Vi som temper. NY!

Awww... Moshi, ikke mist humøret enda. Er det første mnd du temper, siden du ikke har startet å tempe før dag 19?
Din temp ligger jo på ca. 36,7 grader fortsatt (noe som er høøøyt hos meg). Mulig du egentlig ville hatt mye lavere temp før el, og at du dermed har en rimelig høy temp nå :)

Ja, er første mnd jeg temper, fikk termometeret mitt i august, da startet jeg med tempingen. Ser ut som at den fant EL ganske raskt etter i følge temphoppet mitt, ser jo at tempen var lavere før EL enn det den er nå. Men i starten da jeg først begynte så hadde jeg et annet termometer som ikke fungerte 100%, så fikk et nytt et på lørdag, så tror jeg skal ha litt mer is i magen å ta målingene med ei klype salt :) Skjønner nå minuset med å begynne å tempe midt i syklusen med 2 forskjellige termometer :p Så må bare innstille meg på å ta tida til hjelp mens jeg venter på tr eller ikke tr :p Så får jeg heller starte med fresh start viss tanta kommer :) *huff vart langt dette* :p

Syns alle som temper skal ha grafen i signaturen :p MYE lettere å følge med på hver enkelt da :)

Syns alle som temper skal ha grafen i signaturen :p MYE lettere å følge med på hver enkelt da :)
Ja, men ikke fra mobilen, da må jeg likevel sjekke lista.

Og å se gjennom den er greit av og til :-)

Ja, er første mnd jeg temper, fikk termometeret mitt i august, da startet jeg med tempingen. Ser ut som at den fant EL ganske raskt etter i følge temphoppet mitt, ser jo at tempen var lavere før EL enn det den er nå. Men i starten da jeg først begynte så hadde jeg et annet termometer som ikke fungerte 100%, så fikk et nytt et på lørdag, så tror jeg skal ha litt mer is i magen å ta målingene med ei klype salt :) Skjønner nå minuset med å begynne å tempe midt i syklusen med 2 forskjellige termometer :p Så må bare innstille meg på å ta tida til hjelp mens jeg venter på tr eller ikke tr :p Så får jeg heller starte med fresh start viss tanta kommer :) *huff vart langt dette* :p

Ja, vanskelig å se når man starter i midten av mnd.
Jeg har byttet termometer og den gamle viste alltid helt annen temp enn den nye...

Hvis tempen din i tiden før el var enda lavere kan el ha vært tidligere enn den som er funnet nå. ff går bare ut ifra den den vet :)

Blir nok lettere jo mer du temper ;)

Håper du slipper det da. Kanskje du får en liten spire så slipper du å tyde grafer :D

Ja, det er sant. Kan legge inn min jeg også :)

Tempen og humøret sank i dag :(

Sendt fra appen :)

Ikke gi opp enda! :) Enten er det litt "startvansker" med tempinga, eller så kan det jo være en festedipp eller hva det nå heter. ;) Da jeg ble gravid med minstemann sank tempen kraftig på 6 dpo, 7 dpo sank den enda mer, til under coverline, 8 dpo spratt den opp igjen, og 9 dpo fikk jeg første positive test. ;)

ImageUploadedByBV Forum1378295230.833283.jpg

Hei... Helt ny i dette her...
Hva betyr det at noen få av datoene har fargede rammer ? Og hva betyr de to kryssene "X" nederst på 7 og 9?

"Prøvd siden april 2012... En BO.."

De grønne betyr fruktbare dager. Den gule betyr eggløsning. Lilla er dagen i dag. Kryssa er vel sex pm jeg ikke husker feil.

Når pleier tempen å synke før Tr hos dere? Tempen min stiger og stiger, er 11 dpo.. negativ g.test i dag, men tempen min pleier å synke allerede nå. Har ikm på lørdag.

Viss du ser litt lenger i tråden Malla1987 så ser du at jeg har spørt om det samme og har fått svar om dette :)

Når pleier tempen å synke før Tr hos dere? Tempen min stiger og stiger, er 11 dpo.. negativ g.test i dag, men tempen min pleier å synke allerede nå. Har ikm på lørdag.
Min synker 10 og 11 dpo, så stiger den igjen ,og holder seg høy til mensen er over. De siste dagene av mensen er den normal lav igjen. Prøv å test igjen om noen dager, er sikkert bare for tidlig enda :)

Vis vedlegget 29435

Hei... Helt ny i dette her...
Hva betyr det at noen få av datoene har fargede rammer ? Og hva betyr de to kryssene "X" nederst på 7 og 9?

"Prøvd siden april 2012... En BO.."

X er når du har hatt sex ;)

Man kan taste inn Am og Pm også hvis man vil ha oversikt over når på dagen man har hatt sex :p

Noen som kan forklare kva de gule rundingene er som er på 29 og 30 august, har også den på 1 september :-)

Vedlegg

• 1378305599561.jpg
    1378305599561.jpg
    85,9 KB · Visninger: 52
Noen som kan forklare kva de gule rundingene er som er på 29 og 30 august, har også den på 1 september :-)

Betyr ikke det at du har lagt til egne notater den dagen?

hahaha, herregud hvor dum jeg føler meg nå
Facepalm.gif

Back
Topp