Juni er fin måned Finner ikke noe dato på FF. Hvor står det? Har gratisversjonen. Har du tatt test enda da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh.. Dette er så gøy. Kan du ikke ta en billigstrimmel først og så ta digital på samme morgenurin om billigstrimmelen slår ut innen fristen i morgen, bare spare på urinen i koppen noen ekstra minutter?
Juni er fin måned Finner ikke noe dato på FF. Hvor står det? Har gratisversjonen. Har du tatt test enda da?
Hvordan var tempen din da du ble gravid og spottet? Min har jo hakket noe fryktelig og er nå under cover line. Bare lurer på om spottinga kan bety at jeg mangler progesteron?! Jeg tempet ikke forrige gang jeg ble gravid, men på den tiden spottet jeg heller ikke før mens. Da jeg ble gravid hadde jeg en festeblødning, men aner ikke når EL da var tidsmessig i forhold til blødningen. Hmmmm....i og med at tempen har stupt, har jeg liksom ikke det store håpet.
Det hadde vært noe, men kan ikke skjønne at det skulle være mulig. Jeg tror ikke jeg hadde el før mandag, selv om ff sier søndag. Men det er jo lov å håpe
Oj! Dette likte jeg å lese
...også må jeg ikke glømme at jeg har juksefjerna et par målinger for i det hele tatt å få el-krysset. Tvilsomt tvilsomt det her ;-)Dette er så spennende Nocturne82 og prikkeline!! :-D :-D
Tempen min var relativt høy i dag og, men det føles litt juks å ikke discarde den siden den både ble tatt tre kvarter seinere enn normalt _og_ jeg har vage minner av å ha gått en tur på do på morrakvisten. Spottinga er som i går. Puppene er kjempeømme, men det var dem forrige måned også, uten at det var gått for noen ting.
Vis vedlegget 32277
Hehe, kjenner til det! Vi VIL jo så gjerne Prøver å forberede meg på at tempen kan være lav i morra jeg, sånn at ikke skuffelsen skal bli så stor liksom.. Haha! Er ingen god pokerspiller jeg altså...også må jeg ikke glømme at jeg har juksefjerna et par målinger for i det hele tatt å få el-krysset. Tvilsomt tvilsomt det her ;-)
Lykke til med tempen du og Prikkeline!! Håper du er dpo Sara! Krokus: når tester du?
Jeg har blitt litt redd i kveld. Tenk om blødningen tar seg opp og dette bare er forbigående... Har SÅ lyst til at det skal klaffe! Hadde jo blødning forrige graviditet, men husker ikke hvor mye og hvor lenge. Tok en billigtest til på kveldsurin. Ca samme utslag som før idag.... Gruer meg til i morgen...
GratulererHer er dagens test Blør også mindre enn i går Metallsmak i munnen i dag.
Gratulerer
*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*
Her er dagens test Blør også mindre enn i går Metallsmak i munnen i dag.
Her er dagens test Blør også mindre enn i går Metallsmak i munnen i dag.
Da er det bare å legge inn positiv test i FF, for du er gravid!!! Jippi! Gratulerer!