Lykke til. Håper du ikke må vente lenge på svaret, men det blir gjerne over helga...Da drar jeg til legen for å ta første hcg-prøve...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til. Håper du ikke må vente lenge på svaret, men det blir gjerne over helga...Da drar jeg til legen for å ta første hcg-prøve...
Okei, ikke lett derre prøvinga. Lurer litt på hvordan du holder motet oppe? Jeg kjenner jeg er litt på bristepunktet akkurat nå.
Farmoren til samboeren begynte idag å gnåle om at hun ville ha et oldebarn til.. Søsteren min fødte 1 feb, men den graviditeten var ikke planlagt. 3 andre i jentegjengen har fått barn. Å nå maser de på at vi må begynne å lage nå siden vi har jo kjøpt oss hus og blablabla..
TakkJeg ble skikkelig trist av å lese om resultatet av testen nåStor klem til deg.
Hei, ikke helt enda, i morgen kanskje?Hei.
Første innlegg her inne på tempe siden![]()
Trenger hjelp damer.
Er den nederste eggløsningstesten positiv?
Hei.
Første innlegg her inne på tempe siden![]()
Trenger hjelp damer.
Er den nederste eggløsningstesten positiv?
Jeg har forventet eggløsning i morgen, så da regner jeg med knallpositiv i morgen kanskje!
Har kjempe eggløsningskramper i dag, så den er absolutt ikke langt unna uansett Håper spiren sitter denne mnd![]()
Happy humping!Skal legge inn aksjer i dag og i morgen
Håpe på det beste...![]()