dobesøk. Det er bare så spennende, enda
I dag var tempen min ganske høy, høyere enn den har pleid å være. Føler meg litt småpjusk for tiden, så det kan hende det har noe med det å gjøre, men tempen er fortsatt for lav til å registreres som feber.
Får se hvordan tempen blir neste uke. Kan vel bare se vekk i fra dette her "trifasisk"-greiene, siden tempen min er såpass høy nå. Stiger den enda mer neste uke, regnes jo det som feber...
Håper stemningen tar seg opp her etter hvert... Dette var ingen god dag
Men det er som dere sier... Håpet må man ikke miste. Da blir det utrolig tungt å være prøver!
Trifasisk er nå uansett ikke noe must.
Håper du ikke blir syk, det er jo ikke noe kjekt.
Hehe
Jeg pleier å si at dersom du er GLAD for å være syk, da er du ikke syk nok til å få være hjemme. Da er du frisk nok til å gå på jobb/bhg.