Vi som temper. NY!

Håper tempen din stiger igjen i morgen Prikkeline :) Jeg er helt fersk i dette, mye å sette seg inn i som jeg ikke har skjønt enda :p Jeg er også opphengt bi den, rart å vere opphengt i noe en ikke skjønner hehe :p

Sendt fra appen :)
Ja, krysser fingrene for temphopp i morra. Helt ny på dette jeg også, men har skjønt såpass at tempen må holde seg høy for at man skal være gravid. Og så faller typisk tempen når tanta begynner å nærme seg .. Uansett er det spennende å følge med å grafen da, og det viktigste er jo at vi blir litt bedre kjent med egen kropp og syklus :)

Ja, krysser fingrene for temphopp i morra. Helt ny på dette jeg også, men har skjønt såpass at tempen må holde seg høy for at man skal være gravid. Og så faller typisk tempen når tanta begynner å nærme seg .. Uansett er det spennende å følge med å grafen da, og det viktigste er jo at vi blir litt bedre kjent med egen kropp og syklus :)

Ja, det er slik jeg har skjønt det også. Men forstår ikke hvordan dere får opp det røde krysset og det står DPO og dagene

Det røde krysset kommer når FF har funnet EL. Da må man ha tempet noen dager før EL, også finner den EL av temphopp, slimobservasjoner og evt registrerte el-tester og tappetafsing.

Den setter ikke krysset før 3 dpo, slik tempeteori tilsier, at man ikke vet om det var en el.tempstigning eller litt tilfeldige hopp før man har tre sammenhengende høye målinger.

At FF i tillegg teller dpo-dager på grafen er en VIP-greie. Alle har VIP den første mnd, deretter er det noe mange av oss har valgt å betale for, men det er ingen nødvendighet, man får en tempegraf derfra likevel altså.

Takk for det! ;) Dpo-land er jo den mest spennende fasen. Prøver alltid å ikke tenke for mye på symptomer og sånt, men det sniker seg inn i hodet uansett. :p
Helt klart mest spennende :D My fy søren for en berg-og-dalbane av opp- og nedturer følelsesmessig også!! Hjelpes :p Godt vi er i samme båt alle sammen her inne!

Helt klart mest spennende :D My fy søren for en berg-og-dalbane av opp- og nedturer følelsesmessig også!! Hjelpes :p Godt vi er i samme båt alle sammen her inne!

Ja, det skal være sikkert og visst! :p Godt å ha et slikt forum der alle er i samme båt som en selv, men kjenner jeg må prøve å distansere meg litt i perioder, for i hvert fall jeg blir fort påvirka av all symptomjakten til tider. :p

Usj. Nå har jeg helt mistet trua på denne pp'en. Har begynt å spotte, og med den droppen på tempen i dag tidlig, så er nok tanta på vei :( :( Åhhhh - så skuffa altså!!! :( :(

Den dip'en hadde jeg ikke bekymret meg så mye for, sånn opp og ned som målingene dine går, men spotting kan jeg jo skjønne at du ikke tenker på som et positivt tegn da.

Mange spotter uten at det betyr noe, men for meg er spotting 1-4 dager før ikm ensbetydende med at mensen kommer (og om jeg ikke spotter, ja da kommer den ikke)

Den dip'en hadde jeg ikke bekymret meg så mye for, sånn opp og ned som målingene dine går, men spotting kan jeg jo skjønne at du ikke tenker på som et positivt tegn da.

Mange spotter uten at det betyr noe, men for meg er spotting 1-4 dager før ikm ensbetydende med at mensen kommer (og om jeg ikke spotter, ja da kommer den ikke)
Jo målingene mine har gått litt opp og ned :) Måtte le litt når jeg leste det du skrev :) Men er også mest bekymra for spottingen. Nå har jeg bare vært gravid en gang før, men mener jeg ikke spottet da. Ellers spotter jeg også alltid noen dager før tr dukker opp. Ja ja, får bare smøre meg med tålmodighet noen dager til :)

Da har tydeligvis FF funnet el min og jeg er 3 dpo og ikke 5 som var mine beregninger etter el testen som jeg tok på tirsdag. Viss dette stemmer så hadde vi ikke sex på selve el dagen, men tidligere i uken, dagen før og dagen etter.

Da har tydeligvis FF funnet el min og jeg er 3 dpo og ikke 5 som var mine beregninger etter el testen som jeg tok på tirsdag. Viss dette stemmer så hadde vi ikke sex på selve el dagen, men tidligere i uken, dagen før og dagen etter.

Det er jo lovende det :D Velkommen i dpo-land :P

Negativ test i dag tidlig, 12 dpo :( Så regner med tanta kommer om et par dager. Aldri testa med billigstrimmel fra eBay før, men regner med at den ville gitt utslag om jeg var gravid nå. Kjenner litt på skuffelsen i dag ja..

Negativ test i dag tidlig, 12 dpo :( Så regner med tanta kommer om et par dager. Aldri testa med billigstrimmel fra eBay før, men regner med at den ville gitt utslag om jeg var gravid nå. Kjenner litt på skuffelsen i dag ja..
Håpet er ikke ute før du har fått tr :) jeg tester med ebay sine men har ikke fått positiv med de enda men så har jeg ikke vært gravid heller da. Har kjøpt meg doc morris som jeg skal teste med i morgen eller neste dag der :) er dpo 9 idag.

Håpet er ikke ute før du har fått tr :) jeg tester med ebay sine men har ikke fått positiv med de enda men så har jeg ikke vært gravid heller da. Har kjøpt meg doc morris som jeg skal teste med i morgen eller neste dag der :) er dpo 9 idag.

Tipper tempen viser hvilken vei det går i morgen tidlig. Faller den, ja så er det over. Går den opp, da blir det spennende en dag til :) I dag var den helt lik som i går, bare for å holde meg litt på pinebenken ;) Neida, er jo ikke noe vits i å deppe, men ble bare litt skuffa med en gang jeg så neg. test.

Tipper tempen viser hvilken vei det går i morgen tidlig. Faller den, ja så er det over. Går den opp, da blir det spennende en dag til :) I dag var den helt lik som i går, bare for å holde meg litt på pinebenken ;) Neida, er jo ikke noe vits i å deppe, men ble bare litt skuffa med en gang jeg så neg. test.
Ser den! Fikk negativ i går jeg å men så er det litt tidlig enda å da :p fikk samma temp odag jeg å :p

Ser den! Fikk negativ i går jeg å men så er det litt tidlig enda å da :p fikk samma temp odag jeg å :p

Det er det som er så bra med å være inne på et slikt forum! Det er så mange andre i samme båt, og grafer å følge med på - så da er ikke spenninga over når en selv får tante-besøk ;) Spennende dager fremover for deg nå da! Krysser fingre for positive tester :D

Det er det som er så bra med å være inne på et slikt forum! Det er så mange andre i samme båt, og grafer å følge med på - så da er ikke spenninga over når en selv får tante-besøk ;) Spennende dager fremover for deg nå da! Krysser fingre for positive tester :D
Krysser alle fingre og tær :D

Det er noen spennende å følge med på nå, ja! Håpet er ikke ute selv med en negativ test

Min ebay-test var ikke positiv før etter ikm... Jeg bruker dem nå bare sammen med billige tester sine.

Vel, tempHOPP ble det definitivt ikke - men opp 0,05 grader... :P Gir ikke opp håpet helt, men har vel ikke akkurat trua heller ;)

Back
Topp