Vi som temper. NY!

Haha... Helt sant, men problemet er at han ikke er klar. :( Men jeg er jo klar :p
Måtte bare teste denne mnd med tanke på at jeg hadde EL på dag 20 i en syklus på 24 dager :confused: :p Nysgjerrigheten ruler :p
Blir den eneste mnd tenker jeg :)

Bare å krysse fingrene for at han plutselig er klar :p :D Han vil, men jeg vet ikke jeg. Han finner på så mye annet. :(
Da krysser jeg fingrene for at han likevel blir med på sengekos - det er jo ikke akkurat sikkert den sitter på første forsøk da! Men det er klart - det KAN jo skje :D :P Lykke til!

Da krysser jeg fingrene for at han likevel blir med på sengekos - det er jo ikke akkurat sikkert den sitter på første forsøk da! Men det er klart - det KAN jo skje :D :p Lykke til!

Er det jeg tenker også. Spesielt nå :P Men vi får nå se. Han blir nok med på sengekos, men ikke slik jeg vil ha det :D :P haha...

Jo takk... Kryss masse :D :P :)

Tempen gikk ned med 0,5 idag. 8 dpo. Festedipp? Måler alltid i baken, før jeg står opp, til samme kl.slett ca. Verker i magen.

------------------------------------------------------

IKM uke 39/PP2
Har en gutt født juli '12.

Kan være det! Egget fester seg i tiden 7-10 dpo, så det kan jo stemme bra :) Spennende!

:o

IKM uke 39/PP2

Jeg får ikke ff til å være enig i at jeg er 3 dpo, selv om jeg fjerner alle disse el testene.

Jeg leste i går at maaaaange positive tester kan opptre ved pco fordi man da har forhøyet nivå av lh. Jeg har pco.

Men likevel så den ikke temphoppet mitt? Så jeg byttet til research-tolkeren, og den sier 5 dpo? Jeg mener tre, basert på den tørre følelsen som kom inni der, og tappen som lukket seg, og synes tempen steg der ?

Det kan jo være en forklaring det du har lest. Nå blir det uansett spennende å følge med på temp fremover! Håper du har hatt el :) Om du er 3 el 5 dpo - det er nok innsats uansett :)

Jada, 3 eller 5 er ok uansett, bare håper det har vært.

Det skjønner jeg godt. Kroppen min er så rar nå, spotter på 3 dagen. Det har aldri skjedd så tidlig før. Så lurer nesten på om tanta har tenkt å komme.. Ville blitt tidenes korteste syklus for min del. Har alltid hatt en 27 dagers syklus, aldri noe tull. Ikke før nå i alle fall.

Tempen gikk ned med 0,5 idag. 8 dpo. Festedipp? Måler alltid i baken, før jeg står opp, til samme kl.slett ca. Verker i magen.

IKM uke 39/PP2

Temp gikk opp igjen idag! ...men får vente å se på hele kurven kanskje....

IKM uke 39/PP2

Se på den rare tempen! Hva tenker dere om disse rare hoppene?! Tirsdag fikk jeg feber senere på dagen, men frisk idag, så derfor satte jeg inn tirsdags temp igjen. Det hopper jo veldig. Men jeg hadde fryktelige EL smerter der krysset er plassert. Har ikke testet med EL-tester/tafset på tapp. Slim var veldig vanskelig å sjekke i perioden det er markert EL pga mye sex. Det er utflod nå og, men ikke strekkbart....mer lotionaktig eller noe....

Yes da. Da var mannen syk og ligger rett ut :( jeg har el i helga og har absolutt ikke lyst til å vente noe lenger. Men da ble det sånn uansett. Dritt altså. Håper han orker senere i dag:p

Yes da. Da var mannen syk og ligger rett ut :( jeg har el i helga og har absolutt ikke lyst til å vente noe lenger. Men da ble det sånn uansett. Dritt altså. Håper han orker senere i dag:p
Dårlig timing :( Håper han blir fort frisk og klar!

Tenkte bare å si at du kan ta bort min graf. Jeg har uansett prøvepause pga Primolut, og skal i gang med Pergo etterpå. Så da skal jeg til ul for å sjekke folikler og får medisin for at egget skal løsne... Så temping vil ikke være aktuelt på maange måneder... Forhåpentligvis aldri... :P

Dårlig timing ja. Men pleier for det meste å være noe som går galt hver gang :p
Hvis det er slik at han egentlig vil, men får kalde føtter når du ha el - kanskje la være å si fra når el er? Merker litt på sambo også at han blir litt mindre tent hvis det er mye stress rundt el-sex. Og jeg maser en del rundt det altså..

Temp gikk opp igjen idag! ...men får vente å se på hele kurven kanskje....

IKM uke 39/PP2
Spennende de neste 3-4 dagene da!

Hvis det er slik at han egentlig vil, men får kalde føtter når du ha el - kanskje la være å si fra når el er? Merker litt på sambo også at han blir litt mindre tent hvis det er mye stress rundt el-sex. Og jeg maser en del rundt det altså..
Slutta å mase av erfaring for lenge siden

Back
Topp