Vi som temper. NY!

Den finner nok ikke så lett el dersom du begynte å tempe dag 13, hadde en dip (hvordan vet du at det er en dip, når du ikke har dagene før, egentlig?) dag 14 og stigning deretter, den trenger et par tre dager (helst ei lita uka) før el for å finne den, den må ha noe å sammenligne med.

Jeg tenkte bare ff målte el etter tre "høye" målinger. Altså at den målte utfra dagen før el og tre dager etter. Jeg har egentlig tempet så lenge at jeg vet sånn ca. tempen min. Tempen gikk fra 36,17 (dag 13) til 36,04 (dag 14) og opp til 36,41 (dag 15). Så har den holdt seg slik. Det er derfor jeg lurer litt.
Jeg bestemte meg etter siste frys at jeg skulle legge babystresset litt på hylla etter fire år med styr og mas. Så da følte jeg ikke for å starte tempingen før dag 13. Jeg pleier å få el på dag 19, så jeg var egentlig ute i grei tid :P Men typisk kroppen å tulle det til for meg.

Det stikker nedi magen, kan det være en spire tro?
Det er ikke sånn mensen murringer som jeg bruker å få når jeg skal ha mensen..
Grugleder meg til i morgen tidlig for å teste, bare tanta holder seg borte.

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Det stikker nedi magen, kan det være en spire tro?
Det er ikke sånn mensen murringer som jeg bruker å få når jeg skal ha mensen..
Grugleder meg til i morgen tidlig for å teste, bare tanta holder seg borte.

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
Nå er vi veeeldig spent!! ;) :P Krysser fingre for positiv test!

Skimter ikke noe :( men tanta er ikke kommer så kan enda håpe litt :)

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Da er det enda håp <3

Hmm...ser jeg noe på den øverste? Spennende!

Målte "feil sted" på natta i natt, og var litt våken pga syk unge. 36.86 ble målt 0330. Lurer på hvor mange kommaer jeg må ta med en klype salt, og om jeg likevel kan regne med å ha hatt EL. Det murrer ialllfall. Spørsmålet er om det har vært eller snart er på vei...

Prikk lik temp i dag som i går, og den er høy! :gen014

Denne grafen er veldig spennende! :) Krysser fingrene for fortsatt høy temp i dagene fremover. Når har du tenkt til å teste?

2 dpo her, og venting del 2 er offisielt i gang. :p

Denne grafen er veldig spennende! :) Krysser fingrene for fortsatt høy temp i dagene fremover. Når har du tenkt til å teste?

2 dpo her, og venting del 2 er offisielt i gang. :p

Ja, den ser, i hvert fall foreløpig, veldig fin ut. ;) Har tidligere fått svakt positiv på 9 dpo, så mulig jeg svir av en test på mandag... Men skal prøve å holde meg til i hvert fall tirsdag, jeg får se hvordan grafen ser ut etter hvert. ;)

Masse lykke til til deg også, dpo-land er et spennende sted! :D

Ja, den ser, i hvert fall foreløpig, veldig fin ut. ;) Har tidligere fått svakt positiv på 9 dpo, så mulig jeg svir av en test på mandag... Men skal prøve å holde meg til i hvert fall tirsdag, jeg får se hvordan grafen ser ut etter hvert. ;)

Masse lykke til til deg også, dpo-land er et spennende sted! :D

Sikkert lurt å holde seg til tirsdag ja. Selv om det kan være litt vanskelig.

Dpo-land er nesten litt for spennende. :p Nå håper jeg ff er enig med meg, slik at jeg får det røde krysset i morgen.

Rødt kryss som bestilt. 3 dpo. :)

I natt drømte jeg at jeg fødte, litt absurd selvfølgelig. Fødte på et hotell i fjellene i Finnmark så det var reindrift utenfor og fødsel inne. Jadda. Da har jeg sett for mye på Jordmødrene (der er det en jordmor som driver med reindrift). :p

Hmm...ser jeg noe på den øverste? Spennende!

Målte "feil sted" på natta i natt, og var litt våken pga syk unge. 36.86 ble målt 0330. Lurer på hvor mange kommaer jeg må ta med en klype salt, og om jeg likevel kan regne med å ha hatt EL. Det murrer ialllfall. Spørsmålet er om det har vært eller snart er på vei...

Dere erfarne tempedamer....hva tenker dere om charten min og gårsdagens temp. Skrev litt om den over. Bør jeg fjerne målinga eller moderere den noe pga veldig feil tidspunkt og sykdom?

Dere erfarne tempedamer....hva tenker dere om charten min og gårsdagens temp. Skrev litt om den over. Bør jeg fjerne målinga eller moderere den noe pga veldig feil tidspunkt og sykdom?

Jeg tror jeg hadde fjernet den fra i går, og se hva som skjer de neste dagene? Er du i bedre form i dag da, så bra! :) Kjedelig med influensa-drit.

Back
Topp