Vi som temper. NY!

Noen som vil ha ansvar for ny tempe-tråd?
 
Jeg kommer til å ta en forumspause om det ikke går denne pp'n, sliten og lei etter snart 1 år.


*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*
 
Huff. Det er så mange som skulle hatt spirer her!!! <3

Jeg har prøvd kort foreløpig, så jeg tror det er en lang stund til jeg trenger pause enda. Jeg kan godt ta meg av en ny tråd. :)
 
Jeg laget en ny tempetråd jeg da, og holdt av et par innlegg i tilfelle det blir behov for mer plass. Synes det har vært så mye rot med formateringer på IKM-tråden min etter oppdatering i går, så jeg er spent på om den blir seende riktig ut nå.

Så da håper jeg du får en fin pause Bina! Jeg krysser fingrene for deg! <3

Og her er linken; http://forum.babyverden.no/threads/vi-som-temper.1656449/
 
Last edited:
Hihi.. Masse aksjer ja. Jeg har vært så opptatt av EL-perioden at den vanlige kosen vår har det på mystisk vis blitt mindre av. Så jeg tenkte egentlig å forsøke å slappe litt mer av. Det var planen min FØR vi begynte å prøve, men jeg klarte det ikke. Jeg ble så ivrig.

Forstår deg godt jeg. ER vanskelig når man skal treffe el og sånt.
De to første dagene vi hadde oss trodde jeg det var Lenge til el så kosen var på topp!
Men tredje dagen fikk jeg pos. el-test og da ble alt MYE vanskeligere...
Fikk heldigvis til i går da, så aksjer har det jo blitt både med og uten tanke på el ;)
 
Nå har jeg lagt ut link til grafen min på signatur, men hvordan får jeg den opp som lite bilde? Ser mange som har det :)
 
Nå har jeg lagt ut link til grafen min på signatur, men hvordan får jeg den opp som lite bilde? Ser mange som har det :)
Denne tråden er veldig gammel nå... Se på den som Liisjja har laget. Jeg husker ikke hvordan man legger det i signaturen, men det er nok noen som vet det der inne...
 
Jeg har tatt tempen de siste dagene og den har vært på 36,7 hver eneste dag, helt til nå. Nå er den 35,8. Hva forteller det oss?
 
Denne tråden er avsluttet.
 
Back
Topp