Tempen synker. Gadd ikke ta billigstrimmel i dag og. IKM i dag og menssmerter. Da får jeg heller svi av 1 i morgen om ikke tr dukker opp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tempen synker. Gadd ikke ta billigstrimmel i dag og. IKM i dag og menssmerter. Da får jeg heller svi av 1 i morgen om ikke tr dukker opp.
Æsj så dumt, lykkeliten. Her gadd jeg ikke tempe idag. Feber og verker over alt. Murer fortsatt i magen da
Feber gjør tempingen vanskelig ja, huff, god bedring. EL-murring? Litt vanskelig å vite om du har hatt EL når du har fått feber kanskje. Hmm.. Får du lagt inn aksjer da, eller er det kanskje ikke så interessant når du er syk nå. Det skal ikke være helt enkelt når man både skal leve livet OG lage barn samtidig.
Tror jeg hadde EL der krysset står på FF, da hadde jeg enorme stikkinger, sto helt dobbelt her. Nå føler jeg meg bare tung i livmor området... Orker ikke legge inn aksjer nå i og med at jeg tror jeg er dpo og vi begge er syke. Vi har begge hatt 3 sykdomsrunder på en måned, så noe utkjørt her
Ohh. Jamen det er jo bra timing da, mye bedre å være dpo. Da er jobben gjort. Krysser fingrene for at feberen gjør livmoren god og varm, slik at egget føler det er ekstra trygt og godt. Og ingen grunn til å legge inn mer aksjer da. Bare å bli frisk og få en frisk mammakropp.
Det hadde vært noe varm er kroppen iallfall, men får håpe inne sykdommen ødelegger for hele greia. 100% sikker på at jeg er dpo er jeg jo ikke, men mye tyder på det. Litt spennende med murring i livmoren. Hadde mye av det da jeg var gravid sist. På en måte mensmurring, men ikke vondt, bare verkende. Huff...man kjenner vel for godt etter
Gravidmurring høres bra ut.
Spennende Er vel sånn første gangen siden sist kanskje, ikke vet jeg, min ser jo også helt rar ut
Masse lykke til
Der kom tr...
Der kom tr...
NeeeeiDer kom tr...
Der kom tr...