Vi som temper(Ny)

Jeg skreiv et kjempelangt innlegg om hvor trist det må være for dere som så inderlig har lyst å bli gravide så må dere i tillegg takle omverden som maser. Og at for min del er det ingen som forventer flere barn for både de og vi mener/mente vi var ferdige og at det nok kommer masse reaksjoner når/om vi blir gravid osv osv.. postet det, men det var jo ikke der. Derfor postet jeg en prikk bare for å se om det innlegget kom med evnt om det andre dukket opp men vet ikke hva som skjedde.

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Er det noe forskjell på rødt og blått kryss på grafen?
Hvavar forskjell? Tviler på mensen kommer med den fibe tempen din;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

What? Har eggløsning vært?
Edit: Hva tror dere erfarne tempere? Har eggløsning vært. Tempen min er dpo, testene blir svakere. Hm. Ikke positiv test da.

Vedlegg

• 20140206_074247.jpg
    20140206_074247.jpg
    514,2 KB · Visninger: 35
Last edited:
"Godt" og lese gjennom gårsdagens poster nå og lese masse gode og for meg trøstende ord om at flere enn oss bruker litt lenger tid enn 2-3 mnd før spiren sitter. Ikke det at jeg syns det er bra at andre og bruker lang tid, men at det er håp om at vi og skal få muligheten til å bli foreldre selv om det tar tid.
Har vært skikkelig deppa etter tanta kom denne gangen, og har til tider vært klar for å gi opp (å vi har "bare" prøvd i 11 mnd). Men en må vel ikke gi opp nei, men kjenner det svir når jeg stadig vekk får vite om venner som venter små. Får bare ikke håpe folk begynner å mase på oss om når vi skal ha, da tror jeg at jeg knekker helt sammen.
Lykke til alle fine damer, og ha en flott dag:-)

Ok, ser at det innlegget kan mistolkes, i og med at der var en negativ test igår. Det var absolutt ikke ment slik. Jeg leste gjennom innleggene fra igårkveld. Syns absolutt alle damene her inne fortjener positive tester snarest.

Ok, ser at det innlegget kan mistolkes, i og med at der var en negativ test igår. Det var absolutt ikke ment slik. Jeg leste gjennom innleggene fra igårkveld. Syns absolutt alle damene her inne fortjener positive tester snarest.
Tror ingen tolket det negativt. Forsto veldig godt hva du mente ♥ Så er det godt å snakke me noen som er i samme situasjon♥ Ha en fin dag!

Tror ingen tolket det negativt. Forsto veldig godt hva du mente ♥ Så er det godt å snakke me noen som er i samme situasjon♥ Ha en fin dag!

Åh så bra. Tenkte bare akkurat idet jeg posta at det kunne se ut som jeg syns det var godt å lese om negative tester, men det gjør jeg jo ikke...
Å ja, veldig greit med dette forumet, der en kan dele opp og nedturer♡

Mon tro om EL er over nå? Skal starte på crinone. Temp øk idag.

Hvavar forskjell? Tviler på mensen kommer med den fibe tempen din;-)

Blå er overstyrt av bruker, rødt er satt av ff

Edit: Hva tror dere erfarne tempere? Har eggløsning vært. Tempen min er dpo, testene blir svakere. Hm. Ikke positiv test da.

Mulig, meget mulig.

Som du vet, du trenger et par målinger til for å bekrefte, men mulig er det!

Mulig, men ser dere har lagt inn masse aksjer så da går det jo bra ;)
Men kjipt at EL testene ikke ble positive

Det er så kjedelig når mensen er på overtid,og du vet det ikke er mulighet for spire pga 0 sex denne mnd :p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Det er kjedelig ja. Håper den kommer snart så du får begynne å prøve igjen!

Den kommer når den kommer. hadde el veeeldig sent denne mnd, så er ikke rart i overtid egentlig.
Trodde den kom for noen dager siden, da det var litt spotting. men ga seg like fort som det kom.
Meeen, er vant til å vente. så får ikke gjort så mye med det.... men plagsomt med mens smerter som har holdt på i ei uke.

Back
Topp