Vi som temper(Ny)

@Liisjja - vil du flytte meg fra Gravid til prøver? :( I morgen kommer jeg til å begynne å blø, så da begynner jeg å tempe igjen med en gang blødningen er over.
Nå begynte jeg å gråte her :( Nå ble jeg kjempe lei meg. ÅÅÅÅÅÅÅ verden er SÅ urettferdig!!!!!!!!!!

Ellers har jeg fått svar på hcg-prøven fra i går. Den var på 370. Før helgen var den på 97, så det er i alle fall nesten dobling annenhver dag. Det er fortsatt lavt, men fortsatt innenfor normalen... Så da er jeg fortsatt ikke klokere. Har ikke hatt blod på to dager, da...

Vente, vente, vente...
Det er jo positivt. Krysser fingrene for deg nå <3 Vil ikke ha flere triste nyheter :(

Nå begynte jeg å gråte her :( Nå ble jeg kjempe lei meg. ÅÅÅÅÅÅÅ verden er SÅ urettferdig!!!!!!!!!!

Ja, noen ganger føles alt veldig urettferdig. Sånn som i dag. :(

37,08 ved leggetid. Holder jeg på å bli syk?

Normalisert.

Og dpo.

Jeg er ikke helt overbevist om at det er rett el-dag, men det vil tiden vise.

Jeg forstår ingenting, hvorfor er syklusen min plutselig så lang? Kan det vere wild Yam som gjør det?

Og hva betyr tallene som har kommet opp på "stats"?
Hvor lang lutealfase bruker du å ha?
Trur den teller ned til når den trur du skal på tanta på besøk :)

Og der var temperaturen min på vei ned. Jaja, får vel håpe tanten er presis.

Jeg forstår ingenting, hvorfor er syklusen min plutselig så lang? Kan det vere wild Yam som gjør det?
Lutealfasen din virker normal, så kan hende du har hatt EL seinere enn vanlig denne mnd.

Jeg har hatt gj.snitt 30 dg syklus . +- 2 dager mener jeg. Skal slå på den gamle telefonen å sjekke idag :) men har hatt tr en gang i mnd.

Var oppi med en finger nå og der var det litt rødbrunt. Jaja :) Noen her som vet om jeg skal stille dag1 på CBen nå kl 9 da, eller imorgen?

I dag tror jeg kanskje at jeg har falsk positiv eggløsningstest. Hadde først gårsdagens som positiv, men den var svakere enn den i dag, så noterte den som negativ i dag. Hadde jeg evnet å få positiv test på ettermiddager hadde den nok vært positiv i går ettermiddag. Jeg tror LH-hormoner hang igjen til i morges og var for konsentrert for dagens test. Hva ville dere gjort? Satt gårsdagens som positiv og dagens som positiv eller ville dere gjort gårsdagens negativ og dagens som positiv? Ser på tempen min at den har begynt å stige, sakte , men sikkert, men slik den gjorde forrige syklus. Dette ble med ett forvirrende!

Ja da var mistanken om sykdom bekreftet. Er ikke normalt at tempen skyter i været på denne tiden av syklusen.

Var oppi med en finger nå og der var det litt rødbrunt. Jaja :) Noen her som vet om jeg skal stille dag1 på CBen nå kl 9 da, eller imorgen?
Spotting teller ikke som dag 1, når først mens kommer blir det CD1 :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja da var mistanken om sykdom bekreftet. Er ikke normalt at tempen skyter i været på denne tiden av syklusen.
Uff :( Føler du deg dårlig også? God bedring :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp