Vi som temper. NY!

Tenk, du og jeg drev samtidig å holdt oss til klokka 11 for å ta el test for et par uker siden.

Så er vi likevel så ulike steder i syklusen nå...

Ingen temphopp her i dag, ny el test om et par timer.

Tenk, du og jeg drev samtidig å holdt oss til klokka 11 for å ta el test for et par uker siden.

Så er vi likevel så ulike steder i syklusen nå...

Ingen temphopp her i dag, ny el test om et par timer.

Ja, det er veldig rart. Jeg skulle ønske du var på samme sted som meg, det må være ekstra slitsomt med såpass lange sykluser. På den annen side kan det jo hende du er så heldig å få både EL og full klaff nå, slik at om to uker vet du at du er gravid, mens jeg sannsynligvis må tisse på pinner kl. 11 igjen. :p

Håper temphoppet ditt kommer i morgen, kanskje du får positiv EL-test i dag og.

Neida, men greit å ha et litt realistisk bilde på at det var ny negativ billigstrimmel i dag (12 dpo) og IKM i morgen og tempdropp og tappen kjennes ut som den har kommet nedover. Hehe.. Så med så mange tegn på en gang og menssmerter i flere dager, kjenner jeg at jeg begynner å tenke på pp 4. :) Skal allikevel holde humøret oppe så lenge det ikke finnes antydning til blod.

Kanskje med alle de dårlige tegnene nå rett før Ikm, så kan du bli positivt overrasket om du er gravid! :) Håpet er ikke borte før tanta er kommet inn i stua ;)

Neida, men greit å ha et litt realistisk bilde på at det var ny negativ billigstrimmel i dag (12 dpo) og IKM i morgen og tempdropp og tappen kjennes ut som den har kommet nedover. Hehe.. Så med så mange tegn på en gang og menssmerter i flere dager, kjenner jeg at jeg begynner å tenke på pp 4. :) Skal allikevel holde humøret oppe så lenge det ikke finnes antydning til blod.
Skjønner den så du ikke blir så lei deg :)

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Kanskje med alle de dårlige tegnene nå rett før Ikm, så kan du bli positivt overrasket om du er gravid! :) Håpet er ikke borte før tanta er kommet inn i stua ;)

Skjønner den så du ikke blir så lei deg :)

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Dere er veldige gode da! Fantastisk heiagjeng. Ja, det er bedre å tenke litt negativt nå, og så ta alle overraskelser med stor glede, enn å være altfor optimistisk og bli lei seg. Ønske er jo så stort. Jeg hadde jo som mål at vi skulle tømme tempe-tråden med masse positive tester og ingen prøvere igjen. :p Så da er det vel bare å krysse fingrene for oss alle sammen.

Og nå har jeg pakket meg inn i pledd og skal lage meg en kjempekopp med te, for nå er jeg så forkjølet og tett at jeg ikke kan dra på jobb. Så det er bra du går inn i mammarollen Bubbly. :p Jeg må nok ta godt vare på kroppen min nå så den kan bli en fin rugeplass for en bitteliten ert.

Ja, det er veldig rart. Jeg skulle ønske du var på samme sted som meg, det må være ekstra slitsomt med såpass lange sykluser. På den annen side kan det jo hende du er så heldig å få både EL og full klaff nå, slik at om to uker vet du at du er gravid, mens jeg sannsynligvis må tisse på pinner kl. 11 igjen. :p

Håper temphoppet ditt kommer i morgen, kanskje du får positiv EL-test i dag og.

Tiden får vise hva vi gjør om to uker, begge to.

En time til test for meg. Kjenner at jeg er spent. Og trengt, som vanlig...

Tok ett siste mål nå, rett etter en varm dusj og rett i seng. Nå er tempen enda lavere. Ganske rart, for nå fryser jg ikke engang.
Men ofte når jeg er syk og tror jeg har feber så har jeg det jeg kaller "minus-feber" siden jeg ofte har veldig lav temperatur når jeg måler. Jaja.... Kanskje jeg bør snakke med en lege ;)

Kl. 06.00: 36,29
Kl. 19.30: 36,13
Kl. 23.00: 35,87

Se der ja! Det ligner litt på temputviklingen min i løpet av dagen :) Tok tempen i går kveld for å sjekke, men ble overrasket av en høyere temp. Begynte å lure på om termometeret mitt rett og slett ikke er helt til å stole på. Nå i ettertid har det kommet en snikende tanke om at jeg kanskje hadde eggløsning i går - i tilfelle perfekt timing. I dag tidlig var tempen høyere enn på lenge 36,6. Vi får bare vente å se. Denne pp'en har jeg ikke så mye håp på uansett. Har flere motstridende symptomer, og monitoren har bare vist lav gjennom hele uka. I dag reiser sambo bort og blir borte ut uken. Så om eggløsning ikke har vært, har vi ikke noen flere muligheter til å ha sex.

Ble langt dette, men takk for at du testet for meg Bubbly :)

Tror forresten jeg skal kjøpe slike billigstrimler og teste for eggløsning ved 11 tiden jeg også. Selv om jeg ikke FATTER hvordan jeg skal klare å holde meg så lenge uten å gå på do....

Tror forresten jeg skal kjøpe slike billigstrimler og teste for eggløsning ved 11 tiden jeg også. Selv om jeg ikke FATTER hvordan jeg skal klare å holde meg så lenge uten å gå på do....

Hehe.. Du må bare tisse fra deg på morgenen og så ikke drikke så altfor mye til frokost. Da går det akkurat. Selv om jeg synes litt synd på Sara akkurat nå som må holde seg 45 min til. Arg. Det er litt slitsomt, men det er jo verdt det når du får fullgod oversikt. Forhåpentligvis kan man få positiv på en annen type test senere også. :) Kan jo se ut på din temp som om du har hatt EL nå da.

Hehe.. Du må bare tisse fra deg på morgenen og så ikke drikke så altfor mye til frokost. Da går det akkurat. Selv om jeg synes litt synd på Sara akkurat nå som må holde seg 45 min til. Arg. Det er litt slitsomt, men det er jo verdt det når du får fullgod oversikt. Forhåpentligvis kan man få positiv på en annen type test senere også. :) Kan jo se ut på din temp som om du har hatt EL nå da.

Ja, men jeg er avhengig av en stor kopp kaffe på morgenen og et stort glass vann.. Men må nok moderere meg der ser jeg. Hva gjør man ikke for å få til en liten spire?
Ser ut som jeg har hatt eggløsning, men NÅR er et mysterium. Har i bakhodet at helgen også viste 2 høye temp, men har bare registrert den laveste av de. Ønsker el var i går.

Håper alt går bra med EL-test Sara, og at tempedippen hopper opp igjen Lykkeliten!

Jeg skjønner meg ikke helt på grafen min idag. Da klokka ringte, fant jeg ikke termometeret før etter litt (måtte snu meg i senga). Den er jo superhøy. Ganske så sikker på at jeg har hatt EL altså, for hadde smerter i forbindelse med krysset som er markert. Burde jeg ta bort tempen idag eller la den stå? Går den så skyhøyt opp bare jeg snur meg i senga?!

Den dip'en skyldes jo bare termometer med en desimal, ellers hadde du sett den litt opp og ned hele uka.

Og nei, tempen endres ikke så mye av at du snur deg. La den stå, se hva som skjer.

Ny postiv her i dag.

Den dip'en skyldes jo bare termometer med en desimal, ellers hadde du sett den litt opp og ned hele uka.

Og nei, tempen endres ikke så mye av at du snur deg. La den stå, se hva som skjer.

Ny postiv her i dag.

Hihi.. Ja, jeg får håpe det er derfor, men jeg testet i går kveld og, siden det har vært denne diskusjonen her inne om kvelds og morgen temperatur. Og i går var den 37,2, så den hadde jo også gått ned 0,2 fra i forrigårs kveld. :p Jeg håper du har rett i at det egentlig bare er litt normal variajon. Spennende tempedag i morgen både for deg og meg nå. :D

Og Nocturne, jeg tror ikke det spiller noen rolle at vi beveger oss litt for å ta tempen, man sover jo faktisk ikke helt rolig. Skal jo rulle rundt og bevege seg i søvne også. :)

Ny postiv her i dag.

Så bra med positiv test! :-) Da skal jeg la den stå. Synes det er litt snålt med så høy temp. Blir spennende å se i morra! Må vel fortsette med aksjeinnleggingen jeg da, i tilfelle EL ikke har vært likevel.....hardt liv med så mye humping! :eek:

Lenge siden jeg har skrevet noe her, men inne og leser stort sett hver dag.

Nå er jeg DPO og skrullinga kan begynne. Har dog ikke noen særlig forhåpninger (men skrulling blir det likevel).

Jeg fikk el på dag 14 denne pp (vanligvis 12). Kjenner jeg ble stressa av å ikke få den som vanlig. Det må være utrolig frustrerende for dere med sen el!! Så jeg skal ikke klage. Kunne bare ønske at svømmerne til mannen var like perfekt som syklusen min :p Jaja, får krysse fingre for at en av de finner frem denne pp ;)

Ha en fin dag alle :D

Jeg har samme temp nå som jeg hadde dagen før jeg fikk mensen, hva betyr det? Haha, går å innbiller meg at jeg kanskje er gravid fordi om jeg har mensen x)

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Jeg har samme temp nå som jeg hadde dagen før jeg fikk mensen, hva betyr det? Haha, går å innbiller meg at jeg kanskje er gravid fordi om jeg har mensen x)

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Har du testet noe etter at du begynte å spotte? Du har bare ført inn spotting i FF så den har jo ikke byttet til ny syklus på deg? Kanskje du er gravid.

Back
Topp