Nocturne: forresten, spennende med skyggestrek da!! Satser på farge i den i morgen
Ja, men er liksom ikke helt positiv nå. Jeg så noe, men er usikker på om det bare er et merke i testen eller noe. Også har jo tempen stupt....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nocturne: forresten, spennende med skyggestrek da!! Satser på farge i den i morgen
Det hadde vært noe, men kan ikke skjønne at det skulle være mulig. Jeg tror ikke jeg hadde el før mandag, selv om ff sier søndag. Men det er jo lov å håpeFestedipp kanskje?
Hehe, ja - er jo det! Men har jo falt over to dager nå, kombinert med spotting i 3 dager... Har ingen god følelse. Men om tempen spretter markant opp i morgen, så kanskje jeg får et lite håp. Men føler meg "kald" i kroppen. Sitter med pleddet rundt meg i sofaen og en stor kopp te.Du er jo over cover line iallfall Krysser fingrene!
Oj! Dette likte jeg å leseEr det ikke.over 10 dager da tro?
Første mensdag er dagen med blødning, ikke spotting. Jeg spotter en del før mensen kommer igang. Noen ganger lite, andre ganger mye. Da jeg ble gravid med nr 2 så startet jeg å spotte 3-4 dager etter el, og da var det mye hver dag.
Oi, kjempespennende!!Oj! Dette likte jeg å lese
Ja, ikke sant Har du testet? Du er jo nokså langt på dpo. Krysser fingrene for oss begge to Tror jeg legger meg snart, er så spent på tempen i morgen tidlig. Men har som sagt ingen god magefølelse.Oi, kjempespennende!!
Jeg har ikke testa. Da jeg ble gravid med mitt første barn ble ikke testen positiv (innen tidsfristen) før 18 dager etter el og tjue etter siste sengeaktivitet, så jeg regner med at den vil være negativ nå uansett. Også tror jeg ff har satt el litt tidlig, og jeg har ingen god magefølelse jeg heller. Men krysser finga jeg også, og skal ellers drikke en baron de ley en av dageneJa, ikke sant Har du testet? Du er jo nokså langt på dpo. Krysser fingrene for oss begge to Tror jeg legger meg snart, er så spent på tempen i morgen. Men har som sagt ingen god magefølelse.
Det er iallfall en god vinJeg har ikke testa. Da jeg ble gravid med mitt første barn ble ikke testen positiv (innen tidsfristen) før 18 dager etter el og tjue etter siste sengeaktivitet, så jeg regner med at den vil være negativ nå uansett. Også tror jeg ff har satt el litt tidlig, og jeg har ingen god magefølelse jeg heller. Men krysser finga jeg også, og skal ellers drikke en baron de ley en av dagene
Men det ser ikke ut på grafen din som du har hatt el? Synes det har vært mange tilfeller av grafer som har vært vanskelige å tyde i det siste :/ SKulle jo tro det kom et temphopp på deg snart :/Ikke temp hopp i dag :S el må ha vært. Er jo like tørt som Sahara her :/
Jeg vet. Men el slimet er plutselig tilbake igjen :s og i går var det blanding av melk aktig og vått. Kanskje i morgen det er temp hopp da. Men helt greit om el ikke har vært enda. Så da har vi fortsatt en mulighet for å bli med i juni neste mnd blir det temping vaginalt.Men det ser ikke ut på grafen din som du har hatt el? Synes det har vært mange tilfeller av grafer som har vært vanskelige å tyde i det siste :/ SKulle jo tro det kom et temphopp på deg snart :/
I dag er jeg litt forvirret. I går begynte jeg å blø, og jeg tenkte TR, fordi jeg var 9dpo. Tok en G-test i går tidlig, som fikk en skyggestrek jeg ikke klarte å se noen farge på. Senere på dagen tok jeg enda en test, pga jeg tenkte "tenk hvis" mht skyggestreken. Det kom ikke noe på denne de første ti min, og jeg la den bort. Da jeg så på den igjen i går kveld, var det skyggestrek på den og (vanskelig å se farge), mye tydeligere enn på den første. Jeg har alltid spart på alle testene jeg har tatt, og jeg har ikke fått strek i det hele tatt, bortsett fra da jeg var gravid. Vet jo at man ikke bør se på dem etter tidsfrist.
Idag i og med at tempen gikk opp igjen, ville FF flytte EL tre dager senere. EL smertene hadde jeg på syklusdag 19, men det er jo fortsatt mulig det ikke slapp da?! Om jeg er 7dpo og ikke 10, gjør det det kanskje mer sannsynlig at det var festedipp/festeblødning i går. OG idag da jeg tok G-test på morgenen, kom det heller ikke noe først. Tok testen kl 08. Så på den etter ti min, men gikk så for å levere i barnehagen. Da jeg kom hjem igjen litt før ni var det en slags skyggestrek på den og, og den er rosa ut....blir litt redd for at jeg håper for mye her nå. Har aldri fått skyggestreker før, og nå kommer de på alle....sterkere og sterkere. Streken har fortsatt ikke dukket opp med en gang da, så vet ikke hva jeg skal tro. Kommer nok til å teste senere idag. Blødningen har ikke tatt seg opp...