Vi som temper(Ny)

Takk for det, dere :love017 Jeg fikk nok time så kjapt, siden jeg snakket så mye om ekstrauterint svangerskap på telefonen. Det ville vært en gedigen tabbe av dem å ikke ta meg inn da.

Takk for det, dere :love017 Jeg fikk nok time så kjapt, siden jeg snakket så mye om ekstrauterint svangerskap på telefonen. Det ville vært en gedigen tabbe av dem å ikke ta meg inn da.
Hva betyr det? Ekstrauterint?

Nå har jeg faktisk greid å få time på sykehuset i morgen, så da regner jeg med å få svar på hva som skjer rimelig kjapt :) Tror ikke jeg får gode nyheter, men det er jo i alle fall ikke vits i å gå og ruge på noe det aldri kan bli noe av... Skal dit 10.30 i morgen!
Så bra.

Uansett utfall, godt å få en avklaring.

Hva betyr det? Ekstrauterint?

Utenfor livmoren.

Om egget fester seg for tidlig, før det har kommet seg ned i livmoren, og fester seg i egglederen. Så begynner det å vokse, og tilslutt er der ikke plass til det, for egglederen er ikke en livmor med sin fleksibiliet.

Utenfor livmoren.

Om egget fester seg for tidlig, før det har kommet seg ned i livmoren, og fester seg i egglederen. Så begynner det å vokse, og tilslutt er der ikke plass til det, for egglederen er ikke en livmor med sin fleksibiliet.
Oi :( Godt å få sjekket hva som skjer inni der!

Masse lykke til, Medusa!!

Får ikke håpe det er utenfor livmora. Men godt du har fått time til å sjekke der ut. Masse lykke til :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Lykke til i morgen Medusa :)

Her venter jeg fortsatt på el, som virkelig ikke virker som har tenkt å komme denne gangen. Første syklus etter 3 mnd med Pergotime. Og de sier at Pergotime virker 2 mnd på rad.

Lykke til i morgen Medusa :)

Her venter jeg fortsatt på el, som virkelig ikke virker som har tenkt å komme denne gangen. Første syklus etter 3 mnd med Pergotime. Og de sier at Pergotime virker 2 mnd på rad.
Dette er pausemnd min også. Tror ikke jeg hadde eggløsning denne pp, og begynte å blø i går :( Kjipt.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Nå har jeg faktisk greid å få time på sykehuset i morgen, så da regner jeg med å få svar på hva som skjer rimelig kjapt :) Tror ikke jeg får gode nyheter, men det er jo i alle fall ikke vits i å gå og ruge på noe det aldri kan bli noe av... Skal dit 10.30 i morgen!

Lykke til! Håper virkelig du får gode nyheter!
Uansett er det jo greit å få sjekket opp i det, og få et svar!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg har mest lyst å håpe at tempen i går var feil. Men jeg tok den tre ganger...

Temp samme som i går, tok en test. Hadde ikke flere kopper igjen så jeg prøvde å tisse rett på pinnen, noe som ikke gikk så bra. Ble lite farge på, men skimter kontrollstreken. I tillegg ski ter jeg en annen strek!!!! Men det er kanskje bare fargen som har stoppet akkurat der? Viser jo nesten ikke på bildet!
image.jpg

Disse funker ikke uten kopp, nei.

Back
Topp