Vi som temper(Ny)

Min eggløsning ser ut til å drøye denne mnd. Kjempesvake eggløsningstester hittil. Vet de brått kan snu, men de har ikke bygget seg opp i farge enda. Men men.. Jeg er blitt god på å vente, jeg. :D I hvert fall kan jeg innbille meg det.. :p

Jeg har mest lyst å håpe at tempen i går var feil. Men jeg tok den tre ganger...
Men da var kanskje eggløsningen i går da? :) Tempen synker jo ofte litt da ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Joda, men dagens er jo ikke høyere enn dagene før, da.

fortsatt høy temp, burde vel kommet en liten dipp i disse dager? *overanalyserer..., må stresse ned nå*

Høy er bra. Dip kan komme, men er ikke et bra eller dårlig tegn, bare noe som kan skje, uansett utfall.

fortsatt høy temp, burde vel kommet en liten dipp i disse dager? *overanalyserer..., må stresse ned nå*
Spennende temp!!

Jepp! Går fint det. Leste at mange syntes det var så klissete og grisete. Eneste som er ille, synes jeg, er prisen. :)

Synes ikke den er så ille jeg heller når jeg bruker den i lutealfasen, det blir atskillig verre når testen blir positiv og man må bruke crinonen i et par måneder. :p Men så lenge spiren sitter er det verdt det! ;)
Og ja, det er en drøy pris på den. :rolleyes:
Lykke til, håper crinonen gjør underverker denne gangen!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Nå er jeg spent på hvordan det har gått med Medusa i dag!! *fingrene er krysset* :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Negativt med pergo, er at man kan gå alle dpo dagene med graviditetssymptomer!:p
3dpo nå, håper det har klaffet men redd jeg blir skuffet denne pp også:(

Har du fått tanta på besøk @Molly? :(

Har du fått tanta på besøk @Molly? :(
Jepp! Eller det må jo være det. Tempen sank også idag. Men eggløsningstestene blir sterkere. Cd 3 idag, og ikke mer blod. Så må kanskje legge inn aksjer ;) Jeg blør jo bare 2 dager jeg! Fikk jo ikke eggløsning den pp (varte bare 21 dager) og pleier å få eggløsning mellom cd17-24.

Så rart, Molly.. At mensen kommer og eggløsningstestene dine blir sterkere. Har du pratet med gyn om dette? Har du hatt sånn syklus lenge?

Jepp! Eller det må jo være det. Tempen sank også idag. Men eggløsningstestene blir sterkere. Cd 3 idag, og ikke mer blod. Så må kanskje legge inn aksjer ;) Jeg blør jo bare 2 dager jeg! Fikk jo ikke eggløsning den pp (varte bare 21 dager) og pleier å få eggløsning mellom cd17-24.

Rart hvordan kroppen fungerer altså, ikke lett å forstå. Om EL komer så fort så er det no egentlig greit, slipper å vente så lenge :p happy humping :D

Back
Topp