Vi som temper(Ny)

8dpo, liten sjans for graviditet (sex en uke før EL), ventet mens i dag, men ingen antydninger. Igår og i dag har jeg hatt tykk, hvit utflod, noen som har noe formening på hva det kan komme av? Kanskje jeg får det rett før TR, er det vanlig? Har SÅ peiling på hvordan kroppen min fungerer altså! :p

8dpo, liten sjans for graviditet (sex en uke før EL), ventet mens i dag, men ingen antydninger. Igår og i dag har jeg hatt tykk, hvit utflod, noen som har noe formening på hva det kan komme av? Kanskje jeg får det rett før TR, er det vanlig? Har SÅ peiling på hvordan kroppen min fungerer altså! :p
Jeg pleier å få litt uflod før mens, men det kan også komme av at egget fester seg;) Tror nokk ikke du får mens i morgen, håper du har normal lutealfase.

Jeg pleier å få litt uflod før mens, men det kan også komme av at egget fester seg;) Tror nokk ikke du får mens i morgen, håper du har normal lutealfase.
Jeg er veldig innstilt på at TR kommer, mens en må gjerne vente noen dager til!! Om det er egget som fester seg har vi vært V E L D I G heldige, da må svømmerne ha minst ni liv :D

Lagt inn en gooood del aksjer rundt el. Dette blir spennende! Klar for lange og spennende dpo dager :)

8 dagers lutealfase, er ikke det litt kort? Håper tr holder seg unna et par dager, sånn at du får nok dager i lutealfasen din :)

Jo
8 dagers lutealfase, er ikke det litt kort? Håper tr holder seg unna et par dager, sånn at du får nok dager i lutealfasen din :)
Det er litt kort så det blir spennende å se nå :) aldri sjekket hvor lang lutealfase jeg har, men den bør vere lenger enn 8 dager ;) ingen tegn til TR ennå( kjenner det veldig godt i magen samme dag), men tenkte kanskje utfloden kunne vere en indikator. Vi får bare vente å se :)

Dro til legevakten, jeg... Har vært litt usikker på noen smerter som kommer og går, og vil ikke ende opp med sprukket eggleder, så fant ut at det var like lurt å få det sjekket... Så da sitter jeg i køøøøøøøø...

Dro til legevakten, jeg... Har vært litt usikker på noen smerter som kommer og går, og vil ikke ende opp med sprukket eggleder, så fant ut at det var like lurt å få det sjekket... Så da sitter jeg i køøøøøøøø...
Uffda, håper de finner ut av hva det er for noe. Masse lykke til <3 Oppdater oss etterpå da:) Håper ikke du må vente så lenge!

Så kjedelig å sitte i kø, Medusa! Spotter du fortsatt? Krysser fingrene for deg at alt er som det skal!

Håper du får bare gode og beroligende nyheter! Skjønner godt at du ville få sjekket opp i dette, ikke lett å slappe av og vente til over helgen.

Klart jeg skal oppdatere:) Ja, jeg spotter fortsatt mørkebrunt... Kommer nok til å sitte her en stund, men heldigvis har jeg BV og et nyinnkjøpt blad. Håper bare på å få en slags avklaring på hva det er som foregår, for det er utrolig slitsomt å gå og vurdere ting frem og tilbake hele tiden.

Off Medusa! Håper du får svar, ikke negative! Tenker på deg <3

Blir godt å finne ut av det. Håper på positive svar! Ikke tatt ny graviditetstest heller?

Jeg satser på at det er det arret etter keisersnittet som krøller til og skaper de små blødningene og at det er helt ufarlig! :)

Krysser fingrene for deg, Medusa! Ikke noe gøy å sitte på legevakta i kø og bekymre seg for magen sin, gjorde det selv før jul. 2 timer! Håper du kommer kjapt inn!

Håper du ikke blir sittende hele kvelden

Sånn! Da er jeg hjemme igjen :) Av alle i hele verden, måtte selvfølgelig den pratsomme naboen min komme og sette seg ved siden av meg på venterommet (og, nei, jeg bor ikke på et lite sted!). Så da måtte jeg komme på en rask løgn om hvorfor jeg var der... Djiiiiiizzzz!

Uansett... Legen synes jeg blør veldig lite, og er overhode ikke bekymret for det. Han synes heller ikke jeg har vondt nok (enda?) til at det er noe spesielt å bry seg om. Han ringte vakthavende gyn, som også var enig. Og så fikk jeg en fin liten tale om at dette ikke nødvendigvis trenger å bety dårlige nyheter. Jeg har omtrent samme risiko for abort som alle andre.

Urinprøven var positiv (og det var ikke mer enn to timer siden jeg tisset sist), og ellers skal jeg bare dra til legen min på tirsdag, som avtalt for blodprøve nummer to. Om jeg får mer vondt, eller om jeg fortsatt blør om to uker, kan jeg få komme inn til UL....

Jeg har jo ikke fått så mye mer svar på hva som skjer, men jeg satte i alle fall stor pris på at legen brukte tiden sin på å berolige meg :) Det er jo ikke så mye å gjøre med noe uansett, så da er det godt å ha i bakhodet at det faktisk kan gå bra likevel. Om det ikke gjør det, får jeg ta det da.

God natt!

Så bra du hadde et positivt møte med legevakta! Det har så mye å si at ting ikke krisemaksimeres hvis man uansett ikke er sikker på noe. Min lege på legevakta derimot gikk ut ifra at det var begynnende abort selvom legen jeg var hos dagen etter ikke så noen tegn på at det skulle være det. Kan tenke deg jeg fikk håpet sinnsykt knust dagen før! Skal så lite til. Satser på at blodprøven er stigende :D

Back
Topp