Vi som temper. NY!

Jeg kjente et snev av misunnelse da prinsesse Madeleine offentliggjorde termin i starten av mars. Bryllup på samme tid som oss også har de klaffet på første forsøk etter bryllupet. Hjelper ikke å være misunnelig da, så jeg lar det være. Blir sikkert en søt baby. :)

hahaha, herregud hvor dum jeg føler meg nå
Facepalm.gif

Ingen grunn til å føle seg dum. Vi lærer jo gradvis allesammen. Noe nytt hver dag. :D

Jeg vet man ikke skal se på tester etter at tiden er gått men jeg kan skimte en strek :p men om det er farge eller ikke det ser jeg ikke

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1378328258942.jpg
    1378328258942.jpg
    16,4 KB · Visninger: 65
Syntes jeg også så noe, mellom de to piggene på venstre side. Spennende å se :)

Prøv en digital om par dager...Om du klarer å vente :D

Jeg har tatt 3 forskjellige billigtester med akkurat samme skyggestrek i kveld. Håper testen din blir rosa snart :-D

Sendt fra appen :)

Æsj. Så kjedelig. Håper det kommer strek snart. :-)

Jeg drakk grapejuice til frokost. Da håper jeg det blir vennlig miljø for aksjene.

Tempen sank enda mer i dag :(

tror jeg begynner å bli syk. slapp og trøtt. eier ikke energi. var et skikkelig strev å gå den korte veien til bhg i dag. kom hjem var jeg helt ferdig, og svetten rant :/
får ikke til tempingen om dagen i det hele tatt, for er oppe sikkert 5 -6 ganger i løpet av natta. og når jeg våkner har jeg allerede rørt for mye på meg. men, denne pp har vi jo ikke lagt inn aksjer. så er jo ikke verdens undergang.

Sa jeg skulle ha pause:P Men klarer jeg holde meg unna? neei:P

Kjedelig....

Husk at kroppen ikke produserer hcg før etter 5 dager ca da :) Så tempen fra EL til 5 dpo kan hoppe opp og ned.

Her venter jeg på tr som lar seg vente på :( Når jeg ENDELIG hadde fått stabil syklus så skal hun drive sånn å tulle med meg :P

Back
Topp