Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror jeg hadde fjernet den fra i går, og se hva som skjer de neste dagene? Er du i bedre form i dag da, så bra! Kjedelig med influensa-drit.
Spennende! Krysser fingre for positive nyheter!Ingen tr enda tar en test i morgen tenker jeg om hun ikke dukker opp.
*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*
Hva betyr den røde "M"en ??Vis vedlegget 30075 Kan ikke si det ser ut som eggløsninga vil komme helt enda. Dag 14 i syklus i dag.
"Prøvd siden april 2012... En BO.."
Mens ja såklart...Hva betyr den røde "M"en ??
Vis vedlegget 30075 Kan ikke si det ser ut som eggløsninga vil komme helt enda. Dag 14 i syklus i dag.
Mens ja såklart...
Det er 36 hver dag etter jeg har stått opp! Har vært 35,8 og 36,2 også, men så har jeg tatt det igjen og da har det vært 36,0, så da har jeg bare valgt detHar tempen din vært på 36,0 hver eneste dag? Eller er det noe galt med termometeret ditt?
Syns det var litt voldsomt likt liksom... :/
Det er 36 hver dag etter jeg har stått opp! Har vært 35,8 og 36,2 også, men så har jeg tatt det igjen og da har det vært 36,0, så da har jeg bare valgt det
11 dpo og tempen holder seg jevnt høyt
Jeg vet ikke akkurat når jeg hadde el (har lagt inn en falsk pos. el-test for å få en strek der jeg tror el kanskje var).
Jeg hadde ikke noe kontroll rundt el, så regnet ikke med at det skulle klaffe denne mnd. Men jeg har aldri hatt så jevnt og høy temp før Ikm tidligere så nå er jeg litt spent
Mens jeg fortsatt venter, og venter, og venter på at den skal stige...
Flott graf Bubbly!
Tempen min sank i dag, så nå er jeg litt spent på å se hva den viser i morgen... Den er jo fortsatt godt over coverline, men kunne godt tenkt meg at den holdt seg like høy som de siste dagene.
Sender over masse varme venteboller.
Det fine med at vi må vente litt lenger er jo at vi får sjangsen til å legge inn litt mer innsats da, det ble litt dårlig med det sist uke pga mannens dårlige rygg. Den er fortsatt ikke god, men bedre, så det går
Det kjipe er selvsagt at nå er ikke syklusen på 20-tallet men over 30 dager (jeg får ikke mensen før 15 dpo, og siden jeg enda ikke har att el, og egentlig ikke ser ut til å få det på noen dager heller, nærmer vi oss fort 35 dager)
35 dager er ikke så ikke det, slett ikke, jeg har hatt stabile 35 dagers sykluser en periode (mellom svangerskapene) og det var jo ren luksus det, sammenlignet med hva jeg hadde før. Men nå så det ut til at jeg kanskje kunne få mine mer på rundt 4 uker istedet for 5 uker, og det betyr i praksis et par sjangser ekstra på et år det!