Vi som temper(Ny)

Jeg fortsetter med den høye temperaturen min. Vanligvis har tempen ligget mellom 36,6 og 36,8 etter EL, men nå er den mellom 36,9 og 37.
Håper det er et godt tegn!
Alltid positivt med høy temp! Håper det fortsetter :D

Håper den holder seg.

Og at du får kryss i morgen, Molly.

(og gjerne jeg temphopp)

Spennende temp, Lanterne!

Bahhh... Legekontoret stengte selvsagt kl 11 i dag, så da har jeg ikke fått noe svar. Legen min sa hun skulle være der til 15, og at hun kunne sende meg svaret på e-post da jeg møtte henne i går, men nå kom jeg på at de nok ikke har min nye e-postadresse... Så da må jeg vel bare vente til mandag... Eller... Jeg blir jo ikke så mye klokere før på onsdag uansett.

Vente og se....

Håper den holder seg.

Og at du får kryss i morgen, Molly.

(og gjerne jeg temphopp)
Det hadde vært veldig fint! Og at du får temphopp slik at vi blir i uke 8 begge to:)

Spennende temp, Lanterne!

Bahhh... Legekontoret stengte selvsagt kl 11 i dag, så da har jeg ikke fått noe svar. Legen min sa hun skulle være der til 15, og at hun kunne sende meg svaret på e-post da jeg møtte henne i går, men nå kom jeg på at de nok ikke har min nye e-postadresse... Så da må jeg vel bare vente til mandag... Eller... Jeg blir jo ikke så mye klokere før på onsdag uansett.

Vente og se....
Uff skjønner frustrasjonen din. Men det er sant, du må nesten bare vente å se på Onsdag. Men spotter du fortsatt? Håper smertene ikke er så ille lengre.

Uff skjønner frustrasjonen din. Men det er sant, du må nesten bare vente å se på Onsdag. Men spotter du fortsatt? Håper smertene ikke er så ille lengre.
Ja, spotter fortsatt... Nesten sort og veldig små mengder. Men skulle helst sett at det ga seg. Gleder meg mest til å vite hva som foregår, nesten samme hva det er:)

Hjelpes!:eek:

Er det noen her som har brukt pergotime?
Jeg er på min tredje kur nå, har hatt pause mnd imellom men ikke opplevd dette på de to andre kurene.!
Har jo positiv eggløsningtest i dag som dere har sett:D
Men har fått sykt blanding av ubehag, krampetrekninger, kvalme og litt små vondt (tak) på en måte..

Noen erfaringer eller noe??:oops:

Ja, spotter fortsatt... Nesten sort og veldig små mengder. Men skulle helst sett at det ga seg. Gleder meg mest til å vite hva som foregår, nesten samme hva det er:)

Det er flere som blør litt til og fra i 1. trimester uten at noe er galt. Det er visst ganske vanlig å blø noe. Bare sånn for å gi deg en optimistisk hilsen før helgen. Om du går inn på terminforum så er det ofte tråder som heter sånn "Blør - går det bra?" Og så masse svar av typen: "jeg blødde i 14 uker forrige gang og har nå en gutt på to år". ♡ Krysser fingrene for deg!

*Taster på app på mobilen*

Jeg er på min tredje kur nå, har hatt pause mnd imellom men ikke opplevd dette på de to andre kurene.!
Men har fått sykt blanding av ubehag, krampetrekninger, kvalme og litt små vondt (tak) på en måte..

Det er normalt, får det før eller under eller etter EL :) noen kjenner det og noen ikke. Happy humping :D

Jeg merker eggløsning for og si det mildt, så piner igjennom med Happy Humping:p Baby vil vi ha uansett om det er litt auau!:D Takk for svar Liisjja!;)

Nå skal allesammen få spirer. Alle :D det har jeg nemmelig bestemt oss for

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Nå skal allesammen få spirer. Alle :D det har jeg nemmelig bestemt oss for

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Så flott at du tar ansvar og ordner opp i alt det tullet som er her. Ugravide kropper og tullete sykluser, fysj! Ha dere vekk!

Det er flere som blør litt til og fra i 1. trimester uten at noe er galt. Det er visst ganske vanlig å blø noe. Bare sånn for å gi deg en optimistisk hilsen før helgen. Om du går inn på terminforum så er det ofte tråder som heter sånn "Blør - går det bra?" Og så masse svar av typen: "jeg blødde i 14 uker forrige gang og har nå en gutt på to år". ♡ Krysser fingrene for deg!

*Taster på app på mobilen*
Jo, takk for det :) Jeg har sett mange som har sagt sånt noe,ja. Jeg tar ikke sorgene på forskudd, men jeg tar ikke gleden på forskudd heller... Jeg forholder meg egentlig ganske avventende til hele greia så langt.

Sånn var det jo sist jeg var gravid også. Da hadde jeg flere styrtblødninger i uke 7/8, og det kom ut hinner og klumper og alt mulig rart... Men da mistet jeg nok tvillingen til vår nummer to, mens han vi har nå klarte seg helt fint gjennom dramaet ;)

Jeg hadde det på alle kurene mine denne gangen, kjente eggløsning i fra knærne og helt opp til ribbeina :P

Back
Topp