Vi som temper(Ny)

ImageUploadedByBV Forum1392190864.484479.jpg
me joksa littegrann så vips:) tusen takk for hjelpa:)

Utålmodig.no!;)
Kan jeg få spørre om hvor lenge dere andre har vært prøvere??:oops:

@Liisjja - vil du flytte meg fra Gravid til prøver? :( I morgen kommer jeg til å begynne å blø, så da begynner jeg å tempe igjen med en gang blødningen er over.

@Liisjja - vil du flytte meg fra Gravid til prøver? :( I morgen kommer jeg til å begynne å blø, så da begynner jeg å tempe igjen med en gang blødningen er over.

Hæ?? Det der er ikke rettferdig!! Stor klem til deg<3

Neeeeeeeei! Lykkeliten!
* klemme på*

Var på ultralyd i dag. Lille er død i magen. Estimert til 8+4, ingen hjerteaktivitet. Ble sendt videre til sykehuset. Fikk en modningstablett (eller noe sånt noe) og masse informasjon på sykehuset i dag, og i morgen skal jeg inn for få få pillene som setter i gang selve aborten. Så da blir det MA 12+6 (8+4). :( :( :(

Jeg har så vondt av deg nå, Lykkeliten! Vi ville ikke ha deg tilbake på denne måten:(

Ellers har jeg fått svar på hcg-prøven fra i går. Den var på 370. Før helgen var den på 97, så det er i alle fall nesten dobling annenhver dag. Det er fortsatt lavt, men fortsatt innenfor normalen... Så da er jeg fortsatt ikke klokere. Har ikke hatt blod på to dager, da...

Vente, vente, vente...

Var på ultralyd i dag. Lille er død i magen. Estimert til 8+4, ingen hjerteaktivitet. Ble sendt videre til sykehuset. Fikk en modningstablett (eller noe sånt noe) og masse informasjon på sykehuset i dag, og i morgen skal jeg inn for få få pillene som setter i gang selve aborten. Så da blir det MA 12+6 (8+4). :( :( :(
Herregud så trist!! :( :( ble veldig lei meg nå!
Sender deg tusen klemmer<3 <3

Herregud så trist!! :( :( ble veldig lei meg nå!
Sender deg tusen klemmer<3 <3

Takk. Det er en kjip dag i dag. :( Kommer til skravletråden snart, må tenke på andre ting kjenner jeg. Har vært så opptatt de siste dagene, men nå vil jeg helst glemme litt. Ble sykemeldt ut uken også.

Ellers har jeg fått svar på hcg-prøven fra i går. Den var på 370. Før helgen var den på 97, så det er i alle fall nesten dobling annenhver dag. Det er fortsatt lavt, men fortsatt innenfor normalen... Så da er jeg fortsatt ikke klokere. Har ikke hatt blod på to dager, da...

Vente, vente, vente...
Venting er ikke gøy nå, håper alt står bra til med lille frøet ditt<3

Vente, vente, vente...

Synes det hørers positivt ut jeg! Krysser fingra for at neste ul vil avdekke en sprell levende liten spire! ;)

Jeg har ikke ord... Dette er så ufattelig trist! :( :sad010
Tenker på deg! :love2

Back
Topp