Vi som temper. NY!

Tempen min er rar synes jeg...
Vant med at den ligger rundt 36,18-36,30 ved mensen og nå er den på 36,58

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*
Ser du ligger på høy temp. Har du testet deg? Noen opplever menslignende blødning selv om de er gravide. Bare for sikkerhetsskyld..

Ser du ligger på høy temp. Har du testet deg? Noen opplever menslignende blødning selv om de er gravide. Bare for sikkerhetsskyld..
Testet igår å den var blenda:/

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Nå er det noe på gang her ja. I går hadde jeg små vondt i bekkenet da jeg gikk til bhg med A. Og utover dagen kvelden kjente jeg det i lysken. I dag murrer det og den velkjente stikkingen i eggstokken. Og jeg er så klar som et egg , hadde mannen vært her så hadde han ikke fått vært i fred et sekund :p
Men fått litt klarhet i hvorfor han vingler sånn også. Deprimert og angst :(

Nå er det noe på gang her ja. I går hadde jeg små vondt i bekkenet da jeg gikk til bhg med A. Og utover dagen kvelden kjente jeg det i lysken. I dag murrer det og den velkjente stikkingen i eggstokken. Og jeg er så klar som et egg , hadde mannen vært her så hadde han ikke fått vært i fred et sekund :p

Så spennende med murring! :-) Her er heldigvis formen bedre i dag, men har ikke tempet. Fortsetter tempingen fra og med i morgen. Teit å miste to målinger dpo.....men sånn er det nå...

Håper mannen din får skikkelig hjelp med depresjonen/angsten. Viktig å ta sånne ting på alvor med en gang og oppsøke hjelp.

Håper dere får støtte til mannen din, det er skummelt med den psykiske helsen. Det er tøft at han har sagt det høyt da, menn er jo oftere litt mer innesluttet om sånt enn kvinner.

Temphopp for deg snart nå da! :)

Håper det ordner seg Bina :)

Men i alle dager.. jeg spotter idag jeg. Hva er det for noe da? :/

Ja han får hjelp videre. Kan ikke la sånne ting skure og gå.
Er vel noen dager til temp hopp enda tror jeg. Men knasker disse urte pillene mine og de får fortgang i sakene ja. Men , blir vel prøve pause denne mnd og siden ting er som de er.

Ja han får hjelp videre. Kan ikke la sånne ting skure og gå.
Er vel noen dager til temp hopp enda tror jeg. Men knasker disse urte pillene mine og de får fortgang i sakene ja. Men , blir vel prøve pause denne mnd og siden ting er som de er.
Håper alt ordner seg for dere :)

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Men i alle dager.. jeg spotter idag jeg. Hva er det for noe da? :/

Festeblødning?

Men da måtte kanskje EL ha vært 2 dager tidligere enn krysset ditt og der har du ikke lagt inn aksjer. Hmm.. Eller så er det fordi eggløsning var litt senere og bare litt blod i forbindelse med eggløsning? Kan være så slimhinne også da, trenger ikke være noe spesiell grunn.

Damiana er "farlige" greier. Den øker sexlysten så til de grader. Har ikke vært borti maken. Slitsomt

Hatt hodepine i flere dager nå, aaarg! Dumme hodet!

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Festeblødning?

Men da måtte kanskje EL ha vært 2 dager tidligere enn krysset ditt og der har du ikke lagt inn aksjer. Hmm.. Eller så er det fordi eggløsning var litt senere og bare litt blod i forbindelse med eggløsning? Kan være så slimhinne også da, trenger ikke være noe spesiell grunn.

Nei, er garantert ikke festeblødning. Lurer på om syklusen min er utenom A4 denne gangen. Har dessverre ikke
trua :(

Nei, er garantert ikke festeblødning. Lurer på om syklusen min er utenom A4 denne gangen. Har dessverre ikke
trua :(

Jeg tenker du har hatt en liten blødning i forhold til EL jeg. Siden FF ikke er heeelt sikker på EL din. Ikke verre enn å ta en runde ekstra i senga i kveld :)

Jeg temper denne perioden. Hvordan er tempkurven etter EL hvis en er gravid? Og hvis ikke? Eller kan en ikke se slik på kurven?

------------------------------------------------------

IKM uke 39/PP2
Har en gutt født juli '12.

Back
Topp