Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva betyr det? Ekstrauterint?Takk for det, dere Jeg fikk nok time så kjapt, siden jeg snakket så mye om ekstrauterint svangerskap på telefonen. Det ville vært en gedigen tabbe av dem å ikke ta meg inn da.
Så bra.Nå har jeg faktisk greid å få time på sykehuset i morgen, så da regner jeg med å få svar på hva som skjer rimelig kjapt Tror ikke jeg får gode nyheter, men det er jo i alle fall ikke vits i å gå og ruge på noe det aldri kan bli noe av... Skal dit 10.30 i morgen!
Hva betyr det? Ekstrauterint?
Oi Godt å få sjekket hva som skjer inni der!Utenfor livmoren.
Om egget fester seg for tidlig, før det har kommet seg ned i livmoren, og fester seg i egglederen. Så begynner det å vokse, og tilslutt er der ikke plass til det, for egglederen er ikke en livmor med sin fleksibiliet.
Fortsatt ikke kommet og har kjent murringer i hele dag!! Hva skjer?Håper tanta ikke kommer!
Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
Får ikke håpe det er utenfor livmora. Men godt du har fått time til å sjekke der ut. Masse lykke tilTakk for det, dere Jeg fikk nok time så kjapt, siden jeg snakket så mye om ekstrauterint svangerskap på telefonen. Det ville vært en gedigen tabbe av dem å ikke ta meg inn da.
Kan være graviditetssymtomer? Testet ?Fortsatt ikke kommet og har kjent murringer i hele dag!! Hva skjer?
Testet fredag, i går og i dag. Tidlig. Ikke skygge engang :/Kan være graviditetssymtomer? Testet ?
Dette er pausemnd min også. Tror ikke jeg hadde eggløsning denne pp, og begynte å blø i går Kjipt.Lykke til i morgen Medusa
Her venter jeg fortsatt på el, som virkelig ikke virker som har tenkt å komme denne gangen. Første syklus etter 3 mnd med Pergotime. Og de sier at Pergotime virker 2 mnd på rad.
Nå har jeg faktisk greid å få time på sykehuset i morgen, så da regner jeg med å få svar på hva som skjer rimelig kjapt Tror ikke jeg får gode nyheter, men det er jo i alle fall ikke vits i å gå og ruge på noe det aldri kan bli noe av... Skal dit 10.30 i morgen!
Eller glede, hehe.. Hadde et ørlite håp noen få minuttFikk skviset ut litt til nå, det ble en kortvarig glede.