Akkurat sånn det er på meg også, hele magen og nedover låreneJeg hadde det på alle kurene mine denne gangen, kjente eggløsning i fra knærne og helt opp til ribbeina
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat sånn det er på meg også, hele magen og nedover låreneJeg hadde det på alle kurene mine denne gangen, kjente eggløsning i fra knærne og helt opp til ribbeina
Jeg hadde de verste eggløsningssmertene på pergo, minner om slik du forklarer ja. Så det er nokk helt normaltHjelpes!
Er det noen her som har brukt pergotime?
Jeg er på min tredje kur nå, har hatt pause mnd imellom men ikke opplevd dette på de to andre kurene.!
Har jo positiv eggløsningtest i dag som dere har sett
Men har fått sykt blanding av ubehag, krampetrekninger, kvalme og litt små vondt (tak) på en måte..
Noen erfaringer eller noe??
Du så no grafen min, jeg vet jeg hadde el siden gu sa det. Men jeg fikk ikke kryss :/Ikke kryss enda. Kanskje ikke eggløsning har vært. lei av å vente
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Det skal jeg prøve. Pc en min har klikka Klarte å søle litt kaffi på tastaturet i går, så nå funker nesten ingen taster. BlæMolly, legg inn en "lav" temp eller to den uka du var borte, og evt observasjon av sekret, ikke fruktbart en av de siste dagene, kommer kryss da?
Håper eggløsning var hos deg igår da Nå fikk jeg kryss, men vet ikke helt jeg. Har en dårlig følelse av at eggløsning ikke kommer denne ppJeg målte 36,48 sånn noe etter fire, og 36,61 kl 6.40, en time etter vanlig. Avventer til i morgen for å se hva som er reelt
Håper eggløsning var hos deg igår da Nå fikk jeg kryss, men vet ikke helt jeg. Har en dårlig følelse av at eggløsning ikke kommer denne pp
jeg vet ikke jeg. men jeg temper bare 1 gang. så hadde bare valgt den første målingen.I morges fikk jeg mange forskjellige temperaturer. Våknet av at hadde vridd dynen av meg, fem min. før tempetid, og da ble tempen 36,81.
Syntes den var veldig lav i forhold til de tidligere dagene, og målte på nytt. Da ble det ,74.
Bestemte meg for å ligge under dynen i et kvarter og måle på nytt, da ble tempen ,71 og ,77.
Hva bør jeg velge?
jeg vet ikke jeg. men jeg temper bare 1 gang. så hadde bare valgt den første målingen.
Plutselig skyter den i været og holder seg høyJeg pleier også som oftest å bare ta den første, men nå var den lavere enn tidligere, så tenkte det var noe feil... Hvorfor kan ikke tempen bare være evig høy?
Plutselig skyter den i været og holder seg høy
Håper eggløsning var hos deg igår da Nå fikk jeg kryss, men vet ikke helt jeg. Har en dårlig følelse av at eggløsning ikke kommer denne pp
Håper den skyter til værs!Håper virkelig det!
Jeg hadde så sykt vondt i går, men i dag merker jeg ingenting Lagt inn aksjer 3 ganger så håper nåJeg hadde de verste eggløsningssmertene på pergo, minner om slik du forklarer ja. Så det er nokk helt normalt
Om den ikke har vært, så får du den sammen med meg til fredag. Jeg har bestilt detHåper eggløsning var hos deg igår da Nå fikk jeg kryss, men vet ikke helt jeg. Har en dårlig følelse av at eggløsning ikke kommer denne pp
Okei! Da er jeg veldig med på denOm den ikke har vært, så får du den sammen med meg til fredag. Jeg har bestilt det
Flott! Bedre til fredag enn neste mnd. HihiOkei! Da er jeg veldig med på den