Du har en veldig lik og spennende graf som meg Fimle
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper inderlig det jeg også, men føler det er som å tro på julenissen akkurat nå dessverre Så har hu tanta likevel bestemt seg for å komme, kan hun likegjerne bare komme og bli ferdig med det! Så jeg kan begynne å prøve på nytt, heheJa, nå har jeg trådd inn i skrulleland.
Så kjedelig med den spottinga da... Håper det bare er en uskyldig hormonell blødning, og at det gjemmer seg en spire i magen din likevel!
Første periode jeg temper, så har ikke egen erfaring. Men du kan se på tusenvis av grafer inne på FF Der kan du velge å se tilfeldige, eller søke etter det ene og det andre. Jeg har brukt noen timer der inne siste ukene, heheDere som har tempet en stund og ikke vært gravide, hvilken dpo falt tempen da?
Du har en veldig lik og spennende graf som meg Fimle
Dere som har tempet en stund og ikke vært gravide, hvilken dpo falt tempen da?
Klarer i grunn ikke holde meg helt unna her jeg. MÅ inn å se hvordan det går med dere
Temper, og idag har jeg målt progresteron for å se om jeg har EL.
Har også begynt med babyklister.
Skal ikke gi opp værtfall
Håper alle her snart får positiv test
Den faller stort sett dagen før tanta dukker opp, men sjeldent så lavt som under coverline, så håpet er som regel tilstede helt til tanta er på plass.
Hos meg faller tempe alt fra 3 dager før mens til samme dag mensen kommerDere som har tempet en stund og ikke vært gravide, hvilken dpo falt tempen da?
Men jeg har ikke fått tanta på besøk enda, hu driver bare med litt terror i forkant Jeg har spottet i 3 dager, og det gjør jeg alltid før jeg får mensen. Regner med hu kommer med brask og bram i morgenSer jo at din Prikkeline er jo feks fortsatt høy selv om du fikk tr. Blir forvirret jeg, trodde den skulle synke da
Men jeg har ikke fått tanta på besøk enda, hu driver bare med litt terror i forkant Jeg har spottet i 3 dager, og det gjør jeg alltid før jeg får mensen. Regner med hu kommer med brask og bram i morgen
...og når hun reiser denne gangen, skal jeg gjøre det helt tydelig at hun må holde seg vekke i lang lang tid