Lykke til. Håper du ikke må vente lenge på svaret, men det blir gjerne over helga...Da drar jeg til legen for å ta første hcg-prøve...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til. Håper du ikke må vente lenge på svaret, men det blir gjerne over helga...Da drar jeg til legen for å ta første hcg-prøve...
Okei, ikke lett derre prøvinga. Lurer litt på hvordan du holder motet oppe? Jeg kjenner jeg er litt på bristepunktet akkurat nå.
Farmoren til samboeren begynte idag å gnåle om at hun ville ha et oldebarn til.. Søsteren min fødte 1 feb, men den graviditeten var ikke planlagt. 3 andre i jentegjengen har fått barn. Å nå maser de på at vi må begynne å lage nå siden vi har jo kjøpt oss hus og blablabla..
TakkJeg ble skikkelig trist av å lese om resultatet av testen nå Stor klem til deg.
Hei, ikke helt enda, i morgen kanskje? men ville lagt inn aksjer fordi, happy humping!Hei.
Første innlegg her inne på tempe siden
Trenger hjelp damer.
Er den nederste eggløsningstesten positiv?
Hei.
Første innlegg her inne på tempe siden
Trenger hjelp damer.
Er den nederste eggløsningstesten positiv?
Jeg har forventet eggløsning i morgen, så da regner jeg med knallpositiv i morgen kanskje!
Har kjempe eggløsningskramper i dag, så den er absolutt ikke langt unna uansett Håper spiren sitter denne mnd
Happy humping!Skal legge inn aksjer i dag og i morgen
Håpe på det beste...