Lykkeliten_86
♥ Håper på en liten en ♥
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2016
Jeg har ikke ord... Dette er så ufattelig trist!
Tenker på deg!
Tusen takk! ♥
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ikke ord... Dette er så ufattelig trist!
Tenker på deg!
Se nå ja Så fin grafVis vedlegget 50344me joksa littegrann så vips tusen takk for hjelpa
Nå begynte jeg å gråte her Nå ble jeg kjempe lei meg. ÅÅÅÅÅÅÅ verden er SÅ urettferdig!!!!!!!!!!@Liisjja - vil du flytte meg fra Gravid til prøver? I morgen kommer jeg til å begynne å blø, så da begynner jeg å tempe igjen med en gang blødningen er over.
Det er jo positivt. Krysser fingrene for deg nå <3 Vil ikke ha flere triste nyheterEllers har jeg fått svar på hcg-prøven fra i går. Den var på 370. Før helgen var den på 97, så det er i alle fall nesten dobling annenhver dag. Det er fortsatt lavt, men fortsatt innenfor normalen... Så da er jeg fortsatt ikke klokere. Har ikke hatt blod på to dager, da...
Vente, vente, vente...
Nå begynte jeg å gråte her Nå ble jeg kjempe lei meg. ÅÅÅÅÅÅÅ verden er SÅ urettferdig!!!!!!!!!!
Dette var utrolig trist å lese Lykkeliten_86 Sender deg en stor og god klem!! <3Ja, noen ganger føles alt veldig urettferdig. Sånn som i dag.
Og hva betyr tallene som har kommet opp på "stats"?Jeg forstår ingenting, hvorfor er syklusen min plutselig så lang? Kan det vere wild Yam som gjør det?
Hvor lang lutealfase bruker du å ha?Og hva betyr tallene som har kommet opp på "stats"?
Lutealfasen din virker normal, så kan hende du har hatt EL seinere enn vanlig denne mnd.Jeg forstår ingenting, hvorfor er syklusen min plutselig så lang? Kan det vere wild Yam som gjør det?
Spotting teller ikke som dag 1, når først mens kommer blir det CD1Var oppi med en finger nå og der var det litt rødbrunt. Jaja Noen her som vet om jeg skal stille dag1 på CBen nå kl 9 da, eller imorgen?
Uff Føler du deg dårlig også? God bedringJa da var mistanken om sykdom bekreftet. Er ikke normalt at tempen skyter i været på denne tiden av syklusen.