Vi som temper. NY!

Det er et par grafer med spenning denne uken... Hvordan går det?

Vel, tempHOPP ble det definitivt ikke - men opp 0,05 grader... :P Gir ikke opp håpet helt, men har vel ikke akkurat trua heller ;)
Her så sank den 0,05 :p så mister litt trua her iværtfall.. Din går no oppover det er no bra :)

Her så sank den 0,05 :p så mister litt trua her iværtfall.. Din går no oppover det er no bra :)

Har prøvd å teste Liisjja? Jeg er så og si sikker på at tr er på vei, så tok ingen test i dag. Men er det fortsatt stigning i morra - ja da skal jeg svi av en test ;)

Det er et par grafer med spenning denne uken... Hvordan går det?

:) Spennende er det jo uansett, men har som sagt ikke helt trua. Har spottet i 2 dager, og det tar jeg som et dårlig tegn. Vi får se hvordan denne dagen utvikler seg :)

Og der kom det røde krysset, og ff bekrefter at el kom da jeg trodde, på lørdag. :cheers Da er det bare å vente...og håpe...og vente...og håpe enda mer. ;)

Hugsa på fredag då FF fant mitt røde kryss og bekrefta EL! syns det var kjempe spennende og kjekt! Fikk ikke sove mer den morningen :p

Og der kom det røde krysset, og ff bekrefter at el kom da jeg trodde, på lørdag. :cheers Da er det bare å vente...og håpe...og vente...og håpe enda mer. ;)

DPO-land med andre ord :D :D Jeg skal vente i spenning sammen med dere, for her spotter jeg mer og mer, så ser ut som om tanta gjør alvor av å komme - denne måneden også... Bra det er andre spennende grafer å følge med på her! :)

Så moro og spennende :D

Fikk kryss jeg også, men i dag var tempen min så lav at den ble tatt bort :P
Ikke at det er noe her altså :P MEN skulle hatt TR i dag da, så lurer litt på hvorfor hun er forsinket... Kommer vel i kveld tenker jeg :)

Krysser fingrene for dere jenter...

Hugsa på fredag då FF fant mitt røde kryss og bekrefta EL! syns det var kjempe spennende og kjekt! Fikk ikke sove mer den morningen :p

Denne tempinga er ganske spennende ja. Man vet jo ofte sånn ca når el er til vanlig også, men når man temper så får man det liksom svart på hvitt. :p

DPO-land med andre ord :D :D Jeg skal vente i spenning sammen med dere, for her spotter jeg mer og mer, så ser ut som om tanta gjør alvor av å komme - denne måneden også... Bra det er andre spennende grafer å følge med på her! :)

Ja, nå har jeg trådd inn i skrulleland. :p
Så kjedelig med den spottinga da... Håper det bare er en uskyldig hormonell blødning, og at det gjemmer seg en spire i magen din likevel! ;)

Så moro og spennende :D

Fikk kryss jeg også, men i dag var tempen min så lav at den ble tatt bort :p
Ikke at det er noe her altså :p MEN skulle hatt TR i dag da, så lurer litt på hvorfor hun er forsinket... Kommer vel i kveld tenker jeg :)

Krysser fingrene for dere jenter...

Takk for fingerkryssing! ;) Satser på at du ikke får tantebesøk på maaange måneder. ;)

Har hun dukket opp allerede? Jaja, da er det bare å håpe hun gjør seg ferdig for noen måneder nå. ;)

Hehe... Nei, men vi er ikke prøvere riktig ennå :oops: :P Jobber med saken :D :P
I mens så temper jeg og får orden på syklusen ;) Ja, jeg vet, patetisk :P men sånn går det når man er babysyk :P :)

Så heier jeg på dere i mellomtiden :) :wav

Hehe... Nei, men vi er ikke prøvere riktig ennå :oops: :p Jobber med saken :D :p
I mens så temper jeg og får orden på syklusen ;) Ja, jeg vet, patetisk :p men sånn går det når man er babysyk :p :)

Så heier jeg på dere i mellomtiden :) :wav

Aha, da skjønner jeg! ;) Det er da slettes ikke patetisk å tempe utenom prøving! Jeg har gjort det selv jeg, det er en genial måte å bli kjent med kroppen på! ;)

Denne tempinga er ganske spennende ja. Man vet jo ofte sånn ca når el er til vanlig også, men når man temper så får man det liksom svart på hvitt. :p

For ei som ikke har peiling på syklusen sin ang ikm og el, er det kanskje litt "ekstra" spennende med de "små" tingene :p :-)

Sendt fra appen :)

Back
Topp