Der kom tr...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Der kom tr...
Ser du ligger på høy temp. Har du testet deg? Noen opplever menslignende blødning selv om de er gravide. Bare for sikkerhetsskyld..Tempen min er rar synes jeg...
Vant med at den ligger rundt 36,18-36,30 ved mensen og nå er den på 36,58
*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*
Testet igår å den var blenda:/Ser du ligger på høy temp. Har du testet deg? Noen opplever menslignende blødning selv om de er gravide. Bare for sikkerhetsskyld..
Testet igår å den var blenda:/
*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*
Nope, bare varm å trøtt:/ føler meg ikke sykOg du er ikke småsyk eller noe med feber?
Nå er det noe på gang her ja. I går hadde jeg små vondt i bekkenet da jeg gikk til bhg med A. Og utover dagen kvelden kjente jeg det i lysken. I dag murrer det og den velkjente stikkingen i eggstokken. Og jeg er så klar som et egg , hadde mannen vært her så hadde han ikke fått vært i fred et sekund
Men fått litt klarhet i hvorfor han vingler sånn også. Deprimert og angst
Nå er det noe på gang her ja. I går hadde jeg små vondt i bekkenet da jeg gikk til bhg med A. Og utover dagen kvelden kjente jeg det i lysken. I dag murrer det og den velkjente stikkingen i eggstokken. Og jeg er så klar som et egg , hadde mannen vært her så hadde han ikke fått vært i fred et sekund
Men fått litt klarhet i hvorfor han vingler sånn også. Deprimert og angst
Håper alt ordner seg for dereJa han får hjelp videre. Kan ikke la sånne ting skure og gå.
Er vel noen dager til temp hopp enda tror jeg. Men knasker disse urte pillene mine og de får fortgang i sakene ja. Men , blir vel prøve pause denne mnd og siden ting er som de er.
Men i alle dager.. jeg spotter idag jeg. Hva er det for noe da? :/
Damiana er "farlige" greier. Den øker sexlysten så til de grader. Har ikke vært borti maken. Slitsomt
Festeblødning?
Men da måtte kanskje EL ha vært 2 dager tidligere enn krysset ditt og der har du ikke lagt inn aksjer. Hmm.. Eller så er det fordi eggløsning var litt senere og bare litt blod i forbindelse med eggløsning? Kan være så slimhinne også da, trenger ikke være noe spesiell grunn.
Nei, er garantert ikke festeblødning. Lurer på om syklusen min er utenom A4 denne gangen. Har dessverre ikke
trua