Min eggløsning ser ut til å drøye denne mnd. Kjempesvake eggløsningstester hittil. Vet de brått kan snu, men de har ikke bygget seg opp i farge enda. Men men.. Jeg er blitt god på å vente, jeg. I hvert fall kan jeg innbille meg det..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men da var kanskje eggløsningen i går da? Tempen synker jo ofte litt daJeg har mest lyst å håpe at tempen i går var feil. Men jeg tok den tre ganger...
Spennende temp!!fortsatt høy temp, burde vel kommet en liten dipp i disse dager? *overanalyserer..., må stresse ned nå*
Det satser vi påNå er tanta på vei bort igjen. Da blir det November 2014 baby Bare skal bli det.
fortsatt høy temp, burde vel kommet en liten dipp i disse dager? *overanalyserer..., må stresse ned nå*
Jepp! Går fint det. Leste at mange syntes det var så klissete og grisete. Eneste som er ille, synes jeg, er prisen.Flott temp! Bruker du crinone nå?
Jepp! Går fint det. Leste at mange syntes det var så klissete og grisete. Eneste som er ille, synes jeg, er prisen.
Vent til det kommer ut igjen du. da er det klissete og grisete. Dyrt er det, men så verdt detJepp! Går fint det. Leste at mange syntes det var så klissete og grisete. Eneste som er ille, synes jeg, er prisen.
Jeg og. krysser sammen med deg.Nå er jeg spent på hvordan det har gått med Medusa i dag!! *fingrene er krysset*
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Dette er pausemnd min også. Tror ikke jeg hadde eggløsning denne pp, og begynte å blø i går Kjipt.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Jepp! Eller det må jo være det. Tempen sank også idag. Men eggløsningstestene blir sterkere. Cd 3 idag, og ikke mer blod. Så må kanskje legge inn aksjer Jeg blør jo bare 2 dager jeg! Fikk jo ikke eggløsning den pp (varte bare 21 dager) og pleier å få eggløsning mellom cd17-24.Har du fått tanta på besøk @Molly?
Rart hvordan kroppen fungerer altså, ikke lett å forstå. Om EL komer så fort så er det no egentlig greit, slipper å vente så lenge happy humpingJepp! Eller det må jo være det. Tempen sank også idag. Men eggløsningstestene blir sterkere. Cd 3 idag, og ikke mer blod. Så må kanskje legge inn aksjer Jeg blør jo bare 2 dager jeg! Fikk jo ikke eggløsning den pp (varte bare 21 dager) og pleier å få eggløsning mellom cd17-24.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app