Vi som temper. NY!

Jeg smaker heller ikke termometeret:)

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Tror kanskje jeg bør investere i et nytt termometer, for jeg inbiller meg liksom at det ikke skal smake noe av det. Får meg til å tro at jeg får i meg metaller jeg ikke skal :P

jeg fristes nesten til å legge meg jeg nå

Bare så klokka snart skal bli seks i morgen så jeg kan få se hvordan tempen min da er.

Og så den kan bli 11 så jeg kan se om jeg DA klarer å få en negativ test?

Men å legge meg nå er litt håpløst, jeg skulle jo hatt med meg mannen siden jeg tok tidenes sterkeste positive el-test i dag. Og han sitter og jobber, og ser en fotballkamp som bare har vart en halvtime...

haha mannfolk... Jeg hadde glatt ropt "NAKEN DAME I SENGA" og forventet at han kom løpende. *ler*

Lykke til ;)

Jeg har varslet at jeg er trøtt, og spurt hvor lenge han skal sitte.

Han skal jobbe seg "ferdig nok til på kunne fullføre i morgen tidlig", hvilket vil si lenger enn forballkampen.

Jeg er trøtt jeg vil legge meg. Bare å gå det. Ville jo ha med meg deg. Ja, men jeg kan komme ned og ligge der en stund før jeg går opp igjen.

Javel, så blir det sånn da.
ikke sovne i armkroken, nei. Neinei. Da så.

(Jeg nyyyyyyyyyter det å sove i armkroken. Hver natt jeg får lov. Det er ikke sååå lenge siden vi sluttet å ha barn i senga (yngste flyttet inn på rommet til broren for et års tid siden, men det er ganske nylig at de stort sett sluttet å komme inn til oss, hun kom gjerne omtrent når vi la oss...) og jeg vet jo at om vi lykkes med en baby til, så er det først noen mnd hvor det ikke er aktuelt å ligge i armkroken fordi jeg ikke kan ligge på ryggen, og deretter et år eller to med baby i midten. Vi samsover. Jeg liker det, absolutt. Men det er stas å enn så lenge ha armkroken til min kjære igjen.)

Jeg har alltid ville kunne å sovne i armene på mannen men jeg klarer det rett å slett ikke, jeg ligger i armkroken maks 10 min før jeg snur meg for å sove :p

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Det er faktisk først nå jeg klarer det igjen.

Jeg gjorde det "alltid" før, som i før vi fikk barn.

så ble jeg vant til å ligge for meg selv som gravid, som ammende, med baby i senga og hele den greia der, og vil for tiden helst sove på magen (Ja, for DET er jo svært forenelig med svangerskap ja.... det varer sånn en måned, max, så er puppene for ømme til å ligge på magen, og når det går over er magen for stor, og etter fødselen er puppene definitivt ikke skapt for å sove på...)

Men, nå klarer jeg det igjen, og det er jo bare det beste!

Men jeg våkner for meg selv de fleste dagene, så har vi snudd oss hver vår vei. Da legger jeg meg på mange og sove lykkelig videre sånn også.

Jeg har alltid ville kunne å sovne i armene på mannen men jeg klarer det rett å slett ikke, jeg ligger i armkroken maks 10 min før jeg snur meg for å sove :p

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Samme her.. *ler* Menneh... haha nå blir jeg litt flau og jeg føler at det jeg vil dele med dere nå er litt i overkant privat, men shit la gå.. vi sovner faktisk hand i hand. Hver kveld og det har vi gjort siden en av de første gangene vi sov i samme seng. :smiley-ashamed005

Fyren ble jo informert om temp i morges. Og antar at jeg har hatt el, så da er det for sent.

God natt.

Javel.

Jeg er jo enig, det er tørt, tappen er hard, tempen steg.

Samme her.. *ler* Menneh... haha nå blir jeg litt flau og jeg føler at det jeg vil dele med dere nå er litt i overkant privat, men shit la gå.. vi sovner faktisk hand i hand. Hver kveld og det har vi gjort siden en av de første gangene vi sov i samme seng. :smiley-ashamed005
Synes det høres kosli ut jeg :)

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Da er jeg på beina igjen etter nok en sykdomsrunde. Fortsatt svimmel, men ellers bra. Det endte med at jeg fjernet tirsdagens høye temp. Det kan ha vært pga begynnende feber (ble skikkelig sjuk seinere på dagen) og den skilte seg veldig ut. Bare 7dpo, men dumme meg tok selvsagt en G-test likevel idag. Negativ gitt....rart det der....

Jeg orker ikke å sove inntil mannen, blir såååå varm, men jeg har beina inntil hans :-)

Tror jeg har EL i dag, eller løpet av dagen. Kjennes sånn ut :p :)

Bare så dere vet det :p

Min siste test, den i dag :)
Hva tror dere? :)
6d7i.jpg

(slenger inn her også, selvom jeg har lagt den ut på IKM 39 :) )

Jeg har ikke brukt de strimlene selv, men synes den ser positiv ut! Kos dere :D ;)

Det er jo "fredda'n" idag ;)

Haha... Helt sant, men problemet er at han ikke er klar. :( Men jeg er jo klar :P
Måtte bare teste denne mnd med tanke på at jeg hadde EL på dag 20 i en syklus på 24 dager :confused: :P Nysgjerrigheten ruler :P
Blir den eneste mnd tenker jeg :)

Bare å krysse fingrene for at han plutselig er klar :P :D Han vil, men jeg vet ikke jeg. Han finner på så mye annet. :(

Back
Topp