Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenk, du og jeg drev samtidig å holdt oss til klokka 11 for å ta el test for et par uker siden.
Så er vi likevel så ulike steder i syklusen nå...
Ingen temphopp her i dag, ny el test om et par timer.
Neida, men greit å ha et litt realistisk bilde på at det var ny negativ billigstrimmel i dag (12 dpo) og IKM i morgen og tempdropp og tappen kjennes ut som den har kommet nedover. Hehe.. Så med så mange tegn på en gang og menssmerter i flere dager, kjenner jeg at jeg begynner å tenke på pp 4. Skal allikevel holde humøret oppe så lenge det ikke finnes antydning til blod.
Skjønner den så du ikke blir så lei degNeida, men greit å ha et litt realistisk bilde på at det var ny negativ billigstrimmel i dag (12 dpo) og IKM i morgen og tempdropp og tappen kjennes ut som den har kommet nedover. Hehe.. Så med så mange tegn på en gang og menssmerter i flere dager, kjenner jeg at jeg begynner å tenke på pp 4. Skal allikevel holde humøret oppe så lenge det ikke finnes antydning til blod.
Kanskje med alle de dårlige tegnene nå rett før Ikm, så kan du bli positivt overrasket om du er gravid! Håpet er ikke borte før tanta er kommet inn i stua
Skjønner den så du ikke blir så lei deg
*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*
Ja, det er veldig rart. Jeg skulle ønske du var på samme sted som meg, det må være ekstra slitsomt med såpass lange sykluser. På den annen side kan det jo hende du er så heldig å få både EL og full klaff nå, slik at om to uker vet du at du er gravid, mens jeg sannsynligvis må tisse på pinner kl. 11 igjen.
Håper temphoppet ditt kommer i morgen, kanskje du får positiv EL-test i dag og.
Tok ett siste mål nå, rett etter en varm dusj og rett i seng. Nå er tempen enda lavere. Ganske rart, for nå fryser jg ikke engang.
Men ofte når jeg er syk og tror jeg har feber så har jeg det jeg kaller "minus-feber" siden jeg ofte har veldig lav temperatur når jeg måler. Jaja.... Kanskje jeg bør snakke med en lege
Kl. 06.00: 36,29
Kl. 19.30: 36,13
Kl. 23.00: 35,87
Og der begynte tempen å synke. IKM i morgen.
Tror forresten jeg skal kjøpe slike billigstrimler og teste for eggløsning ved 11 tiden jeg også. Selv om jeg ikke FATTER hvordan jeg skal klare å holde meg så lenge uten å gå på do....
Hehe.. Du må bare tisse fra deg på morgenen og så ikke drikke så altfor mye til frokost. Da går det akkurat. Selv om jeg synes litt synd på Sara akkurat nå som må holde seg 45 min til. Arg. Det er litt slitsomt, men det er jo verdt det når du får fullgod oversikt. Forhåpentligvis kan man få positiv på en annen type test senere også. Kan jo se ut på din temp som om du har hatt EL nå da.
Den dip'en skyldes jo bare termometer med en desimal, ellers hadde du sett den litt opp og ned hele uka.
Og nei, tempen endres ikke så mye av at du snur deg. La den stå, se hva som skjer.
Ny postiv her i dag.
Den dip'en skyldes jo bare termometer med en desimal, ellers hadde du sett den litt opp og ned hele uka.
Og nei, tempen endres ikke så mye av at du snur deg. La den stå, se hva som skjer.
Ny postiv her i dag.
Jeg har samme temp nå som jeg hadde dagen før jeg fikk mensen, hva betyr det? Haha, går å innbiller meg at jeg kanskje er gravid fordi om jeg har mensen x)
*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*