Vi som temper. NY!

Har du testet noe etter at du begynte å spotte? Du har bare ført inn spotting i FF så den har jo ikke byttet til ny syklus på deg? Kanskje du er gravid.
Har nok mensen ja, bare jeg som leker meg litt med FF :p

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Har nok mensen ja, bare jeg som leker meg litt med FF :p

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Åja, ok. Men er jo faktisk noen som blør som vanlig mensen i svangerskapet også da. Hmm.. Du får jo følge litt med på tempen. :)

Jeg må nok ta en test i morgen bare for å være på den sikre siden :p utålmodig..

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Hehe.. Blitt testoman selv jeg, så jeg forstår deg godt. :)

Dyrt å være testoman :p før jeg fikk mensen nå så handlet jeg 2 docmorris, 2 A1, 2 RSFU og 1 digital...

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Hihi.. Jeg handler bare sånne billigstrimler. Var så fornøyd med å betale 135 kr (inkl. frakt) for 20 tester nå. :D

Hihi.. Jeg handler bare sånne billigstrimler. Var så fornøyd med å betale 135 kr (inkl. frakt) for 20 tester nå. :D
Må handle det jeg å nå trur jeg :p på billigtester du handler? Jeg kjøpte 50 stk på ebay for 30 kr i sommer å de har igjen 3stk av :p

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Må handle det jeg å nå trur jeg :p på billigtester du handler? Jeg kjøpte 50 stk på ebay for 30 kr i sommer å de har igjen 3stk av :p

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

Jeg kjøpte på den danske, er visst akkurat samme som den norske, jeg bestilte på fredag og fikk det på mandag. Bare hold deg under 200 kr på hver bestilling så får du ikke toll. http://www.billige-teste.dk/

Ja...da kom grunnen til den høye tempen. Feber oG influensa symptomer igjen. 3. Runden på en måned. Men det er vel sånn det er med barnehagebarn. Murrer i magen også da...men det er greit :-)

Den FF graden er jo dust da den bestemmer EL dato KUN ut fra temp , som selvsagt varierer og da varierer dag for EL hele tiden, selv om jeg har skrevet inn de to dagene hvor jeg vet egget løsnet- ved at det var eggehvite og at livmortapp var åpen/myk/høy. Men det bryr ikke FF seg om :p

"Prøvd siden april 2012... En BO.."

Den FF graden er jo dust da den bestemmer EL dato KUN ut fra temp , som selvsagt varierer og da varierer dag for EL hele tiden, selv om jeg har skrevet inn de to dagene hvor jeg vet egget løsnet- ved at det var eggehvite og at livmortapp var åpen/myk/høy. Men det bryr ikke FF seg om :p

Her er grafen forresten
ImageUploadedByBV Forum1379430389.984134.jpg

Ja...da kom grunnen til den høye tempen. Feber oG influensa symptomer igjen. 3. Runden på en måned. Men det er vel sånn det er med barnehagebarn. Murrer i magen også da...men det er greit :-)
Huff,så kjipt. Er i gang igjen jeg og. Er aldri frisk med bhg barn i hus virker det som.

Spent på om ff finner el denne gangen. Er selvfølgelig syk igjen :(
Men elslim har begynt å vise seg så håper ikke kroppen skal kødde altfor mye ved el som jeg vet den gjør når jeg blir syk.

Når mener du at du hadde el? :)

Du kam forresten overskrive ff's el og sette inn din egen ;) Hvis du setter inn pos. el-test dagen før du mener du hadde el. Og så går du inn på "override settings" ett eller annet sted der inne og velg at du vil de skal bruke el-test som utgangspunkt for el.

Håper du finner ut av det ;)

Ja...da kom grunnen til den høye tempen. Feber oG influensa symptomer igjen. 3. Runden på en måned. Men det er vel sånn det er med barnehagebarn. Murrer i magen også da...men det er greit :)

Kjedelig. Og ganske typisk når man har små barn i bhg. Håper det går fort over :)

Når mener du at du hadde el? :)

Du kam forresten overskrive ff's el og sette inn din egen ;) Hvis du setter inn pos. el-test dagen før du mener du hadde el. Og så går du inn på "override settings" ett eller annet sted der inne og velg at du vil de skal bruke el-test som utgangspunkt for el.

Håper du finner ut av det ;)

Kan faktisk velge manuell override der du selv setter dag for el også, om man mener den tar feil

Forøvrig tipper jeg at fruktbart sekret i flere dager etter det du mener er el nok er vel så stor grunn til at FF ikke føler seg sikker på når du har hatt EL.

Men generelt sett så viser tapp og sekret at EL forberedes, og tempen viser om den gjennomføres. Det er bare at her har altså FF funnet en mulig EL litt før. Den er dog slett ikke god, tempemessig heller den da, med nesten alle målingene før EL over coverline.

Jeg ser at du har veldig mange tempinger som er ring i stedet for prikk, du måler ikke til fast tid hver dag? I tillegg åpenbart et termometer med bare en deismal.

Sett El dagen og coverline manuelt du (Jeg foreslår EL dag 19 og coverline 36,05) og vurder et basaltermoenter og å tilstrebe fast måletid dersom det blir en neste syklus på deg, men håper jo at det ikke blir det.

Da kom krysset til meg denne måneden, men er absolutt ikke overbevist om noe denne gang. Hadde jeg notert høyeste temp i helgen, hadde krysset kommet fredag. Velger bort det, siden jeg ikke hadde NOEN tegn til slim før lørdag, og søndag var det mye. Tappen var høyest og mest åpen mandag og i går synes jeg. Så lurer litt på om jeg også skal overstyre ff denne gangen. Hva hadde dere gjort? Jeg mener (og HÅPER :P) el var på mandag.

Tempen synker. Gadd ikke ta billigstrimmel i dag og. IKM i dag og menssmerter. Da får jeg heller svi av 1 i morgen om ikke tr dukker opp.

Back
Topp