Vi som temper. NY!

Tusentusen takk!! :) Hvordan legger jeg det inn i FF? Er det forresten noen god grunn til å fortsette å tempe? Eller kan jeg ta "ferie"?

Hmm.. Du trenger vel ikke fortsette å tempe nei, noen gjør det vel for å se tempen stige, men det kan jo skape bekymring også. :) Uansett morsomt å ha registrert "GRAVID" da? Du legger det inn under "Tests/Monitors", der er det først masse på eggløsning, men nederst er det "Pregnancy Tests". :D
 
Tusentusen takk!! :) Hvordan legger jeg det inn i FF? Er det forresten noen god grunn til å fortsette å tempe? Eller kan jeg ta "ferie"?
GRATULERER!!! Så herlig :D
Tror ikke jeg hadde fortsatt å tempe egentlig, du ER jo gravid! Dumt å analysere temper opp og ned hvis de skulle hoppe fremover også - hvis det ikke er noe å bekymre seg over. Kos deg med spiren - og juni-jentene. Ikke noe jeg heller vil enn å komme etter...
 
Hmm.. Du trenger vel ikke fortsette å tempe nei, noen gjør det vel for å se tempen stige, men det kan jo skape bekymring også. :) Uansett morsomt å ha registrert "GRAVID" da? Du legger det inn under "Tests/Monitors", der er det først masse på eggløsning, men nederst er det "Pregnancy Tests". :D

Klarer ikke å finne det jeg....Tests/Monitors? Sitter på PC og har gratisversjonen....om det har noe å si
 
Klarer ikke å finne det jeg....Tests/Monitors? Sitter på PC og har gratisversjonen....om det har noe å si

Jeg har også gratisversjon, men jeg bruker den på mobilen. På PC trykker du på "Enter data" rett under kalenderen og velger "Tests". Der er det pregnancy tests.
 
Fant "Enter data", men ikke noe om "tests"?

Det er jo rart, siden jeg også har gratisversjonen. Men det er jo ikke så viktig da, bare jeg som synes det er gøy. :p Min ser sånn her ut når jeg åpner "Enter data" og så ser du at jeg holder musen over "Tests" som derfor er blitt grønn (selve musehånden blir borte i det jeg tar bilde av skjermen, men du ser hvert fall hvor jeg finner "tests");

FF Tests.jpg
 
Det er jo rart, siden jeg også har gratisversjonen. Men det er jo ikke så viktig da, bare jeg som synes det er gøy. :p Min ser sånn her ut når jeg åpner "Enter data" og så ser du at jeg holder musen over "Tests" som derfor er blitt grønn (selve musehånden blir borte i det jeg tar bilde av skjermen, men du ser hvert fall hvor jeg finner "tests");

Vis vedlegget 32362

Jeg har av en eller annen grunn ikke den verktøylinja med primary, secondary, tests osv. Kanskje du har fått en periode med gratis oppgradering eller noe.
 
Nesten litt trist å skulle forlate en så bra gjeng som dere tempejenter! Selv om jeg selvsagt er overlykkelig over å være gravid! Jeg håper så inderlig at dere kommer fort etter, aller helst til juni!! Tusen takk for all god tempehjelp og alle andre gode råd! Jeg kommer nok til å henge litt her innimellom for å følge med litt :)
 
Jeg har av en eller annen grunn ikke den verktøylinja med primary, secondary, tests osv. Kanskje du har fått en periode med gratis oppgradering eller noe.

Så rart. Jaja. Det spiller jo virkelig ingen rolle. Du er gravid uansett om FF vet det eller ikke! :D
 
Lykke til med tempen du og Prikkeline!! Håper du er dpo Sara! Krokus: når tester du?

Jeg har blitt litt redd i kveld. Tenk om blødningen tar seg opp og dette bare er forbigående... Har SÅ lyst til at det skal klaffe! Hadde jo blødning forrige graviditet, men husker ikke hvor mye og hvor lenge. Tok en billigtest til på kveldsurin. Ca samme utslag som før idag.... Gruer meg til i morgen...

Gratulerer med graviditeten! Så gøy!!

Jeg trenger ikke å teste.. Stor tempnedgang i dag morges, og nå er mensen i gang. Ergerlig, men jeg ser fram til å forhåpentligvis få en mer normal tempkurve i denne syklusen. Håper det blir mindre reisevirksomhet på gubben de neste ukene, men i nær framtid et det sjokolade og vin som gjelder :)
 
Gratulerer med graviditeten! Så gøy!!

Jeg trenger ikke å teste.. Stor tempnedgang i dag morges, og nå er mensen i gang. Ergerlig, men jeg ser fram til å forhåpentligvis få en mer normal tempkurve i denne syklusen. Håper det blir mindre reisevirksomhet på gubben de neste ukene, men i nær framtid et det sjokolade og vin som gjelder :)

Det var trist at det ikke klaffa. Lykke til neste prøveperiode! Kos deg med vin og sjokolade så lenge :)
 
Gratulerer med graviditeten! Så gøy!!

Jeg trenger ikke å teste.. Stor tempnedgang i dag morges, og nå er mensen i gang. Ergerlig, men jeg ser fram til å forhåpentligvis få en mer normal tempkurve i denne syklusen. Håper det blir mindre reisevirksomhet på gubben de neste ukene, men i nær framtid et det sjokolade og vin som gjelder :)
Tipper det blir vin og sjokolade på meg også i helga. Tempnedgang igjen, så da mista jeg trua på festedipp. Burde vel vært høye temperaturer i etterkant av en festedipp.
 
Gratulerer så mye med finfine tester Nocturne!! :talk017
Kos deg hos junigjengen! :)
 
Gratulerer så mye med finfine tester Nocturne!! :talk017
Kos deg hos junigjengen! :)[/quote]

Tusen takk :) Håper spiren holder seg på plass :)
 
Tipper det blir vin og sjokolade på meg også i helga. Tempnedgang igjen, så da mista jeg trua på festedipp. Burde vel vært høye temperaturer i etterkant av en festedipp.
To festedipper = tvillinger? Nei unnskyld at jeg spøker. Håper på feilmåling og høy temp hos deg igjen i morgen!
 
Hvis det er slik at han egentlig vil, men får kalde føtter når du ha el - kanskje la være å si fra når el er? Merker litt på sambo også at han blir litt mindre tent hvis det er mye stress rundt el-sex. Og jeg maser en del rundt det altså..
Jeg har sluttet helt å fortelle om EL. Da får han det rett og slett ikke til....
 
To festedipper = tvillinger? Nei unnskyld at jeg spøker. Håper på feilmåling og høy temp hos deg igjen i morgen!
haha ;) Jeg vil gjerne ha tvillinger, det hadde vært noe! Målte 2 ggr, så var nok ikke feil.
 
Back
Topp