Vi som temper(Ny)

36,31 klokka fire var ikke så lovende. Men 36.66 klokka 6.15 er jo flott.

Jeg håper på 2 dpo, men meget mulig det ikke stemmer.

I då fall traff vi ikke godt, det kom akkurat når det gikk noen dager mellom, etter to uker med annenhver dag (eller oftere). Men, vi får se, om jeg er 2 dpo har vi en god treff dagen før. All it takes is one...

Spotter. Nå blir jeg GAL! :(

Dette kommer til og være noen lange dpo dager, IGJEN!:oops:
Håper min siste pergo kur hjalp oss nå, krysser fingrene..;) Kjenner det for hver eneste mnd som går så blir det vanskeligere og være positiv, når man har prøvd i ca 3 år så er det ikke rart men:(

Dette kommer til og være noen lange dpo dager, IGJEN!:oops:
Håper min siste pergo kur hjalp oss nå, krysser fingrene..;) Kjenner det for hver eneste mnd som går så blir det vanskeligere og være positiv, når man har prøvd i ca 3 år så er det ikke rart men:(
Skjønner deg, er ikke lett å være positiv, men man må bare prøve. Håper dere lykkes denne PP!!

Skjønner deg, er ikke lett å være positiv, men man må bare prøve. Håper dere lykkes denne PP!!
En dag skjer det, og ALT dette er verdt det...!
Det håper jeg også at vi gjør, alle dere andre også!:)

Last edited:
Gjør det, tenker det skader ikke å prøve.
Det er sant det. Men skjønner ingenting. Eggløsningstesten var sterkere i dag også spotter jeg! :(

Men spotting ved eggløsning er jo ikke kjempeuvanlig? Håper det kun er derfor du spotter...
Men testen er ikke positiv. Bare sterkere enn igår. Og det murrer.

Spotter du mye? Mange som nevner at de har fått litt blødning ved EL for da er man vist ekstra fruktbar.
Ikke så mye enda.. Men venter bare på det. For testen er ikke positiv desverre :( Men lov å håpe at det er derfor :)

Jeg håper det er pga eggløsning i anmarsj, Molly! Murringer kommer også ved el!! :D Håper håper!!

Gleder meg til el. Det må vøre første gang på lenge at jeg faktisk gleder meg til det :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Gleder meg til el. Det må vøre første gang på lenge at jeg faktisk gleder meg til det :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Det er jo knallbra! Når tr er dradd har dere også mange dager på å øve dere på til el-innsatsen ;)

Back
Topp