Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her så sank den 0,05 så mister litt trua her iværtfall.. Din går no oppover det er no braVel, tempHOPP ble det definitivt ikke - men opp 0,05 grader... Gir ikke opp håpet helt, men har vel ikke akkurat trua heller
Her så sank den 0,05 så mister litt trua her iværtfall.. Din går no oppover det er no bra
Skal teste i morgen tenkee jeg ingen tr så er det håpHar prøvd å teste Liisjja? Jeg er så og si sikker på at tr er på vei, så tok ingen test i dag. Men er det fortsatt stigning i morra - ja da skal jeg svi av en test
Det er et par grafer med spenning denne uken... Hvordan går det?
Har du testet da? Eller skal du teste?Spennende er det jo uansett, men har som sagt ikke helt trua. Har spottet i 2 dager, og det tar jeg som et dårlig tegn. Vi får se hvordan denne dagen utvikler seg
Og der kom det røde krysset, og ff bekrefter at el kom da jeg trodde, på lørdag. Da er det bare å vente...og håpe...og vente...og håpe enda mer.
Og der kom det røde krysset, og ff bekrefter at el kom da jeg trodde, på lørdag. Da er det bare å vente...og håpe...og vente...og håpe enda mer.
Hugsa på fredag då FF fant mitt røde kryss og bekrefta EL! syns det var kjempe spennende og kjekt! Fikk ikke sove mer den morningen
DPO-land med andre ord Jeg skal vente i spenning sammen med dere, for her spotter jeg mer og mer, så ser ut som om tanta gjør alvor av å komme - denne måneden også... Bra det er andre spennende grafer å følge med på her!
Så moro og spennende
Fikk kryss jeg også, men i dag var tempen min så lav at den ble tatt bort
Ikke at det er noe her altså MEN skulle hatt TR i dag da, så lurer litt på hvorfor hun er forsinket... Kommer vel i kveld tenker jeg
Krysser fingrene for dere jenter...
Takk for fingerkryssing! Satser på at du ikke får tantebesøk på maaange måneder.
Da må det blir fra neste runde
Har hun dukket opp allerede? Jaja, da er det bare å håpe hun gjør seg ferdig for noen måneder nå.
Hehe... Nei, men vi er ikke prøvere riktig ennå Jobber med saken
I mens så temper jeg og får orden på syklusen Ja, jeg vet, patetisk men sånn går det når man er babysyk
Så heier jeg på dere i mellomtiden
Aha, da skjønner jeg! Det er da slettes ikke patetisk å tempe utenom prøving! Jeg har gjort det selv jeg, det er en genial måte å bli kjent med kroppen på!
Denne tempinga er ganske spennende ja. Man vet jo ofte sånn ca når el er til vanlig også, men når man temper så får man det liksom svart på hvitt.