Vi som temper. NY!

Ja, dvs den spurte jo da, men fikk en beskjed om at den ville bli flyttet pga dagens temp.

Oj, men du har jo kanskje hatt festedipp og festeblødning du da? Kanskje du bare skal være "sunn" for å ta vare på mammakroppen, og ikke for å få festet spiren da!!! ;) Så gøy! Du må holde oss oppdatert på testene og gjerne med bilder etter hvert.

Nå drar tr sin vei, så jeg skal begynne å tempe igjen i morgen. Planen min er at tante rød kan pakke kofferten sin, for hun trenger ikke å komme tilbake med det første! :p

Nå drar tr sin vei, så jeg skal begynne å tempe igjen i morgen. Planen min er at tante rød kan pakke kofferten sin, for hun trenger ikke å komme tilbake med det første! :p

Enig! Jeg sa klart i fra sist gang hun dro, at NÅ blir det LEENGE til vi sees igjen ;)

Så flyktige grafer som er ute å går, menj eg liker Sara sin og prikkeline jeg krysser virkelig fingrene for deg nå...

Selv har jeg hodet fullt av alt mulig rart nå så jeg har ikke karra meg til å kjøpe nytt termometer.. (gjøre snart).

Satt å så på kalenderen i går og innså at om det klaffer denne perioden så får jeg (trolig) barn født i samme mnd.
Merkelig nok så var jeg gravid på denne tiden for 6 år siden, men mistet, men ble jo gravid igjen bare 4 dager etter at jeg sluttet å blø. Men det betyr jo at syklusen min er tilbake til akkurat samme tid som før jeg ble gravid. Kanskje det finnes en biologisk klokke likevel? haha.

Takk Quorra :) Dere gjør vel kanskje som Madde - og blir gravid på bryllupsnatta ;)

Oj, men du har jo kanskje hatt festedipp og festeblødning du da? Kanskje du bare skal være "sunn" for å ta vare på mammakroppen, og ikke for å få festet spiren da!!! ;) Så gøy! Du må holde oss oppdatert på testene og gjerne med bilder etter hvert.

Jeg har prøvd å ringe kjæresten. Litt redd for å ta bilde av testene, da telefonen min automatisk synkroniserer med en dropbox som besteforeldre har tilgang til. Skulle tatt seg ut om det kom opp en G-test med skyggestrek, og jeg sendte falske forhåpninger til alle sammen. Har det sånn pga vi deler bilder av gutten vår :-) Tar sjelden bilde av noe annet.

Kommer bilder så snart jeg tørr ta dem...hihi....litt utålmodig idag.... Ømme pupper også, men det kan jo være tegn på alt mulig :-) Jeg hadde festeblødning forrige svangerskap. Tempet ikke ta, så vet ikke hvordan grafen var.

Nr 1: tatt på dagen i går. Streken ble oppdaget først etter testen hadde ligget over tida.
Nr 2: tatt på morgenen idag. Streken kom etter tidsfrist
Nr 3: Tatt på dagen idag. Streken kom innen frist

Det er jo litt sånne skyggestreker, og jeg vet ikke om jeg ser farge eller ikke. Har aldri fått streker etter tidsfrist før. Har alltid spart på testene. Har ikke sett en strek av noe slag siden sist jeg ble gravid.

Hva tror dere? Er litt redd for å håpe for mye her. Er enten 7 eller 10dpo. Har hatt en liten blødning som ikke har tatt seg opp. Hadde festeblødning forrige svangerskap.

Vedlegg

• IMG_20130923_111852.jpg
    IMG_20130923_111852.jpg
    778,7 KB · Visninger: 52
Nå tenker jeg at slike grafer som flyr opp og ned er veldig positivt - haha :P

Nr 1: tatt på dagen i går. Streken ble oppdaget først etter testen hadde ligget over tida.
Nr 2: tatt på morgenen idag. Streken kom etter tidsfrist
Nr 3: Tatt på dagen idag. Streken kom innen frist

Det er jo litt sånne skyggestreker, og jeg vet ikke om jeg ser farge eller ikke. Har aldri fått streker etter tidsfrist før. Har alltid spart på testene. Har ikke sett en strek av noe slag siden sist jeg ble gravid.

Hva tror dere? Er litt redd for å håpe for mye her. Er enten 7 eller 10dpo. Har hatt en liten blødning som ikke har tatt seg opp. Hadde festeblødning forrige svangerskap.

Jeg ser streker! :D Synes det ser ut som noe mer lovende enn skyggestreker. Hvisker et lite gratulerer jeg.

Når ville dere tatt digital?

Hmmm. Basert på grafen din tipper jeg at du er 10 dpo. Jeg tror ikke jeg hadde klart å vente lenger enn til i morgen tidlig.. :P

Hmmm. Basert på grafen din tipper jeg at du er 10 dpo. Jeg tror ikke jeg hadde klart å vente lenger enn til i morgen tidlig.. :p

Spørs vel om tålmodigheten rekker noe lengre uansett...hihi

Tror egentlig jeg er 10dpo jeg og, pga jeg hadde veldige EL-smerter da. Noen som vet hvordan regner jeg evt termin da, jeg som har ustabil lengde på syklus? Huff...synes det er skummelt å bare tenke på at dette kan stemme.....det er litt uvirkelig.

Skjønner godt at det er både uvirkelig og skremmende og fantastisk på en gang :) Hvis du regner ut fra unnfangelse på lørdagen - så blir termin 9. juni i følge babyverdens kalkulator :D Det hadde vært noe det!
FF sier også en dato - har du sett hva det står der? Hos meg står det 8. juni hvis det klaffer. Drømme!

Back
Topp