Vi som temper. NY!

Tempen stiger. Jeg håper på negativ EL-test om noen timer nå. :-)

Derfor Bina :p

Vedlegg

• 1378412955164.jpg
    1378412955164.jpg
    32 KB · Visninger: 68
Gratulerer!

Min temp er antakelig ikke så høy som det ser ut som, den er tatt klokken fire og justert to timer.

Jeg lar den stå til jeg ser hvordan det passer med dagene som kommer.

Mann med dårlig rygg gjør at annenhver dag-planen røyk i går. Vi får se hva vi får til i dag, mellom alt vi må gjøre til i morgen.

Er det vanlig at grafen "hakker" så mye som min? Jeg temper i stumpen. Har litt ustabil syklus (litt PCO uten cyster).

Er det vanlig at grafen "hakker" så mye som min? Jeg temper i stumpen. Har litt ustabil syklus (litt PCO uten cyster).

Min graf hopper også en del. Men ble bedre etter at jeg begynte å legge termometeret under puta :) Hvis det ligger fremme og har varierende romtemperatur kan det påvirke. Noen velger også å varme det litt i hånda først.

Da er jeg 1 dpo i dag. Endelig. Jeg liker dpo-land best kjenner jeg. :)

Hei jenter! Er halveis igang med tempingen etter ferien. Startet ikke tempingen før dag 13 denne mnd, men er det mulig FF finner tempen uansett?Tempen fikk en dipp på dag 14 og har holdt seg høy siden.. Men rart at FF ikke finner tempen? Rotete forklart, men vet ikke hvordan jeg legger ut grafen min :)

Den finner nok ikke så lett el dersom du begynte å tempe dag 13, hadde en dip (hvordan vet du at det er en dip, når du ikke har dagene før, egentlig?) dag 14 og stigning deretter, den trenger et par tre dager (helst ei lita uka) før el for å finne den, den må ha noe å sammenligne med.

jeg merker at med en tapp som er lukket, og ikke spesielt myk, sekret som virker nærmest fraværende, utenom det som virker som å være siste rest fra mannen (Ja, for det ble jo dessverre ikke den annenhver som det skulle være) og stadige negative el-tester, så virker det ikke som om jeg er spesielt fruktbar nå. enten fortsetter den å stige/være høy, og vi hadde da i så fall ET forsøk i det fruktbare vinduet.... eller så får jeg kanskje el om ei uke.

Jeg antar de neste dagene vil vise litt av det. I morgen får jeg målt som vanlig, og testet som vanlig, søndag kan jeg egentlig glemme å få målt som vanlig, 3 timer søvn før klokka seks er ikke akkurat garantert, vi skal i bryllup i morgen, nemlig.

Back
Topp