Vi som temper(Ny)

Så rart, Molly.. At mensen kommer og eggløsningstestene dine blir sterkere. Har du pratet med gyn om dette? Har du hatt sånn syklus lenge?
Skal høre med gynekolog i morgen. Nei. Altså før pergo forrige mnd fikk jeg eggløsning på dag 20 ca i gjennomsnitt. Men fikk da tr 5 dager etter. Dette pga kroppen ikke fikk til eggløsning skikkelig. Forrige med pergo, eggl på dag 17, 11 dagers lutealfase. Denne pp uten pergo (22 dagers syklus.. uten eggl tror jeg. Men tempet ikke hele denne pp.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Rart hvordan kroppen fungerer altså, ikke lett å forstå. Om EL komer så fort så er det no egentlig greit, slipper å vente så lenge :p happy humping :D
Det hadde vært topp :D

Dette ble en lang og hektisk dag... På sykehuset kunne de ikke se noe på ul, men det kunne være for tidlig uansett hvor graviditeten sitter. Så da tok jeg nye blodprøver (som jeg kanskje får svar på i morgen), og skal ta nye igjen på torsdag. Og så blir det ny ul om en uke.

Og så får jeg selvsagt komme inn når jeg vil om det skulle skjer noe i mellomtiden... Så da driver jeg med det samme som dere ;) Venter og ser...

Dette ble en lang og hektisk dag... På sykehuset kunne de ikke se noe på ul, men det kunne være for tidlig uansett hvor graviditeten sitter. Så da tok jeg nye blodprøver (som jeg kanskje får svar på i morgen), og skal ta nye igjen på torsdag. Og så blir det ny ul om en uke.

Og så får jeg selvsagt komme inn når jeg vil om det skulle skjer noe i mellomtiden... Så da driver jeg med det samme som dere ;) Venter og ser...
Kjedelig at du ikke ble noe klokere :( Men er ikke noe annet å gjøre da enn å vente! Masse lykke til. Håper du klarer å slappe av :)

Syntes ikke vi gjør annet enn å vente! Vi er mange her som håper for deg :)

Jepp! Eller det må jo være det. Tempen sank også idag. Men eggløsningstestene blir sterkere. Cd 3 idag, og ikke mer blod. Så må kanskje legge inn aksjer ;) Jeg blør jo bare 2 dager jeg! Fikk jo ikke eggløsning den pp (varte bare 21 dager) og pleier å få eggløsning mellom cd17-24.

Men er det ikke noen som har blødning i forbindelse med el? Og tempedipp rett før?

Nå spinner jeg voldsomt her, men syntes dette med mensen og sterke el-tester høres så rart ut...

Følelsen av at jeg var syk når jeg la meg. Men ikke feber i går. Denne målinga. Nå.

Ikke feber. Men sannelig tror jeg ikkje det bare er syklusen som ga denne...

Ååh, for en ulidelig spenning! Håper det går bra for deg!

Hei, et spørsmål ang tramping, prøver meg litt på det denne mnd, det jeg lurer på er når kommer krysset opp på den for å vise når el har vært? Hvor mange dager med høy temp?

Hei, et spørsmål ang tramping, prøver meg litt på det denne mnd, det jeg lurer på er når kommer krysset opp på den for å vise når el har vært? Hvor mange dager med høy temp?
3 dager med høy temp, altså når du er 3 dpo. Så spennende. Hvor er du i syklusen?

Men er det ikke noen som har blødning i forbindelse med el? Og tempedipp rett før?

Nå spinner jeg voldsomt her, men syntes dette med mensen og sterke el-tester høres så rart ut...
Jo men testene er ikke positive. Og blødningen var slik jeg pleier å ha tante rød :( Spent på testen i dag!

Der kom temp dippen jeg etterlyste igår. :) kjenner min egen kurve godt nå :)

Takk for svar :) Er på cd 23 og fjerde dagen med høy temp, men ikke noe kryss?
Kan du legge ut bilde? Hvis du har fått positiv eggløsningstest. Så er det også lurt å legge inn slike detaljer. Og legge inn detaljer om slim osv. Da er det lettere for FF å sette kryss. Har du tempet hele pp? Hvis ikke er det også vanskelig for FF å sette kryss.

Kan du legge ut bilde? Hvis du har fått positiv eggløsningstest. Så er det også lurt å legge inn slike detaljer. Og legge inn detaljer om slim osv. Da er det lettere for FF å sette kryss. Har du tempet hele pp? Hvis ikke er det også vanskelig for FF å sette kryss.
Har ikke tempet hele syklusen så da er det vel derfor kanskje. {\rtf1\ansi\ansicpg1252
{\fonttbl}
{\colortbl;\red255\green255\blue255;}
}

ImageUploadedByBV Forum1392187540.906449.jpg

Følelsen av at jeg var syk når jeg la meg. Men ikke feber i går. Denne målinga. Nå.

Ikke feber. Men sannelig tror jeg ikkje det bare er syklusen som ga denne...
Det var temp hopp så det holder da. Nå må den holde seg høy og jevn utover :)

Back
Topp