Vi som temper. NY!

Tenkte bare å si at du kan ta bort min graf. Jeg har uansett prøvepause pga Primolut, og skal i gang med Pergo etterpå. Så da skal jeg til ul for å sjekke folikler og får medisin for at egget skal løsne... Så temping vil ikke være aktuelt på maange måneder... Forhåpentligvis aldri... :P
Fint du sier i fra . Da skal jeg ta den bort . Blir spennende tid fremover for deg nå. Skal heie fram ei lita spire til deg :D

Hei, jeg tror jeg hiver meg med her :)
Vi har lyst på et barn til og begynner prøvingen nå. Gøy med flere charts enn mitt eget å følge med på :)
Jeg er en litt jukse-temper da, for jeg har bare vanlig digitaltermometer med én desimal, og måler i munnen om morgenen. Men det funket fint sist gang, så jeg prøver det igjen.

Se på den rare tempen! Hva tenker dere om disse rare hoppene?! Tirsdag fikk jeg feber senere på dagen, men frisk idag, så derfor satte jeg inn tirsdags temp igjen. Det hopper jo veldig. Men jeg hadde fryktelige EL smerter der krysset er plassert. Har ikke testet med EL-tester/tafset på tapp. Slim var veldig vanskelig å sjekke i perioden det er markert EL pga mye sex. Det er utflod nå og, men ikke strekkbart....mer lotionaktig eller noe....

Min temp har også spretti opp og ned på den måten de siste par ukene. Neimen om jeg veit hva det skyldes, men ønsketenker en blanding av litt sykdom og kalde netter. Fjernet noen av målingene for å tvinge ff til å tegne et kryss for eggløsning.
chartgraph_module.png

Min temp har også spretti opp og ned på den måten de siste par ukene. Neimen om jeg veit hva det skyldes, men ønsketenker en blanding av litt sykdom og kalde netter. Fjernet noen av målingene for å tvinge ff til å tegne et kryss for eggløsning.
Vis vedlegget 31932

Ja, kanskje det har med kalde netter å gjøre. Jeg har ofte litt mer på meg når jeg sover da. Jeg fikk krysset før de siste snåle hoppene. Synes spesielt fredag og idag er rare sammenlignet med hverandre. Jeg var frisk på begge disse. Jaja,....de er jo over cover line begge to. Føler du at krysset ditt stemmer?

Kaldt termometer, har du fjernet den muligheten? Kalde netter gir den utfordringen.

Ja, kanskje det har med kalde netter å gjøre. Jeg har ofte litt mer på meg når jeg sover da. Jeg fikk krysset før de siste snåle hoppene. Synes spesielt fredag og idag er rare sammenlignet med hverandre. Jeg var frisk på begge disse. Jaja,....de er jo over cover line begge to. Føler du at krysset ditt stemmer?

De var rare, ja.
Jeg ville egentlig trodd krysset mitt skulle være et par dager seinere. De siste nettene har jeg hatt vinduet igjen, og målingene har vært mer stabile (foruten en på langt over 37 som jeg fjerna). Rare greier. Jeg har også bytta batteri i termometeret for ei ukes tid siden. Blir vel neppe noen suksess denne måneden, gubben har vært mye bortreist og annet, men skulle liksom bruke de neste månedene til å få oversikt over el, da. :confused004

Er sannelig ikke helt sikker på denne angitte EL'en altså. Antar egentlig den hører til et par dager senere, men det får jeg ikke FF til å se den. Det synes jeg egentlig er litt rart, men det er nå så.

Vi får se hva dagene som kommer bringer.

Flere som er usikker på grafen her altså - her ser det jo ut som om tanta kommer - over en uke før tida. Skikkelig dårlig trend på tempen...

...med mindre den spretter skyhøyt i morra da selvsagt :P

Her er det tempnedgang i dag :confused013Men jeg har også fått en skyggestrek før tidsfrist på G-test. Klarer ikke se noe farge på den da, og spørs om den kommer fram på noe bilde... Vi får se. Irriterende å være under cover line idag....

Min temp er uvanlig høy nå før el.
Jeg er jo ofte veldig varm når jeg våkner da, så det er vel derfor.
Blir bedre med mindre fjelltopp temp utover uken tenker jeg når jeg temper til riktig tid siden jeg skal på jobb :)

Nå kom det litt blodig utflod.... Er på syklusdag 28 og 9dpo. Hvor lang må en lutealfase være for ikke å være defekt? Regnes lengden på den frem til man begynner å spotte, eller til det blør skikkelig? Tidligere begynte jeg alltid å blø skikkelig med en gang jeg fikk TR. De siste gangene har jeg spottet i flere dager før....hmmm....

Nå kom det litt blodig utflod.... Er på syklusdag 28 og 9dpo. Hvor lang må en lutealfase være for ikke å være defekt? Regnes lengden på den frem til man begynner å spotte, eller til det blør skikkelig? Tidligere begynte jeg alltid å blø skikkelig med en gang jeg fikk TR. De siste gangene har jeg spottet i flere dager før....hmmm....

Er det ikke.over 10 dager da tro?
Første mensdag er dagen med blødning, ikke spotting. Jeg spotter en del før mensen kommer igang. Noen ganger lite, andre ganger mye. Da jeg ble gravid med nr 2 så startet jeg å spotte 3-4 dager etter el, og da var det mye hver dag.

Er det ikke.over 10 dager da tro?
Første mensdag er dagen med blødning, ikke spotting. Jeg spotter en del før mensen kommer igang. Noen ganger lite, andre ganger mye. Da jeg ble gravid med nr 2 så startet jeg å spotte 3-4 dager etter el, og da var det mye hver dag.

Hvordan var tempen din da du ble gravid og spottet? Min har jo hakket noe fryktelig og er nå under cover line. Bare lurer på om spottinga kan bety at jeg mangler progesteron?! Jeg tempet ikke forrige gang jeg ble gravid, men på den tiden spottet jeg heller ikke før mens. Da jeg ble gravid hadde jeg en festeblødning, men aner ikke når EL da var tidsmessig i forhold til blødningen. Hmmmm....i og med at tempen har stupt, har jeg liksom ikke det store håpet.

Back
Topp