Happy humping ja, ser neesten positiv ut Tipper også på imorgen så bare ha dere til sengs!!Skal legge inn aksjer i dag og i morgen
Håpe på det beste...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Happy humping ja, ser neesten positiv ut Tipper også på imorgen så bare ha dere til sengs!!Skal legge inn aksjer i dag og i morgen
Håpe på det beste...
Jeg pleier å få litt uflod før mens, men det kan også komme av at egget fester seg Tror nokk ikke du får mens i morgen, håper du har normal lutealfase.8dpo, liten sjans for graviditet (sex en uke før EL), ventet mens i dag, men ingen antydninger. Igår og i dag har jeg hatt tykk, hvit utflod, noen som har noe formening på hva det kan komme av? Kanskje jeg får det rett før TR, er det vanlig? Har SÅ peiling på hvordan kroppen min fungerer altså!
Jeg er veldig innstilt på at TR kommer, mens en må gjerne vente noen dager til!! Om det er egget som fester seg har vi vært V E L D I G heldige, da må svømmerne ha minst ni livJeg pleier å få litt uflod før mens, men det kan også komme av at egget fester seg Tror nokk ikke du får mens i morgen, håper du har normal lutealfase.
8dpo, liten sjans for graviditet (sex en uke før EL), ventet mens i dag, men ingen antydninger. Igår og i dag har jeg hatt tykk, hvit utflod, noen som har noe formening på hva det kan komme av? Kanskje jeg får det rett før TR, er det vanlig? Har SÅ peiling på hvordan kroppen min fungerer altså!
Spennende. Jeg vil også være dpo!Lagt inn en gooood del aksjer rundt el. Dette blir spennende! Klar for lange og spennende dpo dager
Det er litt kort så det blir spennende å se nå aldri sjekket hvor lang lutealfase jeg har, men den bør vere lenger enn 8 dager ingen tegn til TR ennå( kjenner det veldig godt i magen samme dag), men tenkte kanskje utfloden kunne vere en indikator. Vi får bare vente å se8 dagers lutealfase, er ikke det litt kort? Håper tr holder seg unna et par dager, sånn at du får nok dager i lutealfasen din
Uffda, håper de finner ut av hva det er for noe. Masse lykke til <3 Oppdater oss etterpå da Håper ikke du må vente så lenge!Dro til legevakten, jeg... Har vært litt usikker på noen smerter som kommer og går, og vil ikke ende opp med sprukket eggleder, så fant ut at det var like lurt å få det sjekket... Så da sitter jeg i køøøøøøøø...
Dro til legevakten, jeg... Har vært litt usikker på noen smerter som kommer og går, og vil ikke ende opp med sprukket eggleder, så fant ut at det var like lurt å få det sjekket... Så da sitter jeg i køøøøøøøø...