Vi som temper. NY!

Åh.. Dette er så gøy. Kan du ikke ta en billigstrimmel først og så ta digital på samme morgenurin om billigstrimmelen slår ut innen fristen i morgen, bare spare på urinen i koppen noen ekstra minutter? :-)

Åh.. Dette er så gøy. Kan du ikke ta en billigstrimmel først og så ta digital på samme morgenurin om billigstrimmelen slår ut innen fristen i morgen, bare spare på urinen i koppen noen ekstra minutter? :)

Høres ut som en plan :-) Åååå...det er så lenge til i morgen. Den tredje testen på bildet (fra dagen i dag) kom før det hadde gått 5min. :-)

Juni er fin måned :) Finner ikke noe dato på FF. Hvor står det? Har gratisversjonen. Har du tatt test enda da?

Kanskje det ikke står på gratisversjonen. Jeg kjøpte 90 dagers medlemskap likesågodt :) Jeg har ikke tatt noe test enda, for jeg har som sagt ikke hatt trua ;) Men med innleggene som kom i går, og utviklinga i dag - så må jeg si at håpet mitt vokser :) Men prøver å overbevise meg selv om at sannsynligheten er veldig liten, siden det ble så lite sengekos. Har igjen ett par billigstrimler, så om tempen holder seg høy utover uka, så kanskje jeg skal svi av en på torsdag eller fredag :)

Hvordan var tempen din da du ble gravid og spottet? Min har jo hakket noe fryktelig og er nå under cover line. Bare lurer på om spottinga kan bety at jeg mangler progesteron?! Jeg tempet ikke forrige gang jeg ble gravid, men på den tiden spottet jeg heller ikke før mens. Da jeg ble gravid hadde jeg en festeblødning, men aner ikke når EL da var tidsmessig i forhold til blødningen. Hmmmm....i og med at tempen har stupt, har jeg liksom ikke det store håpet.

Jeg tempen ikke den gangen, dessverre!
Men så bilde av testene du har tatt. Kan ikke tro annet enn at du er gravid;-) Gleder meg til å se neste test. Jeg hadde forresten aldri klart å vente med digital..en gang testoman, alltid testoman;)

Dette er så spennende Nocturne82 og prikkeline!! :-D :-D

Tempen min var relativt høy i dag og, men det føles litt juks å ikke discarde den siden den både ble tatt tre kvarter seinere enn normalt _og_ jeg har vage minner av å ha gått en tur på do på morrakvisten. Spottinga er som i går. Puppene er kjempeømme, men det var dem forrige måned også, uten at det var gått for noen ting.
chartgraph_module-2.png

Dette er så spennende Nocturne82 og prikkeline!! :-D :-D

Tempen min var relativt høy i dag og, men det føles litt juks å ikke discarde den siden den både ble tatt tre kvarter seinere enn normalt _og_ jeg har vage minner av å ha gått en tur på do på morrakvisten. Spottinga er som i går. Puppene er kjempeømme, men det var dem forrige måned også, uten at det var gått for noen ting.
Vis vedlegget 32277
...også må jeg ikke glømme at jeg har juksefjerna et par målinger for i det hele tatt å få el-krysset. Tvilsomt tvilsomt det her ;-)

...også må jeg ikke glømme at jeg har juksefjerna et par målinger for i det hele tatt å få el-krysset. Tvilsomt tvilsomt det her ;-)
Hehe, kjenner til det! Vi VIL jo så gjerne :) Prøver å forberede meg på at tempen kan være lav i morra jeg, sånn at ikke skuffelsen skal bli så stor liksom.. Haha! Er ingen god pokerspiller jeg altså :P

jeg hadde forøvrig knallpositiv EL-test i dag også, 5 dpo...

Jada, det funker visst ikke helt for meg det der, nei.

Får inderlig håpe at du ER dpo Sara!
Lykke til i morgen tidlig Nocturne82!
Gruer meg nesten til å tempe i morgen, for har ikke lyst å bli skuffa..
God natt :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Lykke til med tempen du og Prikkeline!! Håper du er dpo Sara! Krokus: når tester du?

Jeg har blitt litt redd i kveld. Tenk om blødningen tar seg opp og dette bare er forbigående... Har SÅ lyst til at det skal klaffe! Hadde jo blødning forrige graviditet, men husker ikke hvor mye og hvor lenge. Tok en billigtest til på kveldsurin. Ca samme utslag som før idag.... Gruer meg til i morgen...

Æsj. Ble skuffa ja. Dropp i temp i dag også.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Lykke til med tempen du og Prikkeline!! Håper du er dpo Sara! Krokus: når tester du?

Jeg har blitt litt redd i kveld. Tenk om blødningen tar seg opp og dette bare er forbigående... Har SÅ lyst til at det skal klaffe! Hadde jo blødning forrige graviditet, men husker ikke hvor mye og hvor lenge. Tok en billigtest til på kveldsurin. Ca samme utslag som før idag.... Gruer meg til i morgen...

Har det skjedd noe nytt hos deg? Testet?

Her er dagens test :) Blør også mindre enn i går :) Metallsmak i munnen i dag.

Da er det bare å legge inn positiv test i FF, for du er gravid!!! Jippi! :D Gratulerer!

Back
Topp