Vi som temper. NY!

Jeg har ikke fått tempet på et par dager nå, ikke akkurat ideelt, men håper det ikke tuller til hele grafen... I morgen er det tilbake til jobb og hverdagen igjen, så da blir det litt enklere å få tempet. :p
I går hadde jeg skikkelig kramper i magen i flere timer, lignet veldig på menssmerter, og jeg hadde veldig strekkbart slim med blodspor i. Merkelige greier. :confused004 El-testen var langt fra positiv, så el er nok fortsatt noen dager unna...

Da venter jeg temp stigning i morgen. Da ble det ikke juni på oss . Får satse på juli.

Festedipp kanskje? ;)
Det hadde vært noe, men kan ikke skjønne at det skulle være mulig. Jeg tror ikke jeg hadde el før mandag, selv om ff sier søndag. Men det er jo lov å håpe :)

Du er jo over cover line iallfall :) Krysser fingrene!
Hehe, ja - er jo det! Men har jo falt over to dager nå, kombinert med spotting i 3 dager... Har ingen god følelse. Men om tempen spretter markant opp i morgen, så kanskje jeg får et lite håp. Men føler meg "kald" i kroppen. Sitter med pleddet rundt meg i sofaen og en stor kopp te.

Er det ikke.over 10 dager da tro?
Første mensdag er dagen med blødning, ikke spotting. Jeg spotter en del før mensen kommer igang. Noen ganger lite, andre ganger mye. Da jeg ble gravid med nr 2 så startet jeg å spotte 3-4 dager etter el, og da var det mye hver dag.
Oj! Dette likte jeg å lese ;)

Tempen min var høy i dag og, men jeg spotter og føler meg ekstremt lite gravid. Dette ligner veldig på forrige syklus. Vil være veldig overraska om ikke den neste syklusen starter i løpet av morgendagen. Pokkern, altså. Men da skal jeg gå å se meg ut en god vin som skal tømmes til helga!
chartgraph_module-1.png

Oi, kjempespennende!!
Ja, ikke sant :) Har du testet? Du er jo nokså langt på dpo. Krysser fingrene for oss begge to :) Tror jeg legger meg snart, er så spent på tempen i morgen tidlig. Men har som sagt ingen god magefølelse.

Ja, ikke sant :) Har du testet? Du er jo nokså langt på dpo. Krysser fingrene for oss begge to :) Tror jeg legger meg snart, er så spent på tempen i morgen. Men har som sagt ingen god magefølelse.
Jeg har ikke testa. Da jeg ble gravid med mitt første barn ble ikke testen positiv (innen tidsfristen) før 18 dager etter el og tjue etter siste sengeaktivitet, så jeg regner med at den vil være negativ nå uansett. Også tror jeg ff har satt el litt tidlig, og jeg har ingen god magefølelse jeg heller. Men krysser finga jeg også, og skal ellers drikke en baron de ley en av dagene :-)

spennende! lykke til dere som snart skal teste!
her ventes også tempstigning snart, så er det bare å håpe på det beste.

Jeg har ikke testa. Da jeg ble gravid med mitt første barn ble ikke testen positiv (innen tidsfristen) før 18 dager etter el og tjue etter siste sengeaktivitet, så jeg regner med at den vil være negativ nå uansett. Også tror jeg ff har satt el litt tidlig, og jeg har ingen god magefølelse jeg heller. Men krysser finga jeg også, og skal ellers drikke en baron de ley en av dagene :-)
Det er iallfall en god vin :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ikke temp hopp i dag :S el må ha vært. Er jo like tørt som Sahara her :/
Men det ser ikke ut på grafen din som du har hatt el? Synes det har vært mange tilfeller av grafer som har vært vanskelige å tyde i det siste :/ SKulle jo tro det kom et temphopp på deg snart :/

Tempen min kom seg opp igjen i dag :) Merkelig, jeg som hadde NULL tro på denne perioden - begynner nå likevel å fantasere om festedipp til tross for spotting i 4 dager her nå... Jammen ingen enkel mental øvelse denne prøvingen! Denne uka blir i alle fall veldig spennende :)

Men det ser ikke ut på grafen din som du har hatt el? Synes det har vært mange tilfeller av grafer som har vært vanskelige å tyde i det siste :/ SKulle jo tro det kom et temphopp på deg snart :/
Jeg vet. Men el slimet er plutselig tilbake igjen :s og i går var det blanding av melk aktig og vått. Kanskje i morgen det er temp hopp da. Men helt greit om el ikke har vært enda. Så da har vi fortsatt en mulighet for å bli med i juni :p neste mnd blir det temping vaginalt.

I dag er jeg litt forvirret. I går begynte jeg å blø, og jeg tenkte TR, fordi jeg var 9dpo. Tok en G-test i går tidlig, som fikk en skyggestrek jeg ikke klarte å se noen farge på. Senere på dagen tok jeg enda en test, pga jeg tenkte "tenk hvis" mht skyggestreken. Det kom ikke noe på denne de første ti min, og jeg la den bort. Da jeg så på den igjen i går kveld, var det skyggestrek på den og (vanskelig å se farge), mye tydeligere enn på den første. Jeg har alltid spart på alle testene jeg har tatt, og jeg har ikke fått strek i det hele tatt, bortsett fra da jeg var gravid. Vet jo at man ikke bør se på dem etter tidsfrist.

Idag i og med at tempen gikk opp igjen, ville FF flytte EL tre dager senere. EL smertene hadde jeg på syklusdag 19, men det er jo fortsatt mulig det ikke slapp da?! Om jeg er 7dpo og ikke 10, gjør det det kanskje mer sannsynlig at det var festedipp/festeblødning i går. OG idag da jeg tok G-test på morgenen, kom det heller ikke noe først. Tok testen kl 08. Så på den etter ti min, men gikk så for å levere i barnehagen. Da jeg kom hjem igjen litt før ni var det en slags skyggestrek på den og, og den er rosa ut....blir litt redd for at jeg håper for mye her nå. Har aldri fått skyggestreker før, og nå kommer de på alle....sterkere og sterkere. Streken har fortsatt ikke dukket opp med en gang da, så vet ikke hva jeg skal tro. Kommer nok til å teste senere idag. Blødningen har ikke tatt seg opp...

Tappen høy lukket og hard. Så el må ha vært. Og da må jeg ha målt med for kaldt termometer,eller hatt munnen åpen. Og jeg skjønner ikke noe av utflodet heller. Er kremet blanda med slim . Mest krem,eller melk aktig

I dag er jeg litt forvirret. I går begynte jeg å blø, og jeg tenkte TR, fordi jeg var 9dpo. Tok en G-test i går tidlig, som fikk en skyggestrek jeg ikke klarte å se noen farge på. Senere på dagen tok jeg enda en test, pga jeg tenkte "tenk hvis" mht skyggestreken. Det kom ikke noe på denne de første ti min, og jeg la den bort. Da jeg så på den igjen i går kveld, var det skyggestrek på den og (vanskelig å se farge), mye tydeligere enn på den første. Jeg har alltid spart på alle testene jeg har tatt, og jeg har ikke fått strek i det hele tatt, bortsett fra da jeg var gravid. Vet jo at man ikke bør se på dem etter tidsfrist.

Idag i og med at tempen gikk opp igjen, ville FF flytte EL tre dager senere. EL smertene hadde jeg på syklusdag 19, men det er jo fortsatt mulig det ikke slapp da?! Om jeg er 7dpo og ikke 10, gjør det det kanskje mer sannsynlig at det var festedipp/festeblødning i går. OG idag da jeg tok G-test på morgenen, kom det heller ikke noe først. Tok testen kl 08. Så på den etter ti min, men gikk så for å levere i barnehagen. Da jeg kom hjem igjen litt før ni var det en slags skyggestrek på den og, og den er rosa ut....blir litt redd for at jeg håper for mye her nå. Har aldri fått skyggestreker før, og nå kommer de på alle....sterkere og sterkere. Streken har fortsatt ikke dukket opp med en gang da, så vet ikke hva jeg skal tro. Kommer nok til å teste senere idag. Blødningen har ikke tatt seg opp...

Flyttet ff krysset automatisk etter dagens temp? Blir spennende å følge med på testene dine utover - krysser fingrene for at de blir rosa og sterke :)

Back
Topp