Vi som temper. NY!

Da fjerner jeg de som ikke er blitt brukt på flere mnd og de som har blitt gravide. Men er uansett ikke plass til fler enn 20 bilder i ett innlegg. Så om flere vil bli med så får vi samme problem senere.
Du kan jo flytte de du fjerner over i en "arkiv" tråd? Så kan vi legge en link til arkivet i første tråd evt? Alternativt ha en egen tråd for alle tempere som vi refererer til i første innlegg der grafene er nå.
Sjefen får bestemme ;)

Ha ha. Blondie svar.

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app

Trodde jeg var blond, men jeg er ikke så blond at jeg ikke vet hvordan et termometer skal fungere :p nei, jeg kjøpte et nytt, babypan sitt :)

Ser tempen din steg i dag ssb24 - godt tegn :P

Hva om du tar bildene til de gravide da Bina? Da er det noen plasser ledig til nye også sletter de som ikke er aktive?
Kan vi ikke ha et opprop på egen tråd å se hvor mange som er her? :)

Idag peip mitt....fått noe svar på mailen forresten?

Har ikke fått noe svar på e-posten som jeg svarte på enda nei...Dette termometeret er vertfall boss

Fikk svar nå :)

"Hei,

Ja, det gjorde jeg da.

Det står i pakningsvedlegget at målingen normalt tar 1 minutt, noen ganger lenger. Ønsker du å få tilbake pengene eller ønsker du at vi skal erstatte det med et nytt termometer?

Et tips til målingene:
For å finne det vi kaller Body Basal Temperature (BBT), tas temperaturen tidlig om morgenen før kroppen har våknet ordentlig. Da er mange ganger temperaturen i kroppen lavere enn etter du har stått opp og er i aktivitet. Det aller beste er å finne den aller laveste temperaturen kroppen har i løpet av et døgn, men det er umulig når man måler med et termometer en gang i døgnet, så morgenkvisten er det nærmeste man kommer.

Vær så rolig du kan når du våkner, og jeg anbefaler å ta temperaturen under tunga. Det er lettere og du slipper å styre så fælt.

Hører fra deg!

Mvh Christel, Fertil.no"

ømme pupper og det stikker i livmora, men har vi hatt sex denne gangen. Neei :(
håper snart at min bror kan reise hjem sånn at vi kan gå inn for prøvingen ordentlig igjen.
blir så vanskelig når han er her føler jeg.

Da har jeg laget et arkiv for gravide, og for de som ikke blir brukt . linken ligger i hi :)
Venter noen dager til for å se om det er flere som svarer.

ømme pupper og det stikker i livmora, men har vi hatt sex denne gangen. Neei :(
håper snart at min bror kan reise hjem sånn at vi kan gå inn for prøvingen ordentlig igjen.
blir så vanskelig når han er her føler jeg.

Da er det bare å vente på at tanta kommer, og gjøre en skikkelig innsats på prøvinga neste PP :) Skjønner godt det begrenser seg litt med bror på besøk..

Idag fikk jeg vite at søsteren min er gravid i uke 18. Er glad på hennes vegne og at jeg skal bli tante :) men skuffet for at jeg er en av de siste som fåt vite det. Jeg bor på landet så jeg møter henne ikke så ofte, men jeg synes hun kunne ha fortalt meg det. Å ikke bare slenge magen sin i trynet på meg. Hun vet jeg prøver. Hennes graviditet var ikke planlagt. Jeg å vil!!! Min frustrasjon idag...

Idag fikk jeg vite at søsteren min er gravid i uke 18. Er glad på hennes vegne og at jeg skal bli tante :) men skuffet for at jeg er en av de siste som fåt vite det. Jeg bor på landet så jeg møter henne ikke så ofte, men jeg synes hun kunne ha fortalt meg det. Å ikke bare slenge magen sin i trynet på meg. Hun vet jeg prøver. Hennes graviditet var ikke planlagt. Jeg å vil!!! Min frustrasjon idag...

Da hadde jeg også vært frustrert og skuffet. Full forståelse herfra. :-)

Sorry, men hadde det vært søstern min hadde jeg seriøst tilta. :smiley-angry016 Hadde forventet å fått vite samtidig som foreldrene mine, samme hvor mye jeg hadde slitt med å blir gravid :( Dette synes jeg var veldig sårende...

Moro at du skal bli tante da... Baby sniffing :)

Sorry, men hadde det vært søstern min hadde jeg seriøst tilta. :smiley-angry016 Hadde forventet å fått vite samtidig som foreldrene mine, samme hvor mye jeg hadde slitt med å blir gravid :( Dette synes jeg var veldig sårende...

Moro at du skal bli tante da... Baby sniffing :)
Hadde lyst til å grine når hun sa det men det var ei annen venninne der også å hun vet ikke at jeg prøver så måtte bare holde meg. Jeg er kanskje barnslig men jeg skal ikke fortelle henne det før jeg er 18 uker på vei. Så kan hun få skjenne litt på min følelse.
Blir arti å bli tante da :)

Hadde lyst til å grine når hun sa det men det var ei annen venninne der også å hun vet ikke at jeg prøver så måtte bare holde meg. Jeg er kanskje barnslig men jeg skal ikke fortelle henne det før jeg er 18 uker på vei. Så kan hun få skjenne litt på min følelse.
Blir arti å bli tante da :)
Skjønner godt du føler på skuffelsen. Nesten så det blir enda mer sårende fordi du prøver selv, kan jeg tenke meg. Bra du likevel klarer å glede deg over det, og ikke minst til å bli tante, det er veldig koselig :)

Back
Topp