Vi som temper. NY!

Hei! Da har jeg begynt å tempe igjen :-) Har holdt på med det en periode for lenge siden, bare for å kartlegge syklusen, men har aldri vært med i tempeklubb ;-) Tempet ikke da jeg ble gravid forrige gang. Den gangen gikk det 1.PP. Har PCO-tendens, og litt merkelige sykluser, men har i det siste hatt relativt normal lengde. Er nå på PP4, og ønsker å finne ut om jeg har EL uten å måtte ta ELtester gjennom hele syklusen. Temper i stumpen kl. 06.00 +/-.

Bare rot i hi fra mobilen. Er det navn som er borte fra grafene hos dere og?
Prøve å ta en opprydding så det blir riktig igjen.
Også skal jeg legge inn dere som venter i kveld:)

Mannen blir bortreist i noen uker så nå måtte jeg finne frem termometeret. El-testene har blitt svakere og svakere, mon tro om jeg kanskje er i dpo-land.. Dagens måling lover godt i hvertfall :)

Ser ut som om HI ikke er så ille fra pc, men det er generelt sett ikke så lett å redigere slike fra mobil, nei.

Hmm....ser ut som jeg klarte å få fram charten min....men hvorfor virker pluselig ikke tickeren? Har ikke forandret på noe annet enn å legge til charten.... blir gal av dette html-greiene....virker jo aldri som jeg tror...

F**n tempen sank å da forsvant coverlinen min :(

Æsj :( Målte du til samme tid og sted? Kalt i rommet? Jeg har begynt som Sara tipset - ha termometeret under puta. Der lå det lunt og godt og klart til temping :)

Jaaa, er spennende. Men nå blir det to dager med nattevakt, og dermed ingen temping (buhu, nå som dette var så spennende!) hehe :)

Hvordan går det med deg ssb24? Er så spent på å følge grafen din, men ser at den ikke er lagt inn i første tråd ennå. Har du tempet tross nattevakt? Eller testet? :D :P

Det går bra, håper jeg! ;)
Jeg har mistet trua nå som IKM er så nært, men har foreløpig ingen grunn til det.
Tempen min har ligget på 37,8 når jeg har kommet hjem fra nattevakt, og rundt 37,5 når jeg våkner på dagen etter å ha sovet! Jeg har ikke spottet (bank i bordet) og er på syklusdag 25. Pleide å spotte på 23 og 24, har gjort det siden mars...

Jeg temper og har satt inn tempen fra da jeg våknet på dagen på grafen. Nå skal jeg sove, våkne, tempe. Og deretter skal jeg oppdatere charten min her så dere får se :)

Har sendt melding til Sjefen her inne ( ;) ) så grafen dukker nok opp snart :)

God natt:D

Det går bra, håper jeg! ;)
Jeg har mistet trua nå som IKM er så nært, men har foreløpig ingen grunn til det.
Tempen min har ligget på 37,8 når jeg har kommet hjem fra nattevakt, og rundt 37,5 når jeg våkner på dagen etter å ha sovet! Jeg har ikke spottet (bank i bordet) og er på syklusdag 25. Pleide å spotte på 23 og 24, har gjort det siden mars...

Jeg temper og har satt inn tempen fra da jeg våknet på dagen på grafen. Nå skal jeg sove, våkne, tempe. Og deretter skal jeg oppdatere charten min her så dere får se :)

Har sendt melding til Sjefen her inne ( ;) ) så grafen dukker nok opp snart :)

God natt:D

:D Høres veldig bra ut! Vi venter i spenning, hehe :)
God natt og sov godt!

Æsj :( Målte du til samme tid og sted? Kalt i rommet? Jeg har begynt som Sara tipset - ha termometeret under puta. Der lå det lunt og godt og klart til temping :)
Japp, og den ligger under puta :/ men får se i morgen om jeg disker den. Er forkjølet så kan hende det har en invirkning? Trøster meg med det :p

Japp, og den ligger under puta :/ men får se i morgen om jeg disker den. Er forkjølet så kan hende det har en invirkning? Trøster meg med det :p

Står nevnt på FF at fjorkjølelse påvirker temperaturen. Så da avventer vi bare dagens temp, og satser på en ny og bedre i morra ;) God bedring!

Noen som har erfaring med fertil sitt termometer? Jeg syns overhode ikke den fungerer, prøvde først vaginalt, men den peip aldri før jeg tok den ut, så prøvde jeg i baken, og det samme skjedde der. Får jo ikke nøyaktige målinger av det?
75386_Termometer_med_to_desimaler_1.gif

Noen som har erfaring med fertil sitt termometer? Jeg syns overhode ikke den fungerer, prøvde først vaginalt, men den peip aldri før jeg tok den ut, så prøvde jeg i baken, og det samme skjedde der. Får jo ikke nøyaktige målinger av det?
75386_Termometer_med_to_desimaler_1.gif

Rart du skreiv dette nå. Jeg sliter med det samme med samme termometer (at det ikke piper). Lurer på om det kan være batteriet?! Jeg temper i baken. Prøvde å tempe inni hånden, og da peip det til slutt..... Virka som det lagra en temp da, selv om det ikke peip...

Det kan umulig vere batteriet, fikk jo den i går!
images

Edit: på mandag

Back
Topp