Flyttet ff krysset automatisk etter dagens temp? Blir spennende å følge med på testene dine utover - krysser fingrene for at de blir rosa og sterke
Ja, dvs den spurte jo da, men fikk en beskjed om at den ville bli flyttet pga dagens temp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flyttet ff krysset automatisk etter dagens temp? Blir spennende å følge med på testene dine utover - krysser fingrene for at de blir rosa og sterke
Ja, dvs den spurte jo da, men fikk en beskjed om at den ville bli flyttet pga dagens temp.
Nå drar tr sin vei, så jeg skal begynne å tempe igjen i morgen. Planen min er at tante rød kan pakke kofferten sin, for hun trenger ikke å komme tilbake med det første!
Oj, men du har jo kanskje hatt festedipp og festeblødning du da? Kanskje du bare skal være "sunn" for å ta vare på mammakroppen, og ikke for å få festet spiren da!!! Så gøy! Du må holde oss oppdatert på testene og gjerne med bilder etter hvert.
Nå tenker jeg at slike grafer som flyr opp og ned er veldig positivt - haha
Nr 1: tatt på dagen i går. Streken ble oppdaget først etter testen hadde ligget over tida.
Nr 2: tatt på morgenen idag. Streken kom etter tidsfrist
Nr 3: Tatt på dagen idag. Streken kom innen frist
Det er jo litt sånne skyggestreker, og jeg vet ikke om jeg ser farge eller ikke. Har aldri fått streker etter tidsfrist før. Har alltid spart på testene. Har ikke sett en strek av noe slag siden sist jeg ble gravid.
Hva tror dere? Er litt redd for å håpe for mye her. Er enten 7 eller 10dpo. Har hatt en liten blødning som ikke har tatt seg opp. Hadde festeblødning forrige svangerskap.
Ville ventet noen dager med digital
Når ville dere tatt digital?
Hmmm. Basert på grafen din tipper jeg at du er 10 dpo. Jeg tror ikke jeg hadde klart å vente lenger enn til i morgen tidlig..