Vi som temper(Ny)

Tempen steg enda et hakk idag, og jeg føler meg uendelig rar og uggen. Har ihvertfall ikke vært sånn i de tidligere pp.

Tempen steg enda et hakk idag, og jeg føler meg uendelig rar og uggen. Har ihvertfall ikke vært sånn i de tidligere pp.
Så spennende!! Krysser alt jeg har nå :D Tempen din skal fortsette å være høy !

:( Da håper jeg tanta kommer snart, så du får starta på neste pp!<3

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ja, skjer med tempen din da? :(

Bare innom for å si hei:) Jeg sniker på dere hver dag, men har ikke hatt overskudd til å delta de siste dagene. .. Det tar på ikke å vite hva som foregår, men det hjelper veldig å stikke hodet innom og føle seg "hjemme" iblant.

Håper det kommer noen el og positive g-tester snart!

Ja, skjer med tempen din da? :(
Tror bare jeg må innse at tante rød har kommet. Ingen eggløsning denne pp, eller så var den når jeg var bortreist?:( Kjipt, men nå får jeg prøve pergo igjen da.

Bare innom for å si hei:) Jeg sniker på dere hver dag, men har ikke hatt overskudd til å delta de siste dagene. .. Det tar på ikke å vite hva som foregår, men det hjelper veldig å stikke hodet innom og føle seg "hjemme" iblant.

Håper det kommer noen el og positive g-tester snart!
Uff, håper du får svar snart! Når får du svar?

Uff, håper du får svar snart! Når får du svar?
Tenkte jeg skulle ringe legen etterpå for å få første svar. Det hjelper jo ikke så mye på å forstå h a dette er, men trenger å vite likevel. Så tenkte jeg å høre om jeg kunne få henvisning til gyn, siden jeg mistenker ekstrauterint svangerskap. Ikke sikkett jeg får det, siden legen min ikke er der i dag...

Så er det blodprøve nummer to i morgen, som jeg nok får svar på på onsdag...

Tenkte jeg skulle ringe legen etterpå for å få første svar. Det hjelper jo ikke så mye på å forstå h a dette er, men trenger å vite likevel. Så tenkte jeg å høre om jeg kunne få henvisning til gyn, siden jeg mistenker ekstrauterint svangerskap. Ikke sikkett jeg får det, siden legen min ikke er der i dag...

Så er det blodprøve nummer to i morgen, som jeg nok får svar på på onsdag...
Huff, du får oppdatere oss. Og spottingen har fortsatt ikke gitt seg :(?

Håper du finner ut hva som skjer med deg Medus_83!

Her har det kommet noe brunt så strax kommer vell tanta for fult :) endelig!

Her var det mange triste beskjeder i dag, men også heldigvis noen spennende. ;)
Nå håper jeg på snarlig el for Sara, tantebesøk for Liisjja, da kommer du i hvert fall i gang igjen (selv om vi selvfølgelig skulle ønsket at du fikk positiv test i stedet), el og tempøkning for Molly, gode nyheter for Medusa, og positiv test for Bella!
Og for alle jeg ikke har nevnt, jeg heier på dere alle sammen! :D :D

Selv har jeg rekordlav temp denne pp'n, i hvert fall de dagene jeg har fått tempet. :oops: Begge gutta er syke, så det blir litt begrenset med nattesøvn for tida...

Hcg nr 1 er på 97. Det er lavt, men innenfor det normale... Så ikke veldig mye klokere av det. Jeg mptte selvsagt ha en time for å få henvisning, så da skal jeg til en eller annen lege i morgen.

Tenkte å bruke resten av etter-jobb-dagen til å se om det er mulig å få time hos gyn i morgen. ..

Hcg nr 1 er på 97. Det er lavt, men innenfor det normale... Så ikke veldig mye klokere av det. Jeg mptte selvsagt ha en time for å få henvisning, så da skal jeg til en eller annen lege i morgen.

Tenkte å bruke resten av etter-jobb-dagen til å se om det er mulig å få time hos gyn i morgen. ..
Blir spenndende å se på onsdag hvor mye det har steget :) fått time til gu?

Håper du får time hos gynekolog i morgen da :) Da er det jo håp!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Nå har jeg faktisk greid å få time på sykehuset i morgen, så da regner jeg med å få svar på hva som skjer rimelig kjapt :) Tror ikke jeg får gode nyheter, men det er jo i alle fall ikke vits i å gå og ruge på noe det aldri kan bli noe av... Skal dit 10.30 i morgen!

Nå har jeg faktisk greid å få time på sykehuset i morgen, så da regner jeg med å få svar på hva som skjer rimelig kjapt :) Tror ikke jeg får gode nyheter, men det er jo i alle fall ikke vits i å gå og ruge på noe det aldri kan bli noe av... Skal dit 10.30 i morgen!
Lykke til vennen! Skal tenke på deg :)

Så flott at du fikk time så kjapt! Håper på positive nyheter, men er greit å vite, uansett hva utfallet er.

Så bra du skal dit allerede i morgen :) håper at du får svar på hva som skjer og at det er positivt!

Back
Topp