Håper bare det er dip å ikke tanta som kommerNytt og ikke overraskende fall i tempen for meg, så tipper jeg har tanta på døra i dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper bare det er dip å ikke tanta som kommerNytt og ikke overraskende fall i tempen for meg, så tipper jeg har tanta på døra i dag.
Gir ikke opp før tanta er herIkke gi opp enda allikevel. Fortsatt veldig spennende dette her.
Awww... Moshi, ikke mist humøret enda. Er det første mnd du temper, siden du ikke har startet å tempe før dag 19?
Din temp ligger jo på ca. 36,7 grader fortsatt (noe som er høøøyt hos meg). Mulig du egentlig ville hatt mye lavere temp før el, og at du dermed har en rimelig høy temp nå
Ja, men ikke fra mobilen, da må jeg likevel sjekke lista.Syns alle som temper skal ha grafen i signaturen MYE lettere å følge med på hver enkelt da
Ja, er første mnd jeg temper, fikk termometeret mitt i august, da startet jeg med tempingen. Ser ut som at den fant EL ganske raskt etter i følge temphoppet mitt, ser jo at tempen var lavere før EL enn det den er nå. Men i starten da jeg først begynte så hadde jeg et annet termometer som ikke fungerte 100%, så fikk et nytt et på lørdag, så tror jeg skal ha litt mer is i magen å ta målingene med ei klype salt Skjønner nå minuset med å begynne å tempe midt i syklusen med 2 forskjellige termometer Så må bare innstille meg på å ta tida til hjelp mens jeg venter på tr eller ikke tr Så får jeg heller starte med fresh start viss tanta kommer *huff vart langt dette*
Syns alle som temper skal ha grafen i signaturen MYE lettere å følge med på hver enkelt da
Håper bare det er dip å ikke tanta som kommer
Tempen og humøret sank i dag
Sendt fra appen
Mente disse fargede rammene...Vis vedlegget 29435
Hei... Helt ny i dette her...
Hva betyr det at noen få av datoene har fargede rammer ? Og hva betyr de to kryssene "X" nederst på 7 og 9?
"Prøvd siden april 2012... En BO.."
Min synker 10 og 11 dpo, så stiger den igjen ,og holder seg høy til mensen er over. De siste dagene av mensen er den normal lav igjen. Prøv å test igjen om noen dager, er sikkert bare for tidlig endaNår pleier tempen å synke før Tr hos dere? Tempen min stiger og stiger, er 11 dpo.. negativ g.test i dag, men tempen min pleier å synke allerede nå. Har ikm på lørdag.
Vis vedlegget 29435
Hei... Helt ny i dette her...
Hva betyr det at noen få av datoene har fargede rammer ? Og hva betyr de to kryssene "X" nederst på 7 og 9?
"Prøvd siden april 2012... En BO.."
Noen som kan forklare kva de gule rundingene er som er på 29 og 30 august, har også den på 1 september
Sendt fra appen