Vi som temper(Ny)

Godt å høre fra deg, Medusa_83! Forhåpentligvis går alt bra, så det var flott at du traff noen som faktisk tok seg tid til å snakke ordentlig med deg.

Jeg krysser fingrene for at dette går bra!

Håper du får sove godt i natt :)

Godt å se at det ikke var så farlig Medusa, nå håper jeg at blodprøvene viser bra stigning :)

Det håper jeg også! Håper du får svar i dag :)

Får vel legge inn noen aksjer i dag også vel:p
Kjenner jeg begynner og bli temmelig frustrert når prøvingen tar såååå lang tid, så håper virkelig det klaffer snart.
Spent på tempen på FF i morgen, om den stiger!;)

Ff satte kryss idag. :) så da er jeg vips, 3 dpo! Startet på crinone også idag . Ser vi har truffet greitt med humpingen denne pp. :)

FF mener også at timingen er "HIGH", så da krysser jeg alt jeg har...

Last edited:
Jeg drømte at jeg tempet. Lavt. Jeg våkna, kom på at det var en drøm, tempet med håp om bedre resultat.

Men nei, fortsatt lav.

Ff satte kryss idag. :) så da er jeg vips, 3 dpo! Startet på crinone også idag . Ser vi har truffet greitt med humpingen denne pp. :)

FF mener også at timingen er "HIGH", så da krysser jeg alt jeg har...
Krysser også fingrene for deg! Så gøy om det klaffer nå!

Da kom den endelig. 34 dager syklus plutselig. Og jeg klarte å stappe termometeret i kjeften i dag. Ikke dårlig. Men veldig høy temp,så får sette den som usikker,pga dårlig nattesøvn og altfor varmt rom.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Jeg fortsetter med den høye temperaturen min. Vanligvis har tempen ligget mellom 36,6 og 36,8 etter EL, men nå er den mellom 36,9 og 37.
Håper det er et godt tegn!

Back
Topp