Vi som temper. NY!

Finner ikke prikkeline sin der, jeg?

Jeg har ikke lagt ut link til min egen heller, så den er heller ikke med ;) har ikke lært meg det enda :p
Har du gått inn å sett på hele? Nederst på den første kan du velge mer, prikkeline sin er nederst. Du må lagt inn din å så kan vi se på den :)

Har du gått inn å sett på hele? Nederst på den første kan du velge mer, prikkeline sin er nederst. Du må lagt inn din å så kan vi se på den :)

Hmmm, her må det letes videre skjønner jeg :p

Finner ikke prikkeline sin der, jeg?

Jeg har ikke lagt ut link til min egen heller, så den er heller ikke med ;) har ikke lært meg det enda :p
Jeg er helt nederst i første innlegg :) Litt stigning har det vært, men ikke sånn veldig tydelig skille på før og etter eggløsning.
Jeg sendte link til grafen min til Bina (som startet tråden) i PM og så la hun den til. Det er veldig spennende å følge med på grafene til de andre her inne :)

fatter ikke hvordan jeg finner linken til grafen min jeg :p

fatter ikke hvordan jeg finner linken til grafen min jeg :p
Inne på FF, må du gå på "Sharing" og velge "get code". Så velger du "Chart thumbnail" og kopierer den koden i en PM som du sender til Bina :)
Da blir den lagt inn sammen med oss andre :)

Inne på FF, må du gå på "Sharing" og velge "get code". Så velger du "Chart thumbnail" og kopierer den koden i en PM som du sender til Bina :)
Da blir den lagt inn sammen med oss andre :)

Takk :-))
Hvor ligger din coverline? Min er på 36,88 - føler at det er litt høyt :p

Takk :))
Hvor ligger din coverline? Min er på 36,88 - føler at det er litt høyt :p
Den ligger på 36,26 :) Men noen av mine målinger før eggløsning lå over dette. Jeg har sett på SÅ mange grafer med forskjellige temper på bare for å se litt av variasjonen, og da ser jeg at det er fullt mulig å ha en lignende graf som min og bli gravid :P
Ser at det er veldig store individuelle forskjeller på coverline, men skjønner at det viktigste er å se på trenden. Uansett blir det nå en veldig spennende uke :D

Jeg begynner for alvor å ha forhåpninger om å være gravid. I dag steg tempen til sjokkerende 37,53. Jeg måler hver morgen til samme tid, føler meg varm (det er ikke varmt her nå) og tempen min har på en måte hatt tre forskjellige nivåer.

Jeg synes den svinger mye, men måler riktig: samme tid, sted osv. Jeg måler o stumpen, så det er vanskelig å gjøre det feil, for å si det slik.

En uke etter SA hadde jeg 38 i temp. Gyn forklarte dette med at min temp nok ville stige opp mot feber ved svangerskap.

En temp på 37,53 klokken 7 om morgenen er vanligvis definert som feber. Jeg føler meg varm, men absolutt ikke febersyk.

Dette er spennende. Nå blir jeg VELDIG skuffet hvis TR kommer. Har trua!!

ImageUploadedByBV Forum1377509414.360199.jpg

Jeg begynner for alvor å ha forhåpninger om å være gravid. I dag steg tempen til sjokkerende 37,53. Jeg måler hver morgen til samme tid, føler meg varm (det er ikke varmt her nå) og tempen min har på en måte hatt tre forskjellige nivåer.

Jeg synes den svinger mye, men måler riktig: samme tid, sted osv. Jeg måler o stumpen, så det er vanskelig å gjøre det feil, for å si det slik.

En uke etter SA hadde jeg 38 i temp. Gyn forklarte dette med at min temp nok ville stige opp mot feber ved svangerskap.

En temp på 37,53 klokken 7 om morgenen er vanligvis definert som feber. Jeg føler meg varm, men absolutt ikke febersyk.

Dette er spennende. Nå blir jeg VELDIG skuffet hvis TR kommer. Har trua!!
Åhhhh så spennende!! Ja det ser veldig lovende ut for deg nå :) Håper virkelig det er full klaff! Spennende dager fremover :P

Lurer litt på målerutinene til dere andre som temper:
- Hvor måler dere?
- Når måler dere?
- Er dere nøye på at det er samme tid hver dag?

Nysgjerrig :P

Åhhhh så spennende!! Ja det ser veldig lovende ut for deg nå :) Håper virkelig det er full klaff! Spennende dager fremover :P

Jeg mener selv at det kan se ut som at egget evt. Festet seg 6 DPO. Hadde en liten "dip" da, etter det har jeg foreløpig hatt to høye temperaturer, som jeg håper kan bety at jeg er gravid.

Vil, håper, ønsker, ber ;) <3

- Hvor måler dere?
- Når måler dere?

Jeg måler i stumpen, 07:00 presist hver morgen. +\- 10 minutter Max :)

Jeg mener selv at det kan se ut som at egget evt. Festet seg 6 DPO. Hadde en liten "dip" da, etter det har jeg foreløpig hatt to høye temperaturer, som jeg håper kan bety at jeg er gravid.

Vil, håper, ønsker, ber ;) <3
Enig, jeg tenkte også feste-dip på dag 6 når jeg så grafen din :) Har studert så mange grafer på FF nå, at det slo meg med en gang, hehe!
Krysser fingre for spire! :D

Enig, jeg tenkte også feste-dip på dag 6 når jeg så grafen din :) Har studert så mange grafer på FF nå, at det slo meg med en gang, hehe!

Liker SVÆRT GODT at du "ser" det samme som meg, hehe.
Åååh, som jeg håper vi har rett ;) Krysser fingre og tær, også satser jeg på at det er vår tur denne gangen. Håper vi ALLE SAMMEN som fortsatt har en sjanse kommer inn i mai-forumet. :)

Se på grafen din da! :D Din temp har iallfall steget markant etterhvert, så EL ser det defininivt ut til at du har hatt, okke som ;)

Liker SVÆRT GODT at du "ser" det samme som meg, hehe.
Åååh, som jeg håper vi har rett ;) Krysser fingre og tær, også satser jeg på at det er vår tur denne gangen. Håper vi ALLE SAMMEN som fortsatt har en sjanse kommer inn i mai-forumet. :)
Ja, det hadde vært fantastisk med mai-baby altså :P Har bursdag selv i mai, og det har liksom alltid vært stas å feire den i fint vårvær :D

Se på grafen din da! :D Din temp har iallfall steget markant etterhvert, så EL ser det defininivt ut til at du har hatt, okke som ;)
Hihi ;) Ja det må da ha vært en eggløsning der, tok litt tid før den steg, men nå er den "fin" ;)

- Hvor måler dere?
- Når måler dere?

Måler under tungen.
Kl 0700
Sånn i den tiden. Er så i svime om morgenen, så bare griper tak og måler. Har målt kl 3 en gang. Legge fra seg tlf, og sove litt til før jeg måler.....

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app

Back
Topp