Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk ikke tempet i dag -.- Jentungen våkna litt før 6 og jeg var sikker på klokka var typ 3 på natta så jeg tenkte at det var liten vits å stappe termometeret i munnen. *sukk*
Jeg lurer på om jeg noen gang kommer til å bli klok på denne kroppen. Jeg har hatt åpen eller delvis åpen tapp helt til nå, nå er den skikkelig lukka, og nå får jeg eggløsningsslim. Ingen positiv el-test heller. Og det ser ikke ut som at el har vært.
Jeg fikk også ulike målinger helt til jeg begynte å forvarme måleren. Kl 0625 legger jeg den i armhulen og kl 0627 der jeg måler. Nå blir målingene like hver gang så jeg taster alltid inn etter første målingI morges fikk jeg mange forskjellige temperaturer. Våknet av at hadde vridd dynen av meg, fem min. før tempetid, og da ble tempen 36,81.
Syntes den var veldig lav i forhold til de tidligere dagene, og målte på nytt. Da ble det ,74.
Bestemte meg for å ligge under dynen i et kvarter og måle på nytt, da ble tempen ,71 og ,77.
Hva bør jeg velge?
Jeg testet meg i går, og i dag. Blendahvit!! Har hatt murringer nederst i magen i hele dag og vært sikker på blod på papiret hver gang jeg har vært på do, men blendahvitt der også Trengte søvnen i natt så jeg fikk ikke målt i dagtidlig, blir spennende å se imorgen kl 06.27!!@ToneMarie81 har en fin graf, når skal du teste igjen?
OG jeg har skikkelig vonde pupper, spes ene brystvorten Og jeg har gått opp i vekt i helgen. Men jeg pleier å bli noe "dvasken" rett før TR da. Rart med de "menssmertene", pleier å gå rimelig kjapt fra jeg kjenner de til TR kommer, men jeg kjente det allerede i går, og i dag har jeg kjent de hele dagen. Måtte helt opp med en finger i ste for å se om det ble farge, med det var tykk hvit utflod (sorry)@ToneMarie81 har en fin graf, når skal du teste igjen?
OG jeg har skikkelig vonde pupper, spes ene brystvorten Og jeg har gått opp i vekt i helgen. Men jeg pleier å bli noe "dvasken" rett før TR da. Rart med de "menssmertene", pleier å gå rimelig kjapt fra jeg kjenner de til TR kommer, men jeg kjente det allerede i går, og i dag har jeg kjent de hele dagen. Måtte helt opp med en finger i ste for å se om det ble farge, med det var tykk hvit utflod (sorry)
Ja jeg bruker i alle fall og føle meg "tykkere" rett før :/ Er rimelig sikker på tanta kommer i løpet av natten, dessverre.Vektoppgang over helgen er ikke særlig lovende. Da jeg gikk på Grete Roede-kurs, gikk jeg alltid opp 0,5-0,7 kg to dager før tr...
Jeg var så sikker på at jeg rakk å sove 3 timer at jeg rett og slett droppa detStappe inn uansett, og sjekke klokka. Du lærer det etterhvert. Det er bedre å tempe en gang eller fem sånn i 2-3 tiden, og bare innse at den kan man se bort fra.
Det er fordelen med at jeg nå temper vaginalt... Kan snakke!Jeg var så sikker på at jeg rakk å sove 3 timer at jeg rett og slett droppa det
Men joda det er stort sett det jeg gjør, men det er så innmari tungvindt å stappe termometeret i munnen og så skulle få jentungen til å slutte å skravle mens hun venter. *ler*
Håper ikke tanta kommer!!Ja jeg bruker i alle fall og føle meg "tykkere" rett før :/ Er rimelig sikker på tanta kommer i løpet av natten, dessverre.
Frustrerende når den er sånn.
Håper tanta ikke kommer!OG jeg har skikkelig vonde pupper, spes ene brystvorten Og jeg har gått opp i vekt i helgen. Men jeg pleier å bli noe "dvasken" rett før TR da. Rart med de "menssmertene", pleier å gå rimelig kjapt fra jeg kjenner de til TR kommer, men jeg kjente det allerede i går, og i dag har jeg kjent de hele dagen. Måtte helt opp med en finger i ste for å se om det ble farge, med det var tykk hvit utflod (sorry)
Hurra, da kan du snike litt alikevelJeei sambo reparerte tlf min
Da håper jeg tanta kommer snart, så du får starta på neste pp!<3Tempen har sunke litt, ingen positiv test idag. Fikk ikke tatt bilde siden tlf min har tatt kveld inatt lurer på hvordan jeg skal overleve på jobb uten å snike inn her
Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app