Vi som temper(Ny)

Hjelpes!:eek:

Er det noen her som har brukt pergotime?
Jeg er på min tredje kur nå, har hatt pause mnd imellom men ikke opplevd dette på de to andre kurene.!
Har jo positiv eggløsningtest i dag som dere har sett:D
Men har fått sykt blanding av ubehag, krampetrekninger, kvalme og litt små vondt (tak) på en måte..

Noen erfaringer eller noe??:oops:
Jeg hadde de verste eggløsningssmertene på pergo, minner om slik du forklarer ja. Så det er nokk helt normalt :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ikke kryss enda. Kanskje ikke eggløsning har vært. :( lei av å vente

Ikke kryss enda. Kanskje ikke eggløsning har vært. :( lei av å vente

Du så no grafen min, jeg vet jeg hadde el siden gu sa det. Men jeg fikk ikke kryss :/

Molly, legg inn en "lav" temp eller to den uka du var borte, og evt observasjon av sekret, ikke fruktbart en av de siste dagene, kommer kryss da?

Jeg målte 36,48 sånn noe etter fire, og 36,61 kl 6.40, en time etter vanlig. Avventer til i morgen for å se hva som er reelt

Molly, legg inn en "lav" temp eller to den uka du var borte, og evt observasjon av sekret, ikke fruktbart en av de siste dagene, kommer kryss da?
Det skal jeg prøve. Pc en min har klikka :( Klarte å søle litt kaffi på tastaturet i går, så nå funker nesten ingen taster. Blæ

I morges fikk jeg mange forskjellige temperaturer. Våknet av at hadde vridd dynen av meg, fem min. før tempetid, og da ble tempen 36,81.

Syntes den var veldig lav i forhold til de tidligere dagene, og målte på nytt. Da ble det ,74.

Bestemte meg for å ligge under dynen i et kvarter og måle på nytt, da ble tempen ,71 og ,77.

Hva bør jeg velge?

Jeg målte 36,48 sånn noe etter fire, og 36,61 kl 6.40, en time etter vanlig. Avventer til i morgen for å se hva som er reelt
Håper eggløsning var hos deg igår da;) Nå fikk jeg kryss, men vet ikke helt jeg. Har en dårlig følelse av at eggløsning ikke kommer denne pp :(

Håper eggløsning var hos deg igår da;) Nå fikk jeg kryss, men vet ikke helt jeg. Har en dårlig følelse av at eggløsning ikke kommer denne pp :(

Temperaturen din er ihvertfall på vei opp, så vi får håpe :)

I morges fikk jeg mange forskjellige temperaturer. Våknet av at hadde vridd dynen av meg, fem min. før tempetid, og da ble tempen 36,81.

Syntes den var veldig lav i forhold til de tidligere dagene, og målte på nytt. Da ble det ,74.

Bestemte meg for å ligge under dynen i et kvarter og måle på nytt, da ble tempen ,71 og ,77.

Hva bør jeg velge?
jeg vet ikke jeg. men jeg temper bare 1 gang. så hadde bare valgt den første målingen.

jeg vet ikke jeg. men jeg temper bare 1 gang. så hadde bare valgt den første målingen.

Jeg pleier også som oftest å bare ta den første, men nå var den lavere enn tidligere, så tenkte det var noe feil... Hvorfor kan ikke tempen bare være evig høy? :rolleyes:

Tja, du får jo bare vente og se, rett og slett. du ser det utfra hva som skjer med tempen de neste dagene, tenker jeg.

Litt sånn som meg.

Jeg hadde de verste eggløsningssmertene på pergo, minner om slik du forklarer ja. Så det er nokk helt normalt :)

Jeg hadde så sykt vondt i går, men i dag merker jeg ingenting;) Lagt inn aksjer 3 ganger så håper nå:p

Om den ikke har vært, så får du den sammen med meg til fredag. Jeg har bestilt det :p

Back
Topp