Vi som temper(Ny)

Lykke til Medusa! Håper du får et mye bedre svar en meg!

Lykke til Medusa!

Tante rød kom hit i dag. Har ikke prøvd så lenge (startet på pp7 nå), men det er likevel tungt at det ikke har klaffet ennå. Føles jo som at alle andre får det til så fort. Begynner jo å gruble mye og bekymre meg over om det aldri kommer til å skje. Men det hjelper veldig å vite at man ikke er alene:)

Som dere andre så opplever jeg at folk forventer at vi skal få barn nå, og av og til så får jeg lyst til å skrike ut at vi prøver. Opplevde en gang at to kollegaer satt å foreleste for meg at nå burde vi få barn snart, for du blir jo eldre, og da kan det være for sent... Ærlig talt. Har heldigvis ikke vært borti mye sånt da. Vi driver og bygger hus nå, og moren min kommer med kommentarer som "når dere får barn på besøk så kan dere gjøre sånn og sånn..." Dårlig skjult hinting om barnebarn, egentlig litt komisk det da;)

Okei, ikke lett derre prøvinga. Lurer litt på hvordan du holder motet oppe? Jeg kjenner jeg er litt på bristepunktet akkurat nå.
Farmoren til samboeren begynte idag å gnåle om at hun ville ha et oldebarn til.. Søsteren min fødte 1 feb, men den graviditeten var ikke planlagt. 3 andre i jentegjengen har fått barn. Å nå maser de på at vi må begynne å lage nå siden vi har jo kjøpt oss hus og blablabla..

Jeg ble skikkelig trist av å lese om resultatet av testen nå :( Stor klem til deg.

Åh jeg skulle jo spørre. *sukk*

Jeg temper 06.30, men i dag våknet jentungen altså 05.40 og jeg husker ikke hvor mye jeg bør korrigere tempen.
Noen?

Jeg sniker litt. Sara og jeg har begynt å utfordre hverandre/oss selv til ny "stelleveske-kappløp-skravling", men siden jeg ikke hører til på FS så har jeg laget en egen skravletråd for alle som prøver på 2014 baby eller venter 2014 baby! :D Så da må jeg snike og si ifra sånn at hvis noen andre har lyst til å være med å skravle med oss så er det bare å titte innom her: http://forum.babyverden.no/index.php?threads/1682525/ Jeg savner å skravle med dere, men det er ikke noe press altså, bare hvis dere vil eller kjeder dere en dag i løpet av februar! :)

Håper du får et positivt svar Medusa!

Jeg har hele 8 (!!) pregnancy points på FF :D Disse poengene bør bare fordoble seg med rekordfart!

Hei.
Første innlegg her inne på tempe siden:-)
Trenger hjelp damer.
Er den nederste eggløsningstesten positiv?

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    478,6 KB · Visninger: 44
Hei.
Første innlegg her inne på tempe siden:-)
Trenger hjelp damer.
Er den nederste eggløsningstesten positiv?

Nesten positiv, ville jeg ha sagt. Håper du legger ut bilde av testen du tar i morgen, da er den sikkert knallpositiv!

Jeg har forventet eggløsning i morgen, så da regner jeg med knallpositiv i morgen kanskje!
Har kjempe eggløsningskramper i dag, så den er absolutt ikke langt unna uansett Håper spiren sitter denne mnd☺️

Takk, jenter! Det er mulig jeg får svar i morgen, men jeg tror jeg skal gå ut på ifra at jeg må vente til mandag. Og på tirsdag skal jeg ta ny prøve... Har skikkelig dårlig følelse på dette, men...

Jeg har forventet eggløsning i morgen, så da regner jeg med knallpositiv i morgen kanskje!
Har kjempe eggløsningskramper i dag, så den er absolutt ikke langt unna uansett Håper spiren sitter denne mnd☺️

Jeg tipper positiv i morgen! Men for all del legg inn aksjer ;) Kan jo være eggløsning skjer i morgen på samme dag som positiv test! Det gjør det hos meg :)

Back
Topp