Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende!! Krysser alt jeg har nå Tempen din skal fortsette å være høy !Tempen steg enda et hakk idag, og jeg føler meg uendelig rar og uggen. Har ihvertfall ikke vært sånn i de tidligere pp.
Ja, skjer med tempen din da?Da håper jeg tanta kommer snart, så du får starta på neste pp!<3
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Tror bare jeg må innse at tante rød har kommet. Ingen eggløsning denne pp, eller så var den når jeg var bortreist? Kjipt, men nå får jeg prøve pergo igjen da.Ja, skjer med tempen din da?
Uff, håper du får svar snart! Når får du svar?Bare innom for å si hei Jeg sniker på dere hver dag, men har ikke hatt overskudd til å delta de siste dagene. .. Det tar på ikke å vite hva som foregår, men det hjelper veldig å stikke hodet innom og føle seg "hjemme" iblant.
Håper det kommer noen el og positive g-tester snart!
Tenkte jeg skulle ringe legen etterpå for å få første svar. Det hjelper jo ikke så mye på å forstå h a dette er, men trenger å vite likevel. Så tenkte jeg å høre om jeg kunne få henvisning til gyn, siden jeg mistenker ekstrauterint svangerskap. Ikke sikkett jeg får det, siden legen min ikke er der i dag...Uff, håper du får svar snart! Når får du svar?
Huff, du får oppdatere oss. Og spottingen har fortsatt ikke gitt seg ?Tenkte jeg skulle ringe legen etterpå for å få første svar. Det hjelper jo ikke så mye på å forstå h a dette er, men trenger å vite likevel. Så tenkte jeg å høre om jeg kunne få henvisning til gyn, siden jeg mistenker ekstrauterint svangerskap. Ikke sikkett jeg får det, siden legen min ikke er der i dag...
Så er det blodprøve nummer to i morgen, som jeg nok får svar på på onsdag...
Oi, spennende graf kanskje det flytter inn en liten spireTempen steg enda et hakk idag, og jeg føler meg uendelig rar og uggen. Har ihvertfall ikke vært sånn i de tidligere pp.
Spennende! Håper det blir en spire nåTempen steg enda et hakk idag, og jeg føler meg uendelig rar og uggen. Har ihvertfall ikke vært sånn i de tidligere pp.
Blir spenndende å se på onsdag hvor mye det har steget fått time til gu?Hcg nr 1 er på 97. Det er lavt, men innenfor det normale... Så ikke veldig mye klokere av det. Jeg mptte selvsagt ha en time for å få henvisning, så da skal jeg til en eller annen lege i morgen.
Tenkte å bruke resten av etter-jobb-dagen til å se om det er mulig å få time hos gyn i morgen. ..
Håper du får time hos gynekolog i morgen da Da er det jo håp!Hcg nr 1 er på 97. Det er lavt, men innenfor det normale... Så ikke veldig mye klokere av det. Jeg mptte selvsagt ha en time for å få henvisning, så da skal jeg til en eller annen lege i morgen.
Tenkte å bruke resten av etter-jobb-dagen til å se om det er mulig å få time hos gyn i morgen. ..
Lykke til vennen! Skal tenke på degNå har jeg faktisk greid å få time på sykehuset i morgen, så da regner jeg med å få svar på hva som skjer rimelig kjapt Tror ikke jeg får gode nyheter, men det er jo i alle fall ikke vits i å gå og ruge på noe det aldri kan bli noe av... Skal dit 10.30 i morgen!
Nå har jeg faktisk greid å få time på sykehuset i morgen, så da regner jeg med å få svar på hva som skjer rimelig kjapt Tror ikke jeg får gode nyheter, men det er jo i alle fall ikke vits i å gå og ruge på noe det aldri kan bli noe av... Skal dit 10.30 i morgen!
Så bra du skal dit allerede i morgen håper at du får svar på hva som skjer og at det er positivt!Nå har jeg faktisk greid å få time på sykehuset i morgen, så da regner jeg med å få svar på hva som skjer rimelig kjapt Tror ikke jeg får gode nyheter, men det er jo i alle fall ikke vits i å gå og ruge på noe det aldri kan bli noe av... Skal dit 10.30 i morgen!